Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Životem kakám dál

09. 03. 2004
7
2
5855
Autor
kakání

Vzpomínková na rodiče

Ještě jako malé dítě
na nočník jsem usedal
táta řekl "To je kopa!"
"Maminka ti čoko dá."

 

Rodiče už žijí jinde
o mých kopách neví nic
ale já se stále snažím
své čoko si zasloužit

 

Místem snahy není nočník
mísu mám z porculánu
zadek stále pudruji si

 vzpomínkami na mámu

 

Na ty její něžné dlaně
jež se směly dotýkat
těch míst tolik milovaně
místa kde to nejvíc rád

 

I proto jsem při kakání
vždy tak dobře naladěn
nad kakání nic už není
 zadeček mám nezpruzen


2 názory

Vlasy
05. 02. 2005
Dát tip
sraní je u mě v top ten pocitech...asi jako u tebe

O Freudovi jsi slyšelo? Doporučuju seznámit se s pojmy „anální období“ & „anální osobnost“.

machal
31. 07. 2004
Dát tip
Koukam ze se ve sve tvorbe opravdu vyjimas - a za to ti budez Tip:)

milé kakání, podívej na průsera_mračen ;))) a přihlaš se do fekalistického klubu. a zdravím tě srdečně velmi. tetka hnědka

andromeda
20. 04. 2004
Dát tip
Rhette, tohle je psáno slušnou formou, četla jsem tu daleko horší díla!!!! Autor kakání je proti tomu slabé kafe!!!!

WiruZ
12. 03. 2004
Dát tip
....t

Bacil
11. 03. 2004
Dát tip
Kakám rád a je to na mě vážně znát... (...) Vys*ání - vys*anie v dálce zní - v dálke znie teraz pos*ala sa ozaj zázračne... Je to lidské... poezie to tedy není, ale lidské to je... nevadí mi to.

Sakurka
10. 03. 2004
Dát tip
u takové originální myšlenky nelze neotipovat:-) tip

Jehowina
10. 03. 2004
Dát tip
Je na čase založit Kaki sektu. Obdivovatelů doodie.com už máš dost, nebo alespoň nějakej pokakanej klubík

Drozzd
10. 03. 2004
Dát tip
Tak to je vskutku fekální, nádherná poezie - škoda že my ptáci to provádíme trošku jinak (i když ne o moc), hned bych se k tobě připojil ve tvé bohulibé činnosti.... dávám tip + klubík (odteď patříš mezi elitu!!!)

Noe1
09. 03. 2004
Dát tip
Rýmované? Ty provokatére. Počkej až na tebe přijdou veršotepci :)))))).

Noe1
09. 03. 2004
Dát tip
Vlastně provokaktére :))))))))

kakání
09. 03. 2004
Dát tip
Nejsem žádný provokatér. Mám prostě své oblíbené téma, které mne zajímá víc než ta další. Rýmované je to dostatečně na to aby se to nehodilo do kategorie nerýmované a žádná mezikategorie tu stejně není Noe.. apropo, už jsi dneska byl takříkajíc na velké?

Rhett
09. 03. 2004
Dát tip
Nevím, čím to je, ale i když jsem tady na Písmáku dnes poprve, mám takový pocit, jako bych se dostal do nějakého brlohu "opravdu velmi zvláštních lidí". Nu což, internet snese všechno. V každém případě se mi však předložený text zdá nechutný a to nejen svým obsahem, ale též pokusem o rýmování (i když zde to asi nebylo myšleno vážně, že?).

kakání
09. 03. 2004
Dát tip
Rhett: Nechutný??? Tak přísahej - "Já osobně nechodím na velkou stranu!"... no??? Můžeš o sobě toto prohlásit?? Ne? Takže jsi tedy také nechutný? Je mi z tebe na nic..

Noe1
09. 03. 2004
Dát tip
Děkuji za optání, byl a nebylo to špatné. Ohledně provokakterství: mluvil jsem jen o formě, ne o obsahu :)))) Ale jak je vidět, i obsah může pobouřit. Divné.

iluse
09. 03. 2004
Dát tip
není to zrovinka to co by mne nadchlo, ale pobavilo.. (o: Je to šílené, co se týče stylu, ale vzhledem k obsahu to nic moc nekazí...

Škrhola
09. 03. 2004
Dát tip
Takže popořádku. 1. sloka - srdceryvný pohled zpět do dětských let, bezchybný úvod básně, která má jistě za cíl představit autora kakání jako plnoprávnou lidskou bytost, která má také svojí dušičku... 2. sloka - je z ní cítit lehký člověčenský smutek nad odloučení od rodičů. Ano, čeká to každého, potkalo to i kakání 3. sloka - pokračování sloky druhé, je v ní již dotaženo to, co je v druhé sloce pouze naznačeno. 4. sloka - pokračování sloky třetí, tentokrát již v mazlivějším podání, smutná vzpomínka se mění ve vzpomínku milou. 5. sloka - zlom na závěr, rázem se nálada autora prudce mění a on v dobrém rozmaru báseň (možná předčasně) utíná..avi.

Seregil
09. 03. 2004
Dát tip
No... každé téma se dá zpracovat... ... zvláštní je toto dílko....

angelik
09. 03. 2004
Dát tip
:)))))))))už druhým dílkem jsi mě pobavil ažaž:) strašně moc mě udivuje, že se bavíš o tématu, které se dá dosti zvulgarizovat a ty tady přitom tak něžně a sladce vtipně vrkáš:)))*********

Craerassy
09. 03. 2004
Dát tip
Občas škobrtne rým, ale není divu, při takové činnosti je nelehké se soustředit na verš..:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru