Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kačerov

22. 08. 2000
3
0
1966
Autor
Glum

Zaplivaná parodie fontány Kačerov,sestup do metra čeká se tam na lásku, či na cestu do pekla ? V sámošce tam nemaj lahvové, to by jinak dopadlo !! já tam sedím čumím z oblohy padá letadlo.. Vyspáváš někde mejdany Na který mě nikdy nepozvou Já v ruce držím drahou plechovku Hlt na cestu mou,hlt na cestu Tvou...
Climaster
24. 05. 2001
Dát tip
..samota...nice../*/

clovrdik
14. 05. 2001
Dát tip
Dobrý, mě se ta báseň líbí, je psaná klehce a s nadhledem, i když je vlastně trocho depresivní. Docela se dokážu vžít do situace, kdy si člověk sedí mírně, ale fakt jenom mírně připit a vnímá okolí a sváj život a tak s určitou lehkostí ... Věřil bych tomu, že když jsi tam seděl, tak už jsi věděl, že tohle přibližně takhle napíšeš. TIP

Anonym
06. 02. 2001
Dát tip
heheh, tak takhle nějak si kačerov, taky vybavuju...:-)))) Ještě se to tam nezměnilo Smeágole? Adanedhel

Glum
26. 08. 2000
Dát tip
To lahvový tam nemaj nikdy-jinak by se lidé u fontány upili,tak je to tam depresivní.Zkus si to a zeptej se na něj v sámošce.A o to tu taky jde.Smysl básně je ten,že jsem si tam musel koupit předraženou plechovku...tvé nahé tělo nachávám na pospas dáblovi,radši si ho vyhoním...jde ale o pocit-máš pravdu že samoty...

kalinka
25. 08. 2000
Dát tip
hele, Glumíčku, a mrzí tě víc to, že ses vyhnul přetlakům z eventuelních záchvěvů vedle nahé ženské po tvém boku na rozpálený Hostivaři, nebo to, žes nevychytal,že tam to lahvový maj, ale v takovym vedru logicky vychlastaný, alespoň to chlazený, ale za rohem je hospoda coby sichr. A mimochodem, co s tím má co dělat láska, nekrm mě, že jsi uvěřil svojí vyhladovělostí tomu,že jsem to, po čem tvé srdíčko prahlo či prahne, když víš, že černobílost není právě mojí doménou a víš, co už víš?!:O)) Nechci kousat, ale o mě beze mě mi nikdy nějak nepřirostlo k srdci, spíš to způsobovalo opačné reakce, tak snad proto to pozvolné mizení a kličky před dalšími kontakty... A to je fakt! Nechci ubližovat, ale bolet se nechat taky nechci, a protože neumím někdy necítit bolest druhých, zapštrosákuju si do betonu, a tvářim se, že tu nejsem, než to doteče i druhý straně, že veškerý bolení je blbost, když není k čemu.A tááák.... Mám tě ráda, ale nepřivlastňuj si něco, co nemůže být vlastněno:O)

Vio
22. 08. 2000
Dát tip
Celkově to není špatné, nejvíc se mi líbí první sloka. Má to celkem nápad.

Miroslawek
22. 08. 2000
Dát tip
dobré asociace, možná trošku nedotažené nebo já jsem přetažený

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru