Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poslední okamžik

03. 03. 2004
3
0
2143
Autor
Elemmírë

Taková blbůstka která mě napadla jednou pozdě v noci. Omlouvám se, ale tato asi není tak dobrá jako dvě předchozí díla.

Poslední okamžik

 

Déšť již zkrápí tvou smutnou tvář,
Ty klečíš pod kameným křížem.
Slova Tvá bezhlasně vyřčená,
jen temná noc je vyslyší.
Jako voda z nebe padá Tvá hebká tvář,
vždyť jen Země Tebe obejme.
 
Zde! Jen bahnitá zem Ti byla souzena!
Hle! Vždyť to Ti vždy říkali!
Proč? Křičíš již hlasitě!
Běž! nikdy Tě rádi neměli!

 

Déšť již zkrápí tvou smutnou tvář,
nic než bolest v srdci svíráš.
Osud ti nastavil zlou tvář,
Již jen dýku v ruce svíráš!
Posledním výkřikem proklínáš tento svět,
proč ne? vždyť vzal Ti vše co jsi měla!
Nelituj však radosti jež ti dal.
a nepřemýšlej nad osudem svého těla!
Vždyť vše zlé je k něčemu dobré.
Věř!
Supi se tvého masa,
dosyta nažerou...

 


 


být slabší povahy, tak z té poslední sloky spáchám sebevraždu...

johanne
30. 08. 2004
Dát tip
nenene, sorry, tohle je skoro mizerné :o v té druhé sloce je trochu moc nevhodných vykřičníků, myslím, že myšlenku nezdůrazňují, u mně to vyvolalo spíš pousmání, což dozajista nebyl účel přesto - ze začátku mi připadalo, že v tom ještě jakýs takýs pocit je, i když to zpracování se tváří zbytečně velikášsky ale poslední strofa... hmmmm?! (nemyslel's to třeba jako parodii? pak se za řečené omlouvám)

elfka_Sea
22. 08. 2004
Dát tip
Supi se tvého masa, dosyta nažerou... tolik upřímné a povrchní nenávisti....

Tak to určitě ne.. Jsem romantická duše a občasná surovost je vítaná... .-)))

To se mi moc líbí.. Je to surové, prostě super.. Tip

Elemmírë
16. 07. 2004
Dát tip
Moc děkuju :-)snad ale nejsi nějaká masochistka :-)

Elemmírë
27. 06. 2004
Dát tip
johanne: ne jako parodii ne.. proč tolik vykřičníků.. no.. co když ty věty někdo na někoho křičí.. pak se vykřičníky hodí :-) ale jinak souhlasím že je to docela mizerné

johanne
13. 06. 2004
Dát tip
nenene, sorry, tohle je skoro mizerné :o v té druhé sloce je trochu moc nevhodných vykřičníků, myslím, že myšlenku nezdůrazňují, u mně to vyvolalo spíš pousmání, což dozajista nebyl účel přesto - ze začátku mi připadalo, že v tom ještě jakýs takýs pocit je, i když to zpracování se tváří zbytečně velikášsky ale poslední strofa... hmmmm?! (nemyslel's to třeba jako parodii? pak se za řečené omlouvám)

Narriel
06. 06. 2004
Dát tip
Supi se Tvého masa dosyta nažerou... A pak že na sebevraždě NENÍ alespoň NĚCO optimistického.. :-) !! Asi sem pošlu Cleistris ;-) Líbí se mi, Šmoulíku...Jen tak dál...Ale kdybych Tě jednou viděla psát i šťastný básničky, líbily by se mi snad ještě víc ;-)

Elemmírë
12. 03. 2004
Dát tip
děkuju Ariii :-)))

Arienalia
10. 03. 2004
Dát tip
Jejda! Zapomněla jsem něco důležitého podotknout... ... T*I*P ;-)

Dero
03. 03. 2004
Dát tip
Absolutní rým - jsi můj člověk. :o) (dýjadýjadá) :o))

Dero
03. 03. 2004
Dát tip
Kdož mi nerozumí, nechť nastuduje dílo největšího z českých velikánů ! :o)

Elemmírë
03. 03. 2004
Dát tip
Dero: já Ti děkuju ale taky nerozumím :-) a kdože je ten největší z největších?

Lysandra
03. 03. 2004
Dát tip
Je z toho cítit hodně bolesti... Nevypadá to, že stojíš o (zá)vážnou kritiku. Tak ji radši nebudu házet přes kříž do deště :)

Elemmírë
03. 03. 2004
Dát tip
Lysandra: U téhle básničky ani moc nestojím. Stojím o hlubší kritiku u těch dvou předchozích:-)

Arienalia
03. 03. 2004
Dát tip
Inu ,i tohle by sedělo... Pár slov bych možná nahradila jinými ,ale vcelku to vadu nemá. Líbí se mi to!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru