Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na stavbe

Výběr: Lyryk
02. 03. 2004
4
0
3286
Autor
_iris

Premýšľam,

prečo je môj dom

niekedy omúrovaný tieňom,

zastrešený šridľami čierneho havrana.

 

Naklonený v základoch

a ja ako tehla v stenách,

zmeravená svišťaním vetra

a vlastných vnútorností.

 

Ešteže si môžem vo vnútri poriadne rozsvietiť.


Ribi
02. 12. 2004
Dát tip
Ešteže si .... môžem

Naozaj dobre postavené, dom stojí na tom, že rozsvietenie je možné. Páči. * A ešte ma zaujalo, že rozsvietenie je napísané tmavomodrým písmom (ako tá bodka na konci prvej strofy) :)

_iris
25. 05. 2004
Dát tip
vest????!!!! dik za odborne vysvetlenie, vidis jak tu chybas :) Martinka, chuan - d!

chuan
24. 05. 2004
Dát tip
iris daj tam krídlami ... hor sa k osvieteniu.... +

vest
23. 05. 2004
Dát tip
No vazeni: sindle su drevene, skridle su keramicke! :)))

Martinka
23. 05. 2004
Dát tip
je to pôsobivé....... páči sa mi hlavne: omúrovaný tieňom

Bix
16. 04. 2004
Dát tip
Tento dom je úžasne zbudovaná záležitosť ! Dáva veľa nádeje. (Pomyselne sa pripájam k Lyrykovi vo výbere.)

mhruzik
05. 04. 2004
Dát tip
Nie je to na Teba trochu pochmúrne? Ja i ked som ta nikdy nevidel mám z básní predstavu život milujúcej osôbky, ktorá píše obrazné verše. Na co si chces rozsvietit (ci posvietit?) Nieco nevyjasnené? S básňami len tak ďalej - píš, píš, píš - dobre sa to číta!!!

_iris
05. 04. 2004
Dát tip
aj "milujuca osobka":))) ma zle dni a ved to je prave dobre, ze si aj napriek tomu mozem "rozsvietit" (lahko sa zase dostat na svetlo kvoli niecomu / niekomu). a dik za podporu!!!

tanganika
01. 03. 2004
Dát tip
co su sridle???

_iris
01. 03. 2004
Dát tip
no, to by mali byt take tie obdlznicky ci co to, co sa davaju ako strecha, na chate take mame...aspon dufam, ze sa to tak povie...

tanganika
01. 03. 2004
Dát tip
a nie skor šindle??

_iris
01. 03. 2004
Dát tip
su aj sindle aj skridle...podla mna...to je to nase bohatie vychodnie narecie:) a ved je to uplne jedno, ked sa mylim opravim.

tanganika
01. 03. 2004
Dát tip
no sindle a aj skridle...ale ty tam mas sridle...ci co...no nic:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru