Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kde je pravda?

15. 05. 2004
4
0
3692
Autor
Arienalia

Jen zamyšlení..

Příběhy se klaní statečnosti reků..

Písně svazují se jmény hrdinů..

Města chrání odvaha polobohů..

 

Proč však už tolik hradeb padlo?


Nienikwe
15. 06. 2004
Dát tip
*t

Arienalia
15. 06. 2004
Dát tip
Nienikwe: Dík

Narriel
19. 05. 2004
Dát tip
synáček : Někdy může být dost tvrdý boj se sebou samým i o POSTAVENÍ těch hradeb...

synáček
19. 05. 2004
Dát tip
Narriel: Pochopitelně...máš úplnou pravdu...mnohé hradby jsou chtěně nechtěné a na jejich postavení potřebujeme mnohdy více energie než na jejich zbourání...prostě cokoli řeším sám se sebou, tak je mnohem problematičtější, nežli totéž vůči ostatním...

synáček
17. 05. 2004
Dát tip
Myslím si, že je docela jednoduché být statečným Hrdinou, pokud bojujeme s vnějšími nepřáteli...i kdyby to byli polobozi... Toho největšího hrdinství je (podle mne) potřeba, najdeme-li odvahu bojovat sami se sebou...no…a tam už tak lehce hradby nepadají... TIP...a díky!

Arienalia
17. 05. 2004
Dát tip
synáček: Pravda.. děkuji

Craerassy
16. 05. 2004
Dát tip
..pro jejich jméno...:-) tip

Arienalia
16. 05. 2004
Dát tip
Dero: To závisí jen na tobě. Děkuji Craerassy: Ale to je celkem málo ,ne? Díky! :-)

Craerassy
16. 05. 2004
Dát tip
pro jména reků, hrdinů a bojovníků..když nad tím přemýšlím..čím by jejich jméno bylo bez prolomených hradeb..o kom by zpívaly písně, vyprávěly příběhy a verše...možná to není až tak málo..:-)

Arienalia
16. 05. 2004
Dát tip
Craerassy: Bylo by jménem úspěšných obránců :-) Ale i takhle se na to dá nahlížet ,máš pravdu. Sláva je zkrátka vrtkavá a tak nějak... za všechno možné :-))

Dero
15. 05. 2004
Dát tip
Ari ... dělám dobře, když jsem si po prvním přečtení odpověděl tím, že jsem začal číst znova ... ? Chytré - pěkné ... ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru