Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Veršovaný miniromán

06. 04. 2004
10
0
8109
Autor
Jeheheman

<small>minimalism</small>

Veršovaný miniromán

jednoho bytí-

Muž

s dudlíkem
ubodán

Plachetnice
s
kapesníkem
na dně

pacifiku

Průměrná láska
na
okraji společnosti
zhasla

a někdo se zasmál


Šákos
17. 02. 2005
Dát tip
tohle mě zaujalo;-) t.

to je hrozný promiň:-)

Jeheheman
27. 12. 2004
Dát tip
Nevyřčený.. no až ta hrozný to snad není aby to nestálo za zdůvodnění:o)

to máš pravdu napsals tu několik obrazů, které by se daly vysvětlit i různě (plachetnici s kapesníkem už nedovedu vůbec vysvětlit). Vidim to jen jako nezáživný výčet. A konec je dobrej.

kkkkkkK
01. 11. 2004
Dát tip
Fajné, fajné a pěkné..

Zbora
23. 10. 2004
Dát tip
Ale jo. Celkem slušný.

pepička15
05. 10. 2004
Dát tip
Zatím jsem přečetla jenom pár Tvých "výplodů", ale chytli mě všechny...A když se někdy tváří jako vážný a serózní dílkpo, tak je v nich humor a naopak...Styl Tvýho psaní je mi strašně sympatickej, jen tak dál!

Jeheheman
31. 08. 2004
Dát tip
heh.. a co task najednou zrovna moje?:))) Jo, klidně to zkritizuj, úplně ty (povětšinou)žvásty roztrhej:)))

Semeno
01. 06. 2004
Dát tip
Muž s dudlíkem ubodán Plachetnice s kapesníkem na dně pacifiku Průměrná láska na okraji společnosti zhasla .................................................................................................... Smích Bezva, tak teď se cítím jako s useknutou špičkou nosu.

Semeno
01. 06. 2004
Dát tip
No, ..z části se zarýváš příliš málo pod povrch, tak jak jsi uskromnil výraz, tak jsi bohužel nenašlapal až po okraj, ale jen tak stravitelně. Bohužel neodrovnáš, ...ale kdybys chtěl... Jo......teď už mi k narozeninám nejde o průkaz bezprostřední totožnosti, ale o oprávnění k pohybu. Závidim všem co maj nadání k synchronizaci myšlení a pohybů s odpovídající intenzitou, v reakci na konkrétní situaci. Jako všechno, i toto je na mě moc rychle...moc rychle.......moc najednou moc rychle..vida a bývalo jsem nejrychlejšíí....... :o))

Constance
24. 05. 2004
Dát tip
Začínáš se mi líbit, jsi stejně šílenej jako já (to je kompliment). ***************

cufktish
25. 04. 2004
Dát tip
t!

Seregil
09. 04. 2004
Dát tip
Mno... tohle můžu...***

Jeheheman
07. 04. 2004
Dát tip
No jo no, to jsem si mohl myslet, že moje metaforky zranitelnosti muže - věčného děťulete ani symbol naděje - plachetnici ještě toliko umalenou (plachetnička s plachtou z kapesníku v Pacifiku - symbol křehkosti) nikdo nepochopí jako to hlavní gró z nějž teprve je vyplivnut výstižný závěr.. který, je ovšem zase chápán jen na efekt, na kterýž se ještě jako spoléhám.. Možná jsem mohl napsat jen ten a stačilo by že jo s_b:) I když Moody, angelik, darcymu nebo Mardou do hlavy nevidím. S_B: Jo s Pacifikem máš recht, byl jsem si vědom, jen mi připadla estetika přednější pravopisu (to se někdy dějí věci.-) "Nic víc tam nevidím.." .. teď po výkladu snad už jo.-) a jestli ne tak u mě asi neuvidíš nikdy nic. Jinak všem zůčastněným moc díky:)

Jeheheman
07. 04. 2004
Dát tip
s-b: :))to je fajn, že jsi se vyjádřila k výkladu odbornice.-)

Jeheheman
07. 04. 2004
Dát tip
No to s tou čárkou:))) No jo, to je tvoje oblíbená zbranička - nepochopila vs. nechtěla pochopit.. kdo to kdy dokááážéé, kdo to kdy.. dokááže.. Teď jsem si i zazpíval (doufám že to nebylo falešně, odbornice:-))) No jo, vždyť ta první verze je i velmi nepravděpodobná až skoro nesmysl.-)

pozorovatel
07. 04. 2004
Dát tip
Vše se dá pochopit, ale občas je to dost těžký. Mně se to tu moc nepodařilo a myslím, že na vině je i autor. Velmi by mě zajímalo, jestli Moody, angelik, darcy a Mardou to pochopili tak, jak to tu vysvětluješ. Odpověď se už ale dá špatně dozvědět.

Miss_Moody
06. 04. 2004
Dát tip
Tak tahle jo. Ta mě chytla...*

angelik
06. 04. 2004
Dát tip
jehehešičáčku....:))) je to fajn*

pozorovatel
06. 04. 2004
Dát tip
...a někdo se zasmál. To jediné se mi líbí.

WiruZ
06. 04. 2004
Dát tip
jo konec je dobrej.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru