Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Voloďovo vyznání

05. 05. 2004
5
0
4221

Od autora Voloďa doporučuji: - O lidech kolem - Neber drogy

Jsem nejlepší básník na světě
nevím jak to říci polopatě
všichni ostatní jsou horší
samé moudrosti jen trousí 

Jedině tý Rowenně
se někdy něco povede
a až budu redaktor
vydělám si na traktor 

Lidé pijí alkohol
a potom jsou namol
kouří také cigarety
a pak umřou s lety 

Jsou taky samý drogy
a chodí do hospody
to já jsem jinej kabrňák
nechci být jako oni ani za mák 

A protože to ví
tak hrozně závidí
tipy mi nedávají
a mě to nevadí.


jejda TIP

Noe1
17. 02. 2005
Dát tip
:-)))))) *t + k

Gonsales
24. 12. 2004
Dát tip
celej voloda;)tip

Fairiella
20. 11. 2004
Dát tip
Jo, bylo by fajn, kdyby strhl masku. ale doufám, že po strhnutí masky nebude vypadat stejně:-) :-) :-)

Fairiello, dík, ale to není jeho osobnost, to je jen taková jeho virtuální hra. A musím říct, že dokonalá. Je to veselá kopa a zábavnej hoch.:-) Jsem zvědavej, jestli se někdy odmaskuje.:-)

Fairiella
11. 11. 2004
Dát tip
Ach, tak voloďovské! :-)))) Dokonalé. Napiš další v jeho stylu a bude velmi rozčilený. Ale ne tolik, aby řval AAAArrrrgh, protože to je přece tak strašlivě agresivní! Zvlášť když to je napsané v komiksu. Ehm :-)))) Dávám tip, protože mě to vážně pobavilo. Voloďovským způsobem přesně vystihuješ jeho vlastní osobnost :-)))))

Dero
09. 05. 2004
Dát tip
Ty jsi génius ... ! ;o))) ***

Elyn
07. 05. 2004
Dát tip
:)) jo, skoro Voloďa... a nechte toho, copak nepoznáte, že chrobák má úplně jinej styl..? :))

gaston
05. 05. 2004
Dát tip
neber drogy... to už je kultovní dílko:)

chroust: Jo, kdybych byl Voloďou, považoval bych se již za velkého básníka. Jsem však pouhým vykradačem hrobů, geniality mých inspirátorů nemůže býti nikdy dosaženo. Jinak mě těší, že dílko je tak autentické, že je možné splést si mě s originálem.:-)

Radost
05. 05. 2004
Dát tip
:-):-)

Jeheheman
05. 05. 2004
Dát tip
chroustjazz: Teda nechci rejpat, ale Voloďu bych tipoval spíš na tebe (můj tajný tip:))) gaston: Je tu ještě něco tak kultovního, třeba ze starších dob?.. abych si doplnil vzdělání:)) Já doporučuju výběr básní s rýmem rád-kamarád v Klubu Jůheláků:))

gaston
05. 05. 2004
Dát tip
Jeh: já nejsem pamětník:))ale Tebe si pamatuju...kdyz sme resili Deb. To je co...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru