Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nemůžu žádat víc

01. 03. 2004
0
0
2216
Autor
LucyH

Když láska není opětovaná a je to \"jen\" přátelství

I když je tma a ty jsi se mnou v mých snech, vím, že nemůžu žádat víc.

Přestože tvoje slova lahodí mému sluchu, vím, že nemůžu žádat víc.

Ačkoliv máš mě moc rád, vím, že nemůžu žádat víc.

 

Jsem s tebou, povídáme o hloupostech, i přesto vím, že nemůžu žádat víc.

Když jsem bez tebe, všechno je jak namalované ponurou paletou impressionismu, i tak, vím, že nemůžu žádat víc.

 

Obloha ztemněla a vzduch nasákl vůní deště.  Pláču, křišťálové kapky padají z mých očí, stejně, vím, že nemůžu žádat víc.

Najednou obloha je posetá hvězdami a cítím zvláštní chlad. Vítr nese vzpomínky na daleké kraje, proto vím, že nemůžu žádat víc.

 

Budu pro tebe vším, co budeš chtít, protože vím, že nemůžu žádat víc než jen smět být.

Ty zas na oplátku budeš přítelem co za mnou bude stát, protože vím, že nemůžu žádat víc.

Budu rameno, na kterém se můžeš vyplakat, protože vím, že nemůžu žádat víc.

Ty budeš mým rodištěm, mým hřbitovem, touhou a nadějí, vím, že zkrátka nemůžu žádat víc. 


Arien
27. 07. 2004
Dát tip
zní mi taky to jako sebelítost, bohužel si nemůžu pomoct souhlasím se sleeping_beauty, čtenáři to nemůže přinést nic nového, protože tady jsou toho hromady a hromady jsou i lepší, víš doporučuju Ti se tady trochu porozhlédnout a číst si, tím získáš slovní zásobu a zjistíš, jak na to jestli se tu nevyznáš, zkus kouknout do Výběru redakce, tam se občas něco hodnotného najde věř že i nešťastná láska se dá zapsat tisíckrát a pokaždé jinak a může mít i lepší pointu ať Tě psavost neopouští a ať se Ti daří!

LucyH
27. 07. 2004
Dát tip
Díky za kritiku. Upřímně, psala jsem to dávno ... dalo by se říct, protože s každým dnem se člověk učí něco nového a otevírají se mu oči. Takže myslím, že teď bych to možná napsala líp, ale ... je zbytečné vracet se k minulosti, důležité je jít dál a učit se, co to dá.

Arien
27. 07. 2004
Dát tip
jasně!:)

maia
07. 03. 2004
Dát tip
Si zlata so svojimi starostami. Su take krasne ciste. :-)

LucyH
01. 03. 2004
Dát tip
možná ty pocity, možná chci jen slyšet, co dělám špatně nevím ... můžu vědět, co znamenají ty tvoje odrážky s hvězdama????

LucyH
01. 03. 2004
Dát tip
díky za to vysvětlení a jestli si myslíš, že se lituju, čteš špatně, protože ja bych se nikdy nemohla litovat.

adrift
01. 03. 2004
Dát tip
já si myslím, že tohle není o litování. zdá se mi to jako výčitka, ale ne ve špatném slova smyslu. jen taková tichá smutná prosba poslaná někomu po větru. 2B

LucyH
01. 03. 2004
Dát tip
asi je ... možná proto, že poslední dobou se cítím být hodně zlomená :)

adrift
01. 03. 2004
Dát tip
všichni jsme tím jednou prošli :)

Marky2
01. 03. 2004
Dát tip
:-)

LucyH
01. 03. 2004
Dát tip
já už po třetí během dvou měsíců ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru