Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje první Valentýnka

16. 02. 2004
3
0
3778
Autor
Lancelott

K přidání tohoto dílka mě motivovala básnička \"První polibek\" od Haničky (Hanca). Je to snad první básnička, kterou jsem kdy napsal a byla to Valentýnka. Psal jsem ji ve škole v prváku na Gymnáziu, což odpovídá osmé třídě, jak jinak než v hodině češtiny. Dalo mi dost zabrat, než jsem přišel na to nádherné jméno (Anička), které v té době nepatřilo žádné z dívek v naší třídě (aby z toho nebyl TRAPAS, že:o)).

 

Moje milá Aničko

Posílám ti srdíčko

 

Mám tě hrozně rád

Dal bych ti i hrad

 

Vznáším se tu ve hvězdách

Myslím jenom na tebe

V lásku měním hvězdný prach

Nemohu žít bez tebe

andromeda
27. 10. 2004
Dát tip
je to milé a ze srdce.....tip

ginevra
23. 07. 2004
Dát tip
Moc milé. Samozřejmě, že to není nic světoborného, ale líbí se mi vědomí, že existuje natolik spontánní kluk, který takovéhle otevřené verše napíše a stojí si za nimi. Máš mé sympatie, rytíři:)

Lysandra
02. 03. 2004
Dát tip
Roztomilý :)))

Candy
21. 02. 2004
Dát tip
Takový roztomile dětský...

Cecilka
18. 02. 2004
Dát tip
:o)))

DušíK
17. 02. 2004
Dát tip
mám tě hrozně rád dal bych ti i hrad :o) no to je bomba, nádherný, upřímný, naivistický umění podle mě :o)

čtenářka
17. 02. 2004
Dát tip
:)))))))))))))

Yossarian
17. 02. 2004
Dát tip
to je náročná básnička :)

Dero
16. 02. 2004
Dát tip
Inu ... milé ... :o) To je tak vše ... ale to asi víš stejně dobře. :o)

Noe1
16. 02. 2004
Dát tip
Anička měla určitě radost ... a co chceš víc :-)

Dero
16. 02. 2004
Dát tip
chroust: Když jdeš na šestiletý, tak to tak může být ... například GJM.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru