Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šachové

17. 05. 2004
0
0
3051
Autor
kminnek

Ztracení pěšci

jsou pod přízemím hlíny

sťaty mečem.


Seregil
20. 05. 2004
Dát tip
Na každý pád klub... jako haiku mi to nepřijde... jako miniaturka fajný...

kminnek
19. 05. 2004
Dát tip
trochu máš pravdu,protože skoro většina lidí co píše tady haiku nemá s haiku nic společného a s duchovním světem spojení nikde nevidím,jen jsme si spíš hrál se slovy a ani nejde o formu,protože je tu sice pár lidí co se snaží dostat do podvědomí lidí jaká by měla být vlastně forma haiku je to jen takový tichý protest:o))))

kminnek
19. 05. 2004
Dát tip
tady něco jen tak lehoučkého

gabio
19. 05. 2004
Dát tip
ráda jsem si početla

park
18. 05. 2004
Dát tip
kmínnek! nejde o slabiky, ale celkově o formu a obsah...leda, že chceš být další z mnoha zdejších autorů, kteří píší SVÁ!!!! "Haiku" nemající s tímto literárním útvarem nic společného...

park
17. 05. 2004
Dát tip
Normální miniatura, a pokud se poslední věta váže k první, tak by mělo být -Sťati! ti pěšci rodu mužského životného v prvním pádu. Pokud bys na tvrdém y trval(a), pak by mohly být sťaty třeba šachové figurky...;))))))))))))

kminnek
17. 05. 2004
Dát tip
ono je to šachové haiku:o))) a je to o pěšcích

kminnek
17. 05. 2004
Dát tip
nemusí být haiku úplně přesně na 17 slabik může být kratší i delší:o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru