Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hledám Hombres-Muži od Verlaina!

15. 04. 2004
0
0
3902

Již dlouhou dobu sháním básnickou sbírku Hombres-Muži od Paula Verlaina, ale stále nenacházím. Původně byla díky, údajně "nemorálnímu obsahu" zavrhnuta možnost vydání této sbírky, nicméně bezprostředně po smrti jejího autora různými způsoby počala své putování skrze lidské dlaně a známosti. Právě tato sbírka se v několika "výtiscích" (tisknuta původně nebyla) dostala do oběhu, bohužel, dosud jsem nepotkala nikoho, kdo by ji vlastnil, nebo se mu někdy dostala do rukou.

Kdybyste mi dali jakoukoliv možnost přečíst si ji, v lepším případě si ji zakoupit, učiním tak za možnou cenu dohodou.

 

 

 


Notreal
12. 05. 2004
Dát tip
zeptám se Ti po ní...ale nic neslibuji

Šarlotko, už jsem četl pár hloupých poznámek, ale od Slípky jsou nepřekonatelné. Zatím jediná zbraň proti PLEVELU na Písmáku je - dát do kategorie neoblíbených. A také je dobré mít v zásobě ještě nějakou účinnější. Mám takovou...

Opravdu máš? Já na to jdu zatím slušně a zdvořile - každý plevel nejdříve požádám, aby přestal kazit prostor pro možnou úrodu. Máš-li ale ještě nějaký triumf, ráda si poslechnu :-)

Upřímně mě spíš zajímá, jestli někdo máte tu prokletou sbírku.. :-(((

SilverArrow
21. 04. 2004
Dát tip
Jestli chceš já ti jí napíšu a pošlu!

Fou_
16. 04. 2004
Dát tip
s_b: jesus, taková znalkyně a nevíš o dvou exemplářích? já mám ten s podpisem autorky...:))

Pokud vím, není tu diskuzní fórum, sleeping_beauty. Pokud si něco chcete říct, řekněte si to, ale soukromě.

Fou_
15. 04. 2004
Dát tip
bohužel, nemám :)) ale mám jinou..dosti podobnou M´bres - Mží... ..ale asi neprodám...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru