Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Balada o katovi

18. 02. 2004
2
0
4809
Autor
Playwithfire

Jen skřekot krkavčí
Ho doprovází
Je mistr popravčí
A nic ho nerozhází.
.
Životům dává mat
Pán sekery - kat.
.
Nemá přátele
Jen svou ženu
Zavrhli ho andělé
Smutno je mu.
.
Ostří tupí denně
A pak se vrací k ženě.
.
Však jednou navečer
Co se to dělo?
Nahlas se rozbrečel
A zemřít se mu chtělo.
.
Pláč jeho nese se oblohou
Dnes zabít má ženu svou, nebohou.
.
Už nabrousil si sekeru
A žena stojí spoutána
Prý spáchala nevěru
A prý je ďáblu oddána.
.
Hlavu na špalek už položila
Aby ji sekera od těla oddělila.
.
Však dav teď údivem vydechl
Když žena tiše vstala
Kat sám ke špalku poklekl
A ona hlavu mu uťala


mzslela sem, ze kdyz je prekvapivej zaver, snese to i horsi zpracovani...

Kolega
22. 05. 2004
Dát tip
Ten konec si taky už nepamatuji, ale stejně mi ani tento nepřijde nejvhodnější...

Rozervanec
19. 05. 2004
Dát tip
stala by se melodicky hodilo lepeji....kdyz si to ctu nahlas zni to lepsi...c)))))

no jooo, tak uz sem ten posledni vers zmenila...je to lepsi? :)

guy
18. 05. 2004
Dát tip
já už si nepamatuju, jak to bylo předtím, ale asi se to moc nezměnilo ... vidím furt jen samou krev ... :-)

Ty se jdi kouknout na nick KANIBALL :-)))))

hovno_z_labuťe

Morney
29. 02. 2004
Dát tip
h_z_l: Příště si to avízo prosím odpusť.

FKL
23. 02. 2004
Dát tip
PROKLÁLA - to je hustěřečeno....

Katčenka
21. 02. 2004
Dát tip
Az na ty posledni verse je to dokonaly :-)

hafinka
20. 02. 2004
Dát tip
mě se to líbí myslím když si představím ,že kat znázornuje čas a mi jsme jeho dětmi tak to má hloubku

vojtěch
20. 02. 2004
Dát tip
žádnej čas, žádný děti! prostě kat a jeho žena -mě se to moc líbí- TYP

Vojta: diky, ale pise se to tip:))))

Lens
20. 02. 2004
Dát tip
To je zajímavý výklad. Ale trochu pochybuju, že jde uplatnit zrovna tady. Respektive, poraď mi, co/kdo je ženou času? Napadlo mě leda - duše. Ale stejně nevím. Taková přílišná personifikace a antropomorfizace Času... nějak mi to do tohoto zpracování nesedí.

A ona krk mu sťala... Promiň, každý se drží toho, čemu rozumí a já vím, že proklát někoho sekerou je skutečně oříšek... Jinak je to hezké, trochu mi to připomíná Démophobii... :-)

A ona krk mu sťala... Promiň, každý se drží toho, čemu rozumí a já vím, že proklát někoho sekerou je skutečně oříšek... Jinak je to hezké, trochu mi to připomíná Démophobii... :-)

Lens
18. 02. 2004
Dát tip
Jako balada to není zase tak špatné, ale teda dostalo mě to "proklála", vždyť se to tam nehodí počtem slabik. Samozřejmě, pokud je ta myšlenka o katovi, který už neměl sílu katit:) odněkud převzatá, tak se to dá udělat různě... i hrůzně...:)

začátek dobrej, myšlenka taky, pak se to ňáko kouslo:-))

Rozervanec
18. 02. 2004
Dát tip
neni to spatne....ale ten konec mi nejak unika...

guy
17. 02. 2004
Dát tip
Ty se bez tý krve prostě neobejdeš! :-))

Morney
17. 02. 2004
Dát tip
Děvče, děvče, nechce se mi věřit, že i tohle je tvé dílko. Myslím, že je to hodně špatně napsaný :( Nezlob se, ale ty rýmy jsou dle mého soudu děsný, celý ti to nějak drhne. Promiň, ale nemohla jsem si pomoct. Píšeš o hodně líp.

Kolega
17. 02. 2004
Dát tip
Kdybys vypustila poslední strofu, zvažoval bych tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru