Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sonet pro Sašenku

04. 09. 2000
7
0
8192
Autor
Merle

pokračování mého prvního sonetového seriálu, který začíná Sonetem pro Báru Sašence, za jejího úžasného draka Mírowi za poskytnuté rameno ;-))

Znal jsem ji jen z vyprávění, už jsem hořel plamenem. co teprve, když jsem spatřil fotku s jejím ramenem! První pohled - žhavá láska. Ruka se mi z kloubu rve. Libido si slastně mlaská při objetí. Poprvé! Tahem touhy vášeň roste, odolávat nechci prostě. Další smělé pokusy... Kéž bych ji jen nebyl poznal... Nepřišla by ta smrt hrozná - roztrhaný na kusy.
ivana
07. 05. 2002
Dát tip
hezké, milé vtipné-t-

Anonym
07. 01. 2001
Dát tip
Vlastine, potěšils mně, pěkné, těším se co dál. SAJVB! Vlastislav (řečený Shirabonji)

Merle
21. 11. 2000
Dát tip
Mike: bohužel jsi to přesně trefil... ale já píšu opravdu jen těm výjmečným, navíc jen když mám inspiraci, což není tak často. Ale brzo to možná dá na malou sonetovou sbírečku :-))

mike
20. 11. 2000
Dát tip
Laďa :-)). Merle, ty si nedáš pokoj - aby jses nedostal do začarovanýho kruhu, podle kritik soudím, že těm, kterým jsi sonet dosud nenapsal, ho budou chtít, a když ho napíšeš, pomůže ti tvá čtenost k tomu, že sonety budou chtít další. Nebo, není to tak ?

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Sonet pro Sašenku: Tvá sekce sonetů oplývá lehkostí a vtipem ... ten např mě chybí... tak a mám tě zkritizovaného celého kromě Daemonů, na něž si dávám čas ... jsem z Tebe velmi unaven, opovaž se mi někdy ozvat, natož odeslat Avízo!!!...;o) hahahahahhahahahahahahaha Ladi: dodejme "...ve dvou" m.

Sarken
14. 09. 2000
Dát tip
cheche bráško, já z tebe jednoho krásnýho dne asi zcvoknu

Dědouch
10. 09. 2000
Dát tip
Navrhuji použít proslulý "Merleho chvat", a to jak pravostranný tak z druhý strany...

Yeziiinka
10. 09. 2000
Dát tip
Mmm! Spolu s ostatními padám na znak a to i když nejsem z těch znalých "motívku". Líbezná básenka!

Bibša
07. 09. 2000
Dát tip
(abys věděl, tak já tě taky neznám!) Ale jinak jsem ráda, že jsi umřel. Jsem zvědavá, která bude ta, pro kterou se i v sonetu rozhodneš rozhodně ŽÍIIIT! Jsi perla v písmáckém moři!

Merle
06. 09. 2000
Dát tip
Jenny, Jenny... nebyla tu někde Jenny? Lee: na krásné ženy se neomezuju, jen na lidi co dobře znám...

Doggy_Bag
05. 09. 2000
Dát tip
prostě spermon každým "!

Merle
05. 09. 2000
Dát tip
Sonatina: je to lákavé, ale nerad bych se probudil někdy v noci s tím, že bych měl u krku přiloženou nějakou hodně ostrou a špičatou kritiku ;-)) (ale psssst něco vymyslíme)

Siminka
05. 09. 2000
Dát tip
Budu ti muset ukázat rameno, aby jsi mi taky něco napsal?

Tynic
05. 09. 2000
Dát tip
viz Doggy :o)))

Merle
05. 09. 2000
Dát tip
Siminka: ukaž co se odvážíš (mail máš)... a já to (možná) nějak ocením ;-)))

jahudka
05. 09. 2000
Dát tip
Na básničky moc nejsem, ale tahle je super!

Jenny
05. 09. 2000
Dát tip
budu dělat, že jsem tu nebyla. Dělám si legraci, Sašenko, přeju Ti to, je to pocta. A navíc, je to moc hezký. Ale bez Tipu, aby sis zase moc nemyslel, Merlíku.

Lee
05. 09. 2000
Dát tip
Hm, hm... krásné ženy dostávají krásné básně... a my máme smůlu

Koom
05. 09. 2000
Dát tip
Lee nebrec :-) a jinak tipik

Vio
04. 09. 2000
Dát tip
héééééééééé Merle, zbytečně dobrýýýýý Tak za tohle máš TIPík!!!!!!!! :-))))))))))))

Laďa
04. 09. 2000
Dát tip
Pokračuje Merleho série "Nekonečně způsobů, jak se nechat zavraždit." :-)

jorel
04. 09. 2000
Dát tip
tip

Bambulka
04. 09. 2000
Dát tip
:-)))))))) Merliku, uz zase umiras?? beeee, jeste neumirej!:-) TIP!

xpired
04. 09. 2000
Dát tip
Skvělý! Být tebou, dával bych bacha na Míru...

Miroslawek
04. 09. 2000
Dát tip
Mewle, Tys taky dojel na Její ostré nehty? Má vládkyně umí být krutá ;o)))

Vio
04. 09. 2000
Dát tip
Míwo: eh... to si jenom myslíš :-) zubynehty :-[

Sašenka
04. 09. 2000
Dát tip
:-)))))))))))))))))))) Mewlíku, moc ti děkuju, to jsem fakt nečekala. Ty nehty nejsou zas tak ostrý :-))

Olí
04. 09. 2000
Dát tip
Formálně se mi to líbí - obsah nemohu posoudit - neznám Sašenku (to je ale ode mě sprosťárna, viď?) Čau, díky za názor k mým věcem, trošku mě překvapuje, když se klukům líbí povídánky, ale asi jo. Čau, Olí.

Lyryk
04. 09. 2000
Dát tip
Ne, tobě nenapíše nic, věř mi!!!!!!

Lyryk
04. 09. 2000
Dát tip
Merle:::: rozmysli si, kdo se na tebe mileji usmívá, zatím..

Stevenson
04. 09. 2000
Dát tip
hmmm.. trochu jsem cekal vic..))

Jákob
04. 09. 2000
Dát tip
Merlí to jde ... a co jsi tu rozpoutal :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru