Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak lidé...

23. 08. 2000
1
0
3189
Autor
Brablenec_P

...Jen pokus....

Jak lidé jdou tak životem, a občas klopýtají, setkávají se s cvrkotem, při kterém dech se tají. Jak lidé životem se toulají, je toho tolik k vidění. Když náhodou se potkají, snad nemají ani tušení: Co touha vlastně znamená, proč život vlastně je? Teď fakt nedělám ramena, ptám se. Tak to je! Těch otázek je spousta; koho ptát se, nevím sám. Kdo nemá citu kouska? Mé srdce - je dokořán. To není vůbec lehké, vyřknout všechno hned. Vždyť teď je to tak křehké, přitom sladké jako med. A proto prosím nespěchejte, žijte krásně - o to jde! Mluvte spolu, nekoukejte, na ničem jiném nesejde.
Sarken
05. 09. 2000
Dát tip
máš pravdu (mimochodem, tohle mi fakt nepřijde jako blbůstka)

Merle
25. 08. 2000
Dát tip
brabl: bez pokusů není výsledků... mě šlo o to, že forma básně ztěžuje vyjádření myšlenek (obazvlášť filosofických) natolik, až už vůbec nemusejí být sdělný...

Anonym
25. 08. 2000
Dát tip
Merle: Teďs uhodil hřebík na hlavičku. :)

Anonym
25. 08. 2000
Dát tip
Ten anonym jsem dnes já Brabenec_P!

Merle
24. 08. 2000
Dát tip
jak lidé zvykem jatí. My bychom vzhůru do lásky, aj sobectvím jsme spjati. BTW: veršovat (zbásnit) takovéto věci bych se bál... jediný člověk, kterému se to podle mě daří je Šíla.

Merle
24. 08. 2000
Dát tip
BTW2: po přečtení Falčina Pozvánce do života přidávám ještě tuto básnířku...

Brablenec_P
24. 08. 2000
Dát tip
Pardon. Ale holt to byl jen pokus.... :(

Dědouch
24. 08. 2000
Dát tip
Dobrej pokus...Mirosl.,Klár.,Mer. : jako vždycky podepisuju: Dědouch:-)

Miroslawek
23. 08. 2000
Dát tip
Milujte se a množte se. / Perte se a žerte se.

Klárka
23. 08. 2000
Dát tip
jak lidé bijem o mříže :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru