Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Recepty z levne kuchyne

25. 02. 2004
1
0
4691
Autor
SilverArrow

Ahoj milánkové, mí drazí houmlesáci...Ano jsem to já nejtlustější a nejupocenější komik všech planet, které kdy oběhly slunce. Jsem tu s moji přítelkyní Peřinou Johdalovou v pořadu My rádi blijeme...ha ha jsme vtipní a má to šmrnc...proto zůstaňte s námi...

Takže jak na to kdiž máte zrovna defycyt( pozn. aut. deficit je to co máme, když již máme méně než tehdy, když jsem neměli nic) oběžyva.

                  Ukradněte decy octa, dvě velké nadrobno pokrájené cybule, a a cca 3 l vodi. Ted vezměte lavor( výko od popelnyce...), vsipte cybuly, zalyjte vodou s voctem a sedněte si do toho nahou prdelý.

 

Vzápěstí pak dostanete 5 kg uzený šunky, 2 sázený vejce a buřta s cybulý.

 

Jestli to máte rádi s hořčicí, taxi do toho můžete y nasrat!!!

 

  Dobrou chuť přeje váš Kletr Pivotný.


Elin
30. 11. 2004
Dát tip
klub

SilverArrow
05. 03. 2004
Dát tip
maia:možná ti chybějí hluboké souvislosti, které jako občanka sousedního státu nemůžeš pochopit :) Ale stejně dík... beatrice: tobě se divim že zrovna šunka by tě lákala? Jestli ty nejsi jenom Beatric dero: omlouvám se ale co máš na misly tim Flashbackem?

maia
05. 03. 2004
Dát tip
Hlboke suvislosti mi teda neunikaju, ale aj tak sa mi to nepaci. :-)

SilverArrow
05. 03. 2004
Dát tip
Uz mlcim :)

maia
03. 03. 2004
Dát tip
Tak toto tvoje dielko ma nezaujalo. :-)

Dero
27. 02. 2004
Dát tip
No fakt že jo. Seš dobrej, co se gramatiky týče. :o) Ale vlasy mi neslezly - děsím se však flashbacku, který by to mohl zapříčinit. :o)

SilverArrow
26. 02. 2004
Dát tip
Tak holky museji mit alespon velkou prdel aby meli vic sunky, protoze vo burta a vejce s nejvetsi pravdepodobnosti prijdou!!!

Tak tohle zkusim :)

Noe1
25. 02. 2004
Dát tip
Tóprý.Toust toooooprý. Jen bych to zařadil mezi lyrické básně. Ta představa je strašná :))))))) Bea: cholky cholt budou muset držet dietu

Adelan
25. 02. 2004
Dát tip
Docela nechuťárna, ale proti gustu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru