Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Menší citátek

24. 03. 2004
10
0
3435
Autor
Blaznivkaaa

Napadlo mě to, když jsem tak uvažovala o tom, co kdy člověk řekne nebo udělá a kdy je co Vlastně správné :)

Nechtěla jsem patřit k lidem, co stále o něčem mluví a nakonec to neudělají, a tak patřím k těm, co to nejprve udělají a pak už o tom raději nemluví.


Eilil
05. 06. 2005
Dát tip
:o) takže budeš asi extrémista... :o) když už si člověk něco umane tak to dělá na plný pecky.. :o) hih t

Morasten
29. 03. 2004
Dát tip
maia: souhlas guy: samozřejmě když udělám nějakou blbost tak se s tim nechlubim, ale já to myslela tak, že je dobrý dělat skutky(dobrý či zlý) než jenom kecat a kecat

guy
29. 03. 2004
Dát tip
Morasten: já s tebou souhlasím ... jen mám pocit, že blbosti u mě převažujou :-) btw - zajímalo by mě, jaký zlý skutky děláš? :-)

johanne
29. 03. 2004
Dát tip
dobrej nápad... :) a teď co je lepší, že ...?

maia
28. 03. 2004
Dát tip
:-) * Spravne odhodlanie. "Radsej lutovat, ze sme nieco urobili ako lutovat, ze sme neurobili nic." :-) avi, tak sa na mna nehnevajte. :-)

pozorovatel
28. 03. 2004
Dát tip
Správné je cokoli, co uznáš za správné(je tu však otázka, jestli to je správné vzhledem k něčemu) Citát je hezký. Jen to slovo "raději" tam ani nemusí být. Proč o tom vlastně mluvit, když už to je uděláno...., ale jinak chápu, jak to myslíš. Já docela dost mluvim o tom, co jsem ještě neudělal. Rád se podílím o své sny.

guy
27. 03. 2004
Dát tip
nevím, jak to myslela autorka, ale já to myslel tak, že jako když se mi věci nepovedou, což u mě není nic výjímečnýho, tak příliš neoplývám touhou o tom někde mluvit ... :-))

Morasten
26. 03. 2004
Dát tip
To je chytrý...to dělám taky - (ráda bych si potřásla rukou,ale bohužel:-)) T.

Abyss
26. 03. 2004
Dát tip
to je hezky receno :) *

guy
25. 03. 2004
Dát tip
Já taky! :-))) *

Bacil
25. 03. 2004
Dát tip
To je na jednu stranu chvályhodné, na druhé straně na to dřív nebo později doplatíš - protože když o tom nebudeš mluvit sama, druzí si nevšimnou. Aspoň u nás v práci se takový člověk stává "dobrovolníkem" se vším všudy (od "dobrý vůl").

Adam_G
25. 03. 2004
Dát tip
Chválím citát i Tebe. tip

SilverArrow
25. 03. 2004
Dát tip
Je nás pár!

Kateee
25. 03. 2004
Dát tip
:o) *

Evička
25. 03. 2004
Dát tip
hm....jak kdy! v návalu vzteku (třeba nepodloženého) poslat lásku do pr...a pak toho litovat...a nic neříct?

WiruZ
24. 03. 2004
Dát tip
ok:)

PrizraK
24. 03. 2004
Dát tip
goooooooood

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru