Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chlípné vůně

04. 03. 2004
14
1
4499

Strč si někam do mezinoží - hluboko podotýkám - provrtaný jelení paroh, nalezený v lese a proveď výplach jablečným vínem - to vše slej do sklenice a vypij to při poslechu 9 mm argumentů.
Já mám balšoj pistaljét...

 

Na okraje tvé vlhké pindičky ti nalepím bílá peříčka štěstí slepená hroznovým cukrem. Holícím strojkem ti oholím obočí, aby jsi nevypadala tak přísně, když se na mě díváš!

 

Jsem příznivcem živočišnosti slovenských dívek. Jsou tak povolné, až je mi mdlo. Miluji jejich neopečovávaná, zarostlá křoví.

 

Lehce potřu tvá bělostná záda gutaperčou. Položím tě naznak do podzimního listí tam u vás na ulici a tvrdě se na tebe nasunu na dvakrát. Z okna nás sleduje tvá sousedka Helga a divoce masturbuje. Vzduchem letí tvarohové koláče.

 

 


1 názor

Tak tohle je teda hustý. Já se zeptám emnic - ale asi to není, že? TIP

Bohužel není, Krásnoočko. Adonis blahé paměti totiž postrádal tu prvoplánovou nechutnost, byl to jen nebohý hormonální štvanec (odhaduji tak uhrovitých 15-16 let), který by psal jistě pozoruhodné Citové ekzémky - nebýt těch "kundiček", co je mu tam neustále tlačily z nevybouřeného podbřišku.... Svým způsobem nešťasný hoch.

ssaamm
27. 09. 2004
Dát tip
KristePane(jenom v tom nejlepším smyslu)+Díky Bože za každé nové tvarohové koláče....T+*****

Evička
26. 08. 2004
Dát tip
:-))) nikdy neodolám!*

řásná
13. 07. 2004
Dát tip
tip

WiruZ
08. 07. 2004
Dát tip
t!

Má to hezkej konec.

Morasten
28. 05. 2004
Dát tip
fajn...

Kohy
09. 03. 2004
Dát tip
Ja mam ujetosti rad, ale...

romale
08. 03. 2004
Dát tip
-A co ty? -Já? Já myslim, že pudem.

aramis
05. 03. 2004
Dát tip
od akehokolvek ineho autora by som to nezobral ani nahodou, ale ty uz patris k pismakovi... bohuzial... ;o)) tie tvarohove kolace su narez :)

aramis
05. 03. 2004
Dát tip
...a este k tym slovenskym dievcinam, mylis sa :o)

angelik
04. 03. 2004
Dát tip
:))))))))))))) tak tohle bez komentáře...unesená, povznesená, zanesená na dvůr se mi to nevim proč tak líbí:))*********

Danfi
04. 03. 2004
Dát tip
:))))))))) mě dostaly ty koláče a oholený obočí :)))))))))))

denizz
04. 03. 2004
Dát tip
Před napitím vždy umyjte plechovku, která nápoj obsahuje. Pitva nedávno záhadně zesnulé osoby totiž ukázala, že oběť se napila z plechovky, která byla potřísněna krysí močí, která je prudce jedovatá... ;o)

Dero
04. 03. 2004
Dát tip
Ale jo! :o))) ***

Prcka :o) *

Aarfy
04. 03. 2004
Dát tip
potřu tvé dílo tipem

alim
04. 03. 2004
Dát tip
no zpoeznea erotika to je...takze tipik+:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru