Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výstava fotografií Střapaté duše (mé duše)

15. 03. 2004
0
0
3250

pro písmáky se střapatou duší...

S pousmáním zvu na na "vernisáž" fotografií Střapaté duše (mé duše)

 

-v pondělí 22.3. od 19.00

 

-přijďte do Knihkupectví a kavárny Řehoře Samsy

 

-pasáž U Nováků, Vodičkova ulice 30, Praha 1

 

 

 

Zadudá a zahraje Potulný bard Jiří Wehle.

 

 


Něco jsem prošvih... :-(( Bude další ? :-) (ne, neopičím se, můj dotaz má úplně jinou optickou izomerii!!!)

Dělám, co můžu. Vydrž!

papouch
18. 03. 2004
Dát tip
jééé :-) papoušek má rrradost :-))

rainman
16. 03. 2004
Dát tip
určitě se podívám, ale 22. nemůžu; od kolika do kolika je to další dny?

papouch
16. 03. 2004
Dát tip
kde? ve Varnsdorfu, nebo ve Stříbře???! Ani v jednom z těch měst na Vodičkově ulici žádná pasž U Nováků není !!!!!

Litochowitz
16. 03. 2004
Dát tip
papouchu, ty seš ale:))........a dívko s voslíkem, může se i kritizovat?:)).....ale podívat bych se třeba mohl:))

Seregil
16. 03. 2004
Dát tip
... možná přijdu... jsem docela zvědafý...

papouch
16. 03. 2004
Dát tip
Litoch.: jo, jsem ale :-))) A opět opakuji otázku: Proč si pražáci myslí, že jsou středem Galaxie a tam, kde končí metro začíná poušť a džungle, kterou obývají primitivní poloopice beze jmen a proto není nutno za adresu ulice přidat i jméno města? :-)

0/5 dovoluju si souhlasit s papouchem....

Litochowitz
16. 03. 2004
Dát tip
papouchu, vzhledem ke svému novopražství musím odpovědět....musím odpovědět?:)).....jo, máš pravdu, to je jasný....jo, našel jsem tu, v Praze, Komárovskou ulici....podle kterýho Komárova to je?..podle mýho?:)

Bebitka
16. 03. 2004
Dát tip
tak já bych celkem šla, pokud se tam nebudou hemžit proměněný brouci... poradím se ještě se svým... ehm... diářem

Diáři se to docela líbí... :)))

Pro papoucha upraveno, zlobím se na sebe! Pro rainmana a další k shlédnutí po dalších 14 dní cca od 10.00 do 22.00 a já tam zanechám docela malinkou knížečku pro vaše vyjádření, ju...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru