Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Karneval pocitů

20. 02. 2004
3
0
1377
Autor
LucyH

Venku je karneval, mám na tváři nejkrásnější z mých úsměvů, ostatní tvrdí, že místnost hned osvětlí a já alespoň na chvíli nevnímám čas, když se směju nebo vyvádím další šílenosti.

Navenek usměvavá dívenka, prostě upravená s bláznivýma nápadama.

 

Kdyby však věděli, co se uvnitř skrývá, že radost v srdci nepobývá, asi byli by zklamaní a možná chvíli panovalo by šílenství beze smyslů.

 

Už nedokážu se kouknout do zrcadla, protože slza, ta by jistě spadla. Sama ze sebe jsem zmatená, proč láska tolik znamená?

 

Karneval všech těch pocitů zážívám pokaždé, když jsi tu. Láska a nenávist, touha, zášť a závist.

 

Zpívám si tu proto svoje tiché blues, pro potěchu všech těch múz, uvězněná v úsměvu a karnevalu pocitů.


LucyH
12. 03. 2004
Dát tip
:) Ano, jsem to já ... a vlastně ve všech mých dílech mě najdeš :)

maia
07. 03. 2004
Dát tip
Si to ty. :-)

LucyH
22. 02. 2004
Dát tip
Všem mockrát děkuju za milá slůvka. sleeping_beauty: možná to není dokonalý dílo a možná ani žádný moje dílo nikdy dokonalý nebude, ale jsou to věci, díla, za jejichž pomoci ze sebe dostanu všechno špatný a tak tě žádám jen o jedno, nesuď moje díla jako věci, ale jako pocity.

Ajuschka
21. 02. 2004
Dát tip
Pocity známe všichni, málokdo je umí vyjádřit. Pěkný

vesuvanka
20. 02. 2004
Dát tip
Dobre vyjadrene pocity. Davam tip.

hafinka
20. 02. 2004
Dát tip
je to neobyčejně hluboká studnice pocitů

Movsar
20. 02. 2004
Dát tip
Navenek usměvavá dívenka, prostě upravená s bláznivýma nápadama. a teď ty nápady, Lucy! lásku, zášť atp. všichni známe.

Lukri
20. 02. 2004
Dát tip
pocity nelze kritizovat...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru