Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ó Velyký Lyryku - ty nejspravedlivější

08. 03. 2004
0
0
3725
Autor
letoun_karel

10:36:11 Karel_Letoun: Ahoj debilové, jak se máte 10:44:28 Karel_Letoun: Polibte mi prdel, seru na vás.

Toto jsem někdy, nevím kdy, uvedl na pokecu.

Jestli jsem se tím někoho dotknul, urazil nebo něco podobného, dejte mě, prosím, vědět a já se půjdu za trest utopit.

 

Co ale mám dělat, Ó Velyký Lyryku, když se nikdo neozve - nikomu to nevadilo ?


Kilharthi
31. 08. 2004
Dát tip
Musím uznat, že Komrc byl o cosi lepší.

A čím, jestli to můžu vědět?

Marky2
01. 04. 2004
Dát tip
letoune nadával jsi mi jednou v pokecu a to jen proto, že jsem tě pozdravila!

Nevím, jestli mě to budeš věřit, ale je mě to líto. Asi jsem byl nějakej divnej. Zlobíš se ještě?

Marky2
01. 04. 2004
Dát tip
Letoune už ne.

Tak fajn, hned mám lepší náladu. Dík.

Marky2
16. 03. 2004
Dát tip
mě jsi také urazil, ale neodradil! naštěstí!!!!!

Pišta_hufnágl Jestli jsem někam odešel, do toho ti nic není, to je jenom moje věc, o to se nestarej. Sám si ověřuj co chceš, můžeš se přitom tvářit moudře a zkušeně. Moje ověřování nech zase na mě, do toho nic není, jasný?

JiKo
09. 03. 2004
Dát tip
A vodotěsnou rakev :-))

Papouchu, buď mluv jenom za sebe, nebo buď konkrétní.

papouch
09. 03. 2004
Dát tip
jsem konkrétní dost! Byl jsem na Pokecu u toho, když jsi nechutně a bezdůvodně obscénně nadával nicku "violka", dále jsem byl u toho, když jsi svými hulvátskými výpady doslava vyhnal z Písmáka nového člověka, který se chtěl přihlásit, ale naraziv na tebe prohlásil, že sem už nikdy nevleze.

Výborně, umíš být skoro konkrétní. U violky si to ověřím, ale toho nového neznámého člověka neberu.

Neodešel jsi už 3.3. na Litteru ? Co ? Nebo tě tam taky nechtějí ? P.S. Ty si potřebuješ OVĚŘOVAT, žes někomu nadával ????? Tak to já si teda musím ověřit, jestli jsem se dneska ráno vzbudil.....

Yorick
08. 03. 2004
Dát tip
Je to jen ubohý nářek osamělého sebeztroskotance! .... proto se krom mně nikdo neozve :-)

Nezajímá mě tvůj pošahanej názor, ale to, jetli se tě dotklo co jsem uvedl na pokecu, ty ......

Litochowitz
08. 03. 2004
Dát tip
..já na pokecu nebyl:))...a je mi to jedno:))....

aramis
08. 03. 2004
Dát tip
tak ked chces... ...urazil si ma a teraz urob ten zvysok, co si slubil ;o)))))

Yorick
08. 03. 2004
Dát tip
ok, ja myslel ze ty hlasky sly hned po sobe /viz prolog/ a vony zrjeme nesly, tak to beruz zpet tebn "můj pošahanej názor"

papouch
08. 03. 2004
Dát tip
ano, běž se utopit urazil jsi mě a ještě spoustu dalších, hulváte, jsi nechutně sprostý na nováčky a díky tobě odešlo několik nových lidiček... vážně se běž utopit, vůbec tě nebude škoda

Elyn
08. 03. 2004
Dát tip
Opravu si ti nikdo nestěžoval?..... hm...hm... NTAS

Kolega
08. 03. 2004
Dát tip
Vem si s sebou plavky... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru