Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cigaretka

17. 03. 2004
6
0
4061
Autor
rainman

podle skutečné události :-)

     Bylo krásné květnové odpoledne. Seděla jsem v parku v touze kochat se přírodou a samotou. Přírody bylo kolem dost. Lidí bohužel taky. A když už to vypadalo nadějně a kolující stařečci a stařenky se odšourali, objevil se živáček a přikolébal - ne, přikohátil se, to je ono - a sedl si na opačný konec lavičky. Tipla jsem si ho na šestnáct, možná sedmnáct roků. Nejistě po mně loupl očima a shledal zřejmě něco v tom smyslu, že jsem někde mezi čtyřicítkou a smrtí a parte mi čouhá z kapsy a tudíž jsem nejspíš neškodná.

     Po chvíli vytáhl z kapsy malou krabičku a z ní papírek a balíček. Papírek opatrně uhladil a nasypal na něj cosi z balíčku. Jako kuřačce mi nedalo práci poznat, že je to obyčejný tabák, nic silnějšího. Mladík navíc na feťáka ani nevypadal.

     Hlavou mi projely myšlenky na moje děti a jejich neřesti. Drogám se sice pokud vím úspěšně vyhnuly, ale znáte to, tyhle vtíravé úvahy co by se stalo kdyby, vzpomínky na ty, kterým se to nepovedlo, různé katastrofické scénáře a podobně.

      Po celou tu dobu jsem se automaticky dívala na mladíkovy ruce. Asi dost hladově, protože si všiml mého pohledu a vyložil si ho po svém. Bylo mu to ale zřejmě trapné a nechtěl být neslušný. Nakonec si odkašlal a soucitně se zeptal :

     "Paní, nechtěla byste taky jednu ubalit ?"        


Griff
18. 03. 2005
Dát tip
opět bylo, již vše řečeno. t*

Madlen
08. 09. 2004
Dát tip
Je to hezké :o)

johanne
08. 06. 2004
Dát tip
:))

Andulka
25. 03. 2004
Dát tip
prijemne, vtipne....:-)*

chicoria
19. 03. 2004
Dát tip
hehehe, moc dobré,tip

Mařka
19. 03. 2004
Dát tip
-))) Bombastický!* Fakt dobře napsaný a pointa vypointovaná! A na tom si stojím! (Už dlouho)

PetrB
18. 03. 2004
Dát tip
Příjemné, pohodové čtení. I když ty pocity už taky znám.

rainman
18. 03. 2004
Dát tip
díky všem :-) a omlouvám se za nepřesnost, o které jsem nevěděl a díky které pointa vyzněla trochu jinak. Dotyčná totiž po cigaretě zatoužila a opatrně o ni mladíka požádala. Odpověď zněla : "Cigaretu nemám, ale můžu vám jednu ubalit..."

horák
17. 03. 2004
Dát tip
a chtělas? pěkná momentka všedního dne, nevím, jestli by nechtěla povídkově rozvinout

rainman
17. 03. 2004
Dát tip
jestli dotyčná chtěla nebo ne, jsem se nedověděl :-)

Morney
17. 03. 2004
Dát tip
zajímavé, pěkně napsané *T

Craerassy
17. 03. 2004
Dát tip
:-))) Kouzelný. tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru