Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tiché volání

22. 03. 2004
6
0
4114
Autor
andromeda

Jsem hlas vánku

co ovívá tvou tvář

ale ty mě neslyšíš.

 

Jsem květ heřmánku

který denně potkáváš

ale ty mě necítíš.

 

Jsem barva červánků

co pod polštář si dáváš

ale ty mě nevidíš.

 

Jsem tu

         a

              volám tě!


Háber
18. 01. 2006
Dát tip
milé jemné, voňavé

poliana
01. 07. 2005
Dát tip
Schválně nečtu kritiky předešlé, to jen když jsem rozpačitá. Teď jsem rychle fičela až pod všechny kritiky s jasným "voláním" a doufám,. že mě slyšíš..Nádhera!

Lunka
06. 10. 2004
Dát tip
...je něžná....a líbí se mi...někdy opravdu zapomínáme na krásu obyčejných věcí....vždyť velké věci se skládají z maličkostí... *T

synáček
21. 07. 2004
Dát tip
Páni... ta básnička je tak něžná... milá... laskavá... tak dětsky "dožadující se"... že vůbec nechápu, jak se na ni může někdo zlobit... nebo ji (alespoň) nepohladit... jde-li okolo... Už dlouho mi nepřišlo něčeho tak líto... jako této básničky... Mne tedy... okouzlila dokonale...!!! TIP...a díky!

Vesly
15. 04. 2004
Dát tip
Mě se to taky líbí! A mrzí mě, že někteří tak zbrkle soudí! V žádném případě to není klišé! Je to oslava krásných všedních věcí prostými slovy! ( Ale i prosté slovo má svou hloubku...jen ji najít )

andromeda
24. 03. 2004
Dát tip
Dík Madelaine. Chtěla jsem vystihnout to, že si nevšímáme obyčejných "věcí", těch samozřejmých, které jsou tu stále s námi atd.

Takové něžné a běžné :) dám tip, ať se Dero se Šťavelem potrhají (třeba i smíchy)

Dero
23. 03. 2004
Dát tip
s_b: Sem asi dal málo smajlíků ... :o)) Sorry.

Hermann
23. 03. 2004
Dát tip
No prepáč, to je naozaj troška lacné, niekedy sa neoplatí dať na Písmák úplne všetko...Nezaujalo...Hermann

Madelaine
23. 03. 2004
Dát tip
Já budu trochu rebelem, protože mně to bez obsahu nepřijde. Naopak. Líbí se mi to a dávám tip.

adrift
22. 03. 2004
Dát tip
viz s_b. obsahově slabší, zpracování kulhá. ale co už ;c)

andromeda
22. 03. 2004
Dát tip
sleeping beauty, kdyžtak pěknej!!! Máš tam chybu.

Dero
22. 03. 2004
Dát tip
A s_b (já si přisadím), taky špatně členíš věty v kritikách, Ty normálně ouplně (chyba !!) kašleš na tečky, či aspoň čárky. No a co se těch větných eqivalentů týče, škoda mluvit ! :o))))) andro, uklidni se a buď ráda, že jsi z toho vyvázla tak lacině. :o))

andromeda
22. 03. 2004
Dát tip
dík dero, já to zvládnu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru