Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč pijem

06. 05. 2004
1
0
5754
Autor
Tomáš33

alkohol!!?!!?

Člověk leje jen kvůli tomu, aby se ubránil tomu čím je.
Tomáš33
15. 08. 2004
Dát tip
Co to znamená?

Tomáš33
15. 08. 2004
Dát tip
A já si myslím, že kvůli chlastu lidi padaj do pěkný černý hluboký a temný díry. Jelikož se právě oddalujeme sami sobě. A ještě si tím chlastem pomáháme padat. Nahoru se škrábe těžce.

Litochowitz
22. 07. 2004
Dát tip
...nemusím souhlasit, musím dát do klubu:))

Tomáš33
08. 05. 2004
Dát tip
ulita: Jo Hrabala mám rád. A na ten citát jsem přišel sám, heč :-) Adam G: Jo chytrej asi nebyl jsem, a myslím si, že se dá vzdorovat, ale souhlasím s tím, že se nakonec stejně neubráním. Už aby.

Adam_G
07. 05. 2004
Dát tip
Chytrý člověk neleje, protože ví, že se neubrání tomu čím je.

ulita
07. 05. 2004
Dát tip
a víš, že nejsi první od koho to slyším? A taky mi to připomělo Hrabala - "život je trvalá obrana před tím, co musí přijít"

sidonia
06. 05. 2004
Dát tip
nebo aby se nemusel bránit.. hm?

Tomáš33
06. 05. 2004
Dát tip
chroust: Tvůj život- Ty sidonia: když se ubrání, už se nebrání :-))))

Tomáš33
06. 05. 2004
Dát tip
jo částečně

Arien
06. 05. 2004
Dát tip
spíš aby vypadl, opilství je takový zvláštní druh sebevraždy, která je místy velmi příjemná, pro ostatní velmi zábavná a stav po tom trvá nepopiratelně kratší dobu než u sebevraha

WiruZ
06. 05. 2004
Dát tip
hele kdyz clovek pije....je to takova mala serie rozhodnuti....s kazdym douskem...vic a vic....a taky....jistej druh adrenalinu...nikdy nevis, kde skoncis, kdyz si pujdes vecer se znamejma posedet....je to proste.....v nas......jinac to neni ze me jo aby sis nemyslel:))))))))) ale myslim ze mas pravdu......nebudu tady psat ten proflaklej morrisonuv citat...kor kdyz uz sem jednou morrisona pouzil....cest....

WiruZ
06. 05. 2004
Dát tip
Moje dítě mě učilo jak žít Moje dítě mě učilo jak se rvát Moje dítě mě učilo jak zemřít Alkohol, alkohol, alkohol, alkohol! Moje dítě mě učilo jak kouřit Moje dítě mě učilo jak dýchat Moje dítě mě učilo jak zmizet Moje dítě mě učilo jak odejít Alkohol, alkohol, alkohol, alkohol! Moje dítě mě učilo jak se dusit Moje dítě mě učilo jak jíst Moje dítě mě učilo jak šoustat Moje dítě mě učilo jak žít Alkohol, alkohol, alkohol, alkohol!

Tomáš33
06. 05. 2004
Dát tip
No už jsem si myslel. A stím, že nevíš kde skončíš to neni úplně pravda, protože vím, že neskončím tam čemu se bráním

Tomáš33
06. 05. 2004
Dát tip
Arien. To máš s tou sebevraždou taky pravdu, protože to čemu se bráním jsem jenom já, vržda a cyklus se opakuje do spirály... no nic. a zábava to teda opravdu neni- docela muka- záleží jakkdo pije a jak moc a dlouho

WiruZ
06. 05. 2004
Dát tip
ale je....zkus se zmrdat do takovy tolerance, kdy nevis co delas...to pak clovek mnohdy kouka kde se to vzal....

Tomáš33
06. 05. 2004
Dát tip
Wir: Ha Haaaaaaaaaaa :-)))))))) ha

WiruZ
06. 05. 2004
Dát tip
checheche....

Tomáš33
06. 05. 2004
Dát tip
Zmrdal zmrdal. Hodně a hodněkrát. Jo třeba se objevim někde v Pardubicích, ale jsem furt se sebou když sem opilý. Ha

WiruZ
06. 05. 2004
Dát tip
kdyz si to myslis tak ti to brat nebudu....:)

Arien
06. 05. 2004
Dát tip
tomáši33, zkus se někdy namrdat tak, že NEJSI sám se sebou, a když už tak jenom fyzicky... ráno lovíš z paměti, cos tak asi mohl dělat, potkáš nějaké neznámé lidi, co se na tebe usmějou "áá, včera, to ale bylo, co?"... zábava to je:)

Tomáš33
06. 05. 2004
Dát tip
Arien: na tvou povídku, malý domek v lese, zrovna dneska sem ji čet a vždycky seš sám se sebou. Paměť je si myslím trošku jiná věc, protože si kolikrát nepamatuju co sem dělal včera i střízlivej. A zábava? Tak se zase někdy zkus namrdat tak, že už to zábava neni. Různý vize a stavy, který se dotýkají tohodle světa. Ale v pořádku, nechci nic zlýho.

Tomáš33
06. 05. 2004
Dát tip
A bráním se právě tomu jak se jí ptáš Kdo jsi

Tomáš33
06. 05. 2004
Dát tip
To mi teda nevezmeš. JUe pravda, že nejsem se sebou, když se se bráním, ale ego moje pořád rozhoduje co a jak. Třeba jasněééééé další piva, nebo Pardubice? Jedeem. Bitka? Pereem.

Arien
06. 05. 2004
Dát tip
tak mi promiň, nechtěla jsem se tě dotknout... no, jednou, jak jsem se dověděla, že prý o mě měli strach, jestli dýchám... nepamatuju, takže vesele piju dál (ale ne nějak často, akorát párkrát do roka se ožeru a potom jsem jak prase) a ono být sám sebou... ty jo, nevim, obvykle imho nejsem tolik promiskuitní a asi bych ti ani ženskou normálně nepolíbila a ani by mi to nepřišlo na mysl (víš, že to není takové jako že po něčem toužíš, ale bojíš se). Na druhou stranu, takhle se chová spousta lidí, takže to asi všeci máme v sobě v hlavě nebo tak něco... no nic, já si jdu lehnout do postele a pít čaj s citronem, ať sa uzdravím a můžu někdy na nějakou chlastačku či tak:) papa, hezký den (čtvrtek? asi jo, co)

Tomáš33
06. 05. 2004
Dát tip
Nemluvim o tom co si pamatuješ. Políbila holku. Asis byla opilá, ale kdo to rozhodl, sotva někdo jinej, prostě ty- byla si tam, i když jinak a světlo v temnotě, které nás brání si oddalovala taky sebe. Bránila ses- citát.

Arien
06. 05. 2004
Dát tip
no jo, dyk já ti tam někde vpodstatě dala za pravdu... ono lidská fantazie je mnohem rozmanitější, než bys řek, takže dyž se ožereš, překvapíš i sám sebe, co se ti honí v palici protože chlast se zdaleka neopěvuje tak, jak by si zasloužil, dá se o něm (a u něj) mluvit hodiny a hodiny a diskuze tady by taky mohla pokračovat do aleluja:)

Tomáš33
06. 05. 2004
Dát tip
To by mohla a je to moje dílko, tak aby si někdo neřek, že už k tomu nemám co říct, tak to chci ukončit já. :-))) A jak si myslíš, že si řikám jak je rozmanitá lidská fantazie. Co když? A nepoučuj- teda tady v tom

pozorovatel
06. 05. 2004
Dát tip
A proto nepiju.

Tomáš33
06. 05. 2004
Dát tip
Jo jo. Taky už jsem na to přišel, ten citát a taky nepiju. No jenom malinko. Nechci se bránit sobě. Bohužel to tak bylo a trochu ještě je.

pozorovatel
06. 05. 2004
Dát tip
Tak to gratuluju(no zatím jenom malinko). Přišel jsem na fígl, jak se nestát alkoholikem: Nikdy nezačít pít!(hi,hi) To já už nepiju devatenáct let a stále se držim. Je sice pravda, že se díky tomu hůře začleňuju do společnosti, ale stojí to za to, stojím si totiž za sebou. Tak hodně štěstí!

Tomáš33
06. 05. 2004
Dát tip
Děkuji. Začlenit se do společnosti...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru