Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Těžká choroba

11. 05. 2004
2
0
4055
Autor
frog

Těžká choroba

 

přátelé, vaše dotazy jsou marné

včera jsem ulehl

stižen akutním záchvatem

cestovní horečky


vesuvanka
26. 06. 2004
Dát tip
Tak tuto chorobu moc dobře znám... Pěkně napsané a tip

ulita
12. 05. 2004
Dát tip
"pošoupnutou" vůči tobě - takže to znamená, že je to úplně špatně, jo? Doufám že se nebudeš zlobit, ale tohle vzdávám. Avízo nechci.

drfaust
12. 05. 2004
Dát tip
těžká debata:))) přátelé poezií bych to taky nenazval... ale je to v kategorii ostatní... takže... poeticky to nepůsobí... blíží se to spíš aforizmu, ne? avi všem

ulita
12. 05. 2004
Dát tip
sem psala že avi nechci :))) kategorii jsem přehlídla, uznávám.

Elyn
12. 05. 2004
Dát tip
houmles, pláčeš na špatným hrobě, my jsme si to s žabkou vyříkali jinde..;) a vůbec, nech si sprosťárny, neohromíš tím, jen působíš sám trapně a to nemáš snad zapotřebí. žabáku, ahoj..;) Sliby plním, tak neboj. ahoj, fauste, ty jsi taky všade, koukám :) avi tobě :)

drfaust
12. 05. 2004
Dát tip
jasně:) ulita o avi nestojí, tak to jako zbyde na mne?:)) směju se no jsem tu spíš kvůli té chorobě... čistě ze zájmu:)

Elyn
12. 05. 2004
Dát tip
no, na tebe a na houmlese, žabka to schytá, chudák, v kritikách ;) trpíš cestovní nebo jinou chorobou?;)

drfaust
12. 05. 2004
Dát tip
já snad můžu trpět jen srdeční chorou:)))

Elyn
12. 05. 2004
Dát tip
tož tedy - ustaneme..;) žabičko, já už mizím..;)

houmles
12. 05. 2004
Dát tip
u nas se dycky rika "picou ke zdi".. ulita: pro posouzeni co je a neni poezie jsou potreba argumenty? nestaci cit? frog: k tomu jestli to je/neni paradox: ulehnout se zapalem cestovni horecky mi prijde dost paradoxni. uz jen ze _lezet_ s _cestovni_ horeckou.. zkratka mi to prijde do oci bijici a to se mi libi.

ulita
12. 05. 2004
Dát tip
houmles: jestli chceš, stačí. v tom případě ale tohle podle mých citových kritérií poezie není, tudíž jsou tvé jedovaté poznámky zbytečné, co?

houmles
12. 05. 2004
Dát tip
mhm... mam pocit ze jsem psal "co ty jsi za ignoranta" a to docela sedi - dovedes poezii spolehlive ignorovat. asi mas tu "citovou latku" nejak posoupnutou.. (eh.. koukam ze jsem tam napsal co ty _si_ .. ty preklepy, ty preklepy..)

ulita
11. 05. 2004
Dát tip
a kde je něco, co lze nazvat poezií? aspoň trochu?

Elyn
11. 05. 2004
Dát tip
Ulehl někde na cestě?

houmles
11. 05. 2004
Dát tip
?!?! ulita co ty si za ignoranta.. elyn tvuj smysl pro paradox za moc nestoji.. dilo: jednoznacny tyf.

houmles
11. 05. 2004
Dát tip
a jeste se vsichni ptate, jako by nebylo receno "vase dotazy jsou marne"..

Elyn
11. 05. 2004
Dát tip
houmles:...tvůj smysl pro čtení myšlenek taky ne, to nebylo o paradoxu..

houmles
11. 05. 2004
Dát tip
mhm... zaby na stenu...

Elyn
11. 05. 2004
Dát tip
houmles, ne, zády ke stěně...

ulita
11. 05. 2004
Dát tip
houmles: povídej, ráda se nechám utlouct tvými argumenty!

Elyn
11. 05. 2004
Dát tip
já ne, uli, ještě aby mě někdo mlátil... pusu, kytku a nazdar, jiný argumenty neberu :)

ulita
11. 05. 2004
Dát tip
dyk víš, jak jsem to myslela :)

Elyn
11. 05. 2004
Dát tip
:) já dneska zlobím...

frog
11. 05. 2004
Dát tip
Zajímavá debatka přátelé. Nicméně, kdo tvrdí, že tohle JE poezie(ulita) A ještě: nač ta silná slova, moje dílko snad není tak závažné, abych stanul před popravčí četou (Elyn). houmles díky, možná je to v tom, možná ne. Každopádně přečtěte alespoň první kapitolu Toulky s Charleym od Stainbecka, CESTA zaskočí človeka náhle, bezodkladně a možná právě proto, že může být cílem a náplní sebe sama. Toliko autor.

Elyn
11. 05. 2004
Dát tip
žabko, já tě přeci nepopravila, to byl jen dotaz...

frog
11. 05. 2004
Dát tip
Pak se omlouvám, možná užíváme pouze rozdílný sleng. Pro mě znamená "zády ke zdi" to co jsem popsal.

Elyn
11. 05. 2004
Dát tip
ale ne, žabko, to byl vtip na "žáby na stěnu"... taková slovní hrátka.. (promiň, to mě nenapadlo, že to bude někdo brát jinak...)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru