Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tady končí všechny sny

09. 05. 2004
3
0
3809
Autor
VenusHalley

toto jsem prosím napsala po návštěvě Buchenwaldu, kdy mi v buse do ucha ječela jedna mimořádně uřvaná Němka a můj spolužák mi nadávala, co to proboha poslouchám za shit na svým walkmanu...

Tady končí všechny sny

Dál už se tu nesmí snít

Tady končí šťastný dny

Nedá se tu dále jít

Už nesmíme být naivní

Konečně jsem procitli

Sny mají daleko k splnění

V říši kde jsme se ocitli

Hvězdy jsou tu vzdálený

Náš osud je nezajímá

Sny nebyly splněný

Musíme zůstat- nedá se jít dál

Tady končí mnohé snění

Hvězdy se snad odvrátily

Svět se mění, svět se mění

Snad my jsme se nezměnili

Tady končí všech sny

Tady končí naděje

Jsou to vážně divný dny

Svět dále mlčí - kdeže je ?


Heulwen
01. 10. 2004
Dát tip
Souhlas s Elanor. Dýchá na mě krásně satirická atmosféra... prostě klub

Elanor
11. 05. 2004
Dát tip
Mě se to líbí ať to má rýmy nebo ne... jen to čtu a v hlavě mi to zní jako by to byla ta nejpropracovanější báseň... a moc se mi líbí to "Svět se mění, svět se mění Snad my jsme se nezměnili"

gabio
11. 05. 2004
Dát tip
až na chyby v psaní... výbornost... *

cabourg
10. 05. 2004
Dát tip
ja byl v osvetimy (jako turista, pokud to tak lze rict), takze trochu rozumim o cem pises. Podivejte se, po takove navsteve jde pouze a jenom o to, ze mate plnou hlavu myslenek, obrazu, smutku, otazek a predevsim mate v hlave zmatek. Rym by asi v tuhle chvili representoval řád, rytmus...a ten v koncentraku neni, nebyl, nebude. Basen je to velmi trefna, mozna by chtela trochu dotahnout, doplnit nejaky motiv...

Bagg
09. 05. 2004
Dát tip
snad jsme se nezměnili?...ale kdyby ne, tak .a vůbec, mně to způli přijde spíš profašistický...

jimmiv
09. 05. 2004
Dát tip
:o) k ostatnim kritikam neni co dodat.......ale k dilu .......nic moc rymy...ale velmi dobrej napad na psani....:o) mozna vic premejslet nad tim co pises:o) PS: libi se mi to:o)

dismorphia
09. 05. 2004
Dát tip
jdu sem s připomínkou, která už zazněla.. bez rýmů by jistě měla víc do sebe..

dlhagi
07. 05. 2004
Dát tip
nerymuj mas skvele napady ale tie rymy....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru