Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fenomenologická láska

29. 03. 2004
4
0
5636
Autor
Makča

Všem chlapům a hlavně tomu revizorskýmu dědkovi, kterej mi ráno napařil pokutu...

Pomocí závorek

sevřu nekonečno

tvých věčných milenek.

 

Jak syna tvé matky

uvidím tě zase,

teprve pak budeš

s klidným srdcem pasé.


djPes
18. 11. 2004
Dát tip
nebo matematické kleště na revizorovo mučení

Pokusák
27. 08. 2004
Dát tip
:-)) !!!!! *T

arthamir
09. 08. 2004
Dát tip
ano ano ANO! -tip

srha
23. 06. 2004
Dát tip
a já čekal ňákýho Heidegra nebo Huserla:) vtipné

Movsar
28. 04. 2004
Dát tip
co místo závorek - svorek?! jinak dobrý.

Makča
28. 04. 2004
Dát tip
movsar: no klidně svorek, ale já četla nějakej filozofickej flák, a tam bylo, že vědomí je nutno uzávorkovat a tak dosáhnout "objektivního" pohledu na skutečnost - jako na fenomén a to teda měla být taková rádobyfilozofická hříčka, abych se jako vyšvihla, že jsem toho Husserla četla a pochopila, přitom si z toho pamatuju jenom ty závorky, tak mi je neber, prosím...:-)

maia
12. 04. 2004
Dát tip
:-)) *

Chrouste, neblázni, vždyť bys je neutáh...

papouch
31. 03. 2004
Dát tip
jo, revizorovi zavřít hlavu do závorek a fest utáhnout :-)))

Makča
30. 03. 2004
Dát tip
Elyn: já mu to věnovala, že jsem se s tim JAKO smířila..že z toho pětikila, co jsem si zrovna vydělala, mi po zaplacení pokuty ještě stovka zůstane, tak proč dědka nepotěšit, když to nic nestojí, že jo?:-))))

Elyn
30. 03. 2004
Dát tip
chrouste, to je fakt, tolik ženských kolem sebe bys přežil leda ve snu :))) Makča: tak to jo, to jsi taková přející vždycky?:)

Makča
30. 03. 2004
Dát tip
Elyn:vždycky ne, ale to bych se z toho musela zbláznit, kdybych si chtěla kvůli takovým věcem kazit život a vnitřní harmonii, kterou se tak zoufale snažím si v sobě budovat..kdo po tobě kamenem, ty po něm chlebem..nebo tak nějak to je ne? :-)

Elyn
30. 03. 2004
Dát tip
:) no jo.... jen je někdy lepší házet usušeným chlebem...

Makča
30. 03. 2004
Dát tip
viď..já bych mu tím chlebem nejradši urazila celou hlavu a vůbec bych neměla výčitky..ty křesťanský dilemata v nás dělaj akorát neplechy:-)))))

Elyn
30. 03. 2004
Dát tip
to jsou dilemata na hlavu postavený :) myslím, že se to bere dost povrchně a pak vznikaj takovýhle zmatky :)) no nic :)

Makča
30. 03. 2004
Dát tip
Elyn: ale dyť jo, to já jenom tak žertovala..dá se proti tomu postavit tak, že se postavíš na hlavu a pak se ti to tak postavený na hlavu nezdá..svět je vlastně velmi kreativní, zdá se mi..ač stojím pořád nohama na zemi...tak už mě tady vyhazujou, tak se měj hezky, škoda, mohly jsme výst nějakou zajímavou debatu:-)))))))))))

Elyn
30. 03. 2004
Dát tip
Makča, já taky jen tak povídám po větru :)) Ahoj :)

Mnauprsk
29. 03. 2004
Dát tip
Dobrej prolog

Elyn
29. 03. 2004
Dát tip
:)))) snad ti nedal pokutu z lásky?:)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru