Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

LÁSKO UŽ MI OTEVŘI!

Výběr: Noe1
20. 05. 2004
16
0
10779
Autor
Voloďa

Vrátil jsem se k osvědčenému tématu lásky, protože jsem za něj měl nejvíc tipů. Báseň jsem pojal hodně emocionálně, tak ji zkuste pořádně prožít! Upozornění pro redaktory: Měly byste mě přestat přehlížet a nebát se konkurence a dát mě třeba véčko taky. Děkuji

Má lásko přejasná
kdy už to pochopíš
pochopení porodíš
kdy už mi lásko
zatleskáš

 

snesl bych ti modré z nebe
nebo třeba vejce zlaté
šel 100 km jenom bosí
snášel píchy včel i vosí

 

jednou došel k tvému domu
třeba za rok dejme tomu
zaťukal bych silou lví
lásko! už mi otevři

 

..své srdce!


Noe1
20. 05. 2005
Dát tip
Ech, tak už je to rok :-) *t

probe
21. 04. 2005
Dát tip
Existuje nějaké pojištění pro případ náhlého útoku poezie- zničil jsem si klávesnici vyprsknuv na ni, na konci druhé sloky, minerálku. Ty mne zničíš! :-)

alter__Nick
01. 02. 2005
Dát tip
nečetlo jsem to, ale tip

Gonsales
24. 12. 2004
Dát tip
parodie nebo co??:D

Sandra
12. 10. 2004
Dát tip
šel bych BOSÝ když už ... ale i to by asi moc nepomohlo ...

Fairiella
12. 10. 2004
Dát tip
Víš, ehm, Voloďo... jak bych ti to... předtím jsem ti napsala zprávu, jak si od lidí vynucuješ tipy. ale to není tak hnusný proti tomu, že urážíš ty, kteří ti tvoje dílo kritizujou! Výsměch je, milej zlatej, důkaz toho, žes dal do díla něco, co se tam nehodí. A nauč se pravopis. Jo, "snesl bych ti modré z nebe" je dost otřepaný, ale následující "nebo třeba zlaté vejce" to trošku zmírňuje. Ty jsi asi moc moc moc naštvaný človíček, viď? a taky cholerik jak blázen. Když někdo zkritizuje tvoje dílo, celkem běsníš.... ale do toho mi nic není.

Lotoska
04. 10. 2004
Dát tip
...v těch slovech, taková ta ohranost a stereotyp....ale je v tom i kus chytlavosti, která mě zaujala.....

1917
21. 09. 2004
Dát tip
Voloďa píše básně lásky aby za ně dostal více tipů (viz. prolog). Vypočítavé. Ostatně představa, že jdu 100km neřku-li bos aby mi nějaká buchta otevřela své srdce tak to asi nee. Jo kdyby mi otevřela svoji .... no víte co myslím, tak to bych si už třeba nechal říct. Ale i tak. No já ti teda ten tip dám když si o něj tak žadoníš. pozn. tohle není vážná kritika, jenom se mi líbí ta barvička pozadí.

VenusHalley
09. 09. 2004
Dát tip
"snášel píchy včel i vosí" hahahaha

arthamir
03. 08. 2004
Dát tip
whow, ta je úderná! škoda tebe tady, piš do nějakého budovatelského časopisu, třeba jako "mládí proti drogám" nebo "s láskou má svět naději" a podobně :-)) hned mám lepší náladu, když tě čtu :-))

kikky
01. 08. 2004
Dát tip
*

Amanda
31. 07. 2004
Dát tip
Prijde mi to moc obycejne... takove uz tisickrat napsane asi nejvic se mi libi ten zaver...

jo, je to plný rozmaru tady, pánko machal.

romi
19. 07. 2004
Dát tip
Pěkné...

O tom já nic nevím, pane machal, roky jsem sem nevkroky. Ale ryzost citu a takovýto upřimný nasazení má u mě dycky zelenou.

machal
24. 06. 2004
Dát tip
Tak se pane inženýre Prase Antoníne koukněte na jiné Voloďovo dílo a přečtěte si rozmarné kritiky pod ním. :)

machal
23. 06. 2004
Dát tip
Tohle koukám není ani tak o autorovy a jeho díle jak ospíš o takové klasice na písmáku zvané Voloďa a jeho Tip :)

Kajman
21. 06. 2004
Dát tip
upřímně, kritici, co tohle berou vážně......ty vole,no to teda potěž prso!!!!

Voloďa
21. 06. 2004
Dát tip
kajman: prosímtě, co to povídáš, a jak jinak než vážně??? Snažil jsem se do toho dát vášěň!! A ona tam je. Jinak bývají básničky o lásce na písmáku dost hloupé a 12 tipů dosáhnou málokdy

StvN
21. 06. 2004
Dát tip
Kajman - vážná kritika?

Kajman
21. 06. 2004
Dát tip
ok, tak tohle beru Woloďo

Pane Kajman, pro mne je upřímnej cit nadevšecky tudlety chytrolínský tuty. Takže vážně. A jeden z toho tuctu.

Thera_xxx
02. 06. 2004
Dát tip
Tohle mě fakt neoslovilo... promiň :)

cufktish
29. 05. 2004
Dát tip
seš fakt kunda hodná jistého druhu obdivu (viz prolog). žebrák s neskutečnou vášní. ale nechápu čím sem si zasloužil avízo. píchy včel i vosí jsou dobrý.

Rowenna
28. 05. 2004
Dát tip
Píchy včel i vosí mě dostaly. :-)

Máš to chlape zmáklý.

lenty2
25. 05. 2004
Dát tip
tady nekdo rozdava avizka, tak jsem taky jukla:o) no, rekneme ze si strasne vazim toho, ze chces vypsat pocitovku, ale neni to presne my gusto:o) ja bych byt tebou nestala o hlubsi kritiku, spousta tehle citovek ji vlastne ani nepotrebuje, protoze jsou to basnicky sami pro sebe... pokud to vezmu jako celek je to hrozne miloucke a myslim si, ze to na tyhle stranky rozhodne patri, pokracuj dal, clovicku.o)

houmles
25. 05. 2004
Dát tip
hele tragede ja zadny aviza nechci.

STRABA
22. 05. 2004
Dát tip
Pro machala: Aspoň z nějakého důvodu si dokážu omluvit návštěvu této strany.Seš dobrej. Asi sem se dlouho takle nepobavil. Já chci eště nějakou ale natvrdo. Jestli znáš ještě ňákou tak sem s ní. -"Třeba právě sem"

Craerassy
22. 05. 2004
Dát tip
tedy, jisté zlepšení tu je, ale ta gramatika..:-)))

Tvou velmi citově plnou báseň a celou tu komédii, co tady probíhá, můžu jen shrnout do jedno sladkého slůvka Tip

machal
22. 05. 2004
Dát tip
STRABA: tak to děkuju :) Ale fakt to není můj výplod. To sme jednou blbli s kamošem nad nejakejma našema textama a tohle z něj začlo lezt. Nevím kde to on sebral nebo zda to vymyslel ale je to sranda :)

machal
22. 05. 2004
Dát tip
STRABA: a že tu ještě otravuju .... jen sem ti chtěl - až mě třeba něco napadne nebo něco zaslechnu, ozvu se ti :)

Delahaye
22. 05. 2004
Dát tip
tedy, mě nejvíc zaujala definice "umělec z konce cesty" :-)))) jinak TIP i za celý projekt Voloďa :-)

Beddy
22. 05. 2004
Dát tip
Voloďa a lesní píchy já tu z toho slzím smíchy... Já mu ten tip dam nakonec taky... Beddy, umělec z konce cesty. (...cesta je prach a štěrk a udusaná hlína...)

Žíně
21. 05. 2004
Dát tip
:-DDD Ty mě fakt jednou zničíš. Tip za tvou genialitu. A taky za tvý kritiky.:-DDD

Žíně
21. 05. 2004
Dát tip
A za prolog taky.:-)))

Voloďa
21. 05. 2004
Dát tip
Žíně: děkuji! Mockrát.. jestli znáš ještě někoho, kdo by mohl docenit mou báseň tak mu prosím dej avi..

Drahy Voloďo! Mysim si, ze jsi hodne zahledeny do sebe. Tvoje dilko je prima, ale neni to zadna (promin ten vyraz) SUPERBASEN. Je pekne (az na ty chyby), ale mel by ses nazit pochopit ostatni, co Ti tou kritikou chteji rict. Obsvzast, kdyz stojis o hlubsi kritiku.. Chces vedet jejich nazor, ale prijimas jenom pochvaly, nezda se Ti to trosku nefer? :-)(-:

Voloďa
21. 05. 2004
Dát tip
kyle: Neříkám, že superbáseň, ale zase se moje tvorba hodně poslední dobou zlepšila. Je to snad hřích, že mířím vysoko?? Ty snad máš raději nadávky než chválu, já teda ne. Ať to rozsoudí jiní písmáci avi

cmukina
21. 05. 2004
Dát tip
*

cmukina
21. 05. 2004
Dát tip
*

Hermann
21. 05. 2004
Dát tip
Pripadá mi to trochu divné, že si sa vrátil k tejto téme len preto, že si dostal najviac tipov...Tipy sú síce pekné, ale nie sú najdôležitejšie...Tvoja báseň je dosť smutná, ni je veselá, tak ako somm to čítal ...Je to túžba, vášeň a oddanosť, musíš veľmi milovať a to je krásne..Zase v básni by som nepoužíval čísla a tie rýmy nie sú tiež svetové, ale to beriem, fakt, Voloda ja neposudzujem básne podľa šablony, ale podľa citov... City vieš krásne a oddane prejaviť a neboj, možno aj viem, čo cítiš...Ja som tiež prežil pár takýchto básní v živote.....dakujem za avízko...Ozaj ako sa to robí, že mi pošleš Tvoju báseň ako avízko?? Hermann Tip!!!!!

Arien
21. 05. 2004
Dát tip
ježiši tohle si zaslouží tak akorát květináč hozený na hlavu, jestli to budeš někomu řvát pod okno (ale nějaký veselý, červený, ať ti to tím někdo hluboce zkritizuje) ale jestli toužíš po chvále, ano, je to skvělé, strašně smutné a tak, jak tady čtu, ale tip stejně nedostaneš, protožes mi dal avízo a avi do tebe! uááááá!!!!!!!!!!!!!!!

STRABA
21. 05. 2004
Dát tip
O lásce tam podle mě není nic.A jestli někdy nějakou budeš mít tak od ní nečekej potlesk.

Voloďa
21. 05. 2004
Dát tip
Cmukina a Herman: Moc vám děkuju, jste hrozně milí narozdíl od některých

machal
21. 05. 2004
Dát tip
Nevím proč, ale připomnělo mi to jednu takovou kravinku, co jsem jednou někde slyšel : Když se mlha stáčí vylézají sráči Na louce běželo dítě místo hlavy mělo nítě Mělo hadry zahalenou tváři štípali ho do ní jen komáři. No možna sem si vzpomněl jen kvuli těm vosam :)

Voloďa
20. 05. 2004
Dát tip
Puta: Náhodou Lyryk tomu tady rozumí, čekám až mi dá někdy tipa nebo do výběru. Ten by mou kvalitu docenit mohl, jednou jsem viděl jak dal tip Angelik a ta píše podobně jak já. Na hrad si jdi sám, já půjdu až se mi bude chtít.

Beddy
20. 05. 2004
Dát tip
Ja taky nerikam ze jsem dobrej pisatel ....ale rozhodne rikam ze PODLE ME SE TI TAHLE BASNICKA NEPOVEDLA a ty na me hnedka utocis s nejakejma svejma vymyslenostma... nocono hlavne jestli ti to dela dobre...

Beddy
20. 05. 2004
Dát tip
..jo a este... do ted sem o tobe psal bez predsudku ale po tom co tu placas to asi nepude....

Voloďo, to by musela být úplněj šutrák, aby ti po tomhle neotevřela. Když bys pro ni i ty píchy snášel. Nechceš se na ni konečně vykašlat, a porozhlídnout se kolem? Zatím ti dám aspoń TIP

20.05.2004 Voloďa Beddy: Co to prosímtě vykládáš, každý kdo tě navštíví tak uvidí že máš asi 14 věcí bez jediného tipu, pak dva s jedním tipem.. myslím že mi kritika takového umělce z konce cesty může být jedno. A taky je, já už jsem jednou dostal přes polovinu tipů co rowenna ten samý den, na to zatím nemáš tak nezáviď ty osrata hlava

printems
20. 05. 2004
Dát tip
Hmm, Voloďo, tak ti povím... skutečně se Ti to nějak vymklo, už jsem od Tebe četla i lepší dílka, tohle je vážně na zahození. Dobře, uznávám, moje kritika Ti může byýt ukradená, jsem jen povl bez tipů, ale zamysli se nad sebou. A než do mě začněš kérovat jako do všech ostatních, co tu negativně hodnotili Tvé dílko, zkus si uvědomit, že nadávkami si tu moc příznivců nezískáš, nezískáš si je ani vnucováním pomocí avíz. A hlavně, sebevědomí je hezká věc, ale nesmí se to přehánět. Dnes jsem tu našla v kategorii MIMO moc hezký dílko, procítěný, ale Tvůj názor byl jiný. Názory se lišit mohou, ale neměl by jsi každého hnes podrážet, víš?

Shellinka
20. 05. 2004
Dát tip
"Pochopení porodíš" "100 km jenom bosÍ" a "třeba za rok dejme tomu".... Tak já se teda svíjím smíchy. :-DDDD

Voloďa
20. 05. 2004
Dát tip
no dovol?!?!

StvN
20. 05. 2004
Dát tip
Víš co se mi líbí? Že je to veselé. Taková veselá láska. A co je pro léto lepší, než smích a nějaký ten vosí pích? Máš u mě tip, komediante, jestli ti udělá radost a doufám, že se ostatní taky usmějí, když je tak hezky.

Voloďa
20. 05. 2004
Dát tip
StvN: Děkuju za tip, jen sis mohl odpustit ty řeči, protože jsi podlehl sugetyvnosti první kritiky a kazíš další krittiky. Ty vůbec nevíš co cítím, takže mou báseň ber vážněji (zkusil sis ji vůbec přečíst aspoń jednou bez předsudku?? Je v ní hodně dobrého, jestli sis nevšiml) Ale děkuju teda za ten tip

StvN
20. 05. 2004
Dát tip
První kritika je velice sugestivní a rozhodně jsem z ní ještě teď celý omráčený. A ty, Voloďo, odhoď předsudky vůči kritkám, mluvím vážně.

Beddy
20. 05. 2004
Dát tip
basnicek takovyhleho typu sem napsal taky tucty... a ten sesit s nima sem pak radej ztratil... rek bych ze si na zacatku dost dlouhy cesty ^-^

Beddy
20. 05. 2004
Dát tip
a este.. "píchy včel" sou jako super mam rad tyhle novotvary ...ale "...bosí" mam mit na konci tvrdy Y a to mi bije do voci...

Elyn
20. 05. 2004
Dát tip
:) Voloďo... pochopení porodíš... Tak - rodím pro tebe trochu pochopení - ano, vskutku emocema nabité dílo, jen si oprav tu gramatiku... a jako parodie je to fajn...

Shellinka
20. 05. 2004
Dát tip
Nepřipadá ti fér poslat mi avízo, když mi odpovídáš? Nebudu tady tvoje odpovědi hledat po celým serveru...

Voloďa
20. 05. 2004
Dát tip
Beddy: Co to prosímtě vykládáš, každý kdo tě navštíví tak uvidí že máš asi 14 věcí bez jediného tipu, pak dva s jedním tipem.. myslím že mi kritika takového umělce z konce cesty může být jedno. A taky je, já už jsem jednou dostal přes polovinu tipů co rowenna ten samý den, na to zatím nemáš tak nezáviď

Voloďa
20. 05. 2004
Dát tip
Elyn: Nech toho, to mi děláš schválně!! Parodie si ty! Shellinka: A naco odpověď, že se svíjíš smíchi když jde o vážný cit? To avi jsis ani nezasloužila

Shellinka
20. 05. 2004
Dát tip
Nezasloužila? To je snad slušnost, to ti nic neříká? Že se svíjím smíchy, jak je zřejmé, není věcí tvého vážného citu. ;))

Elyn
20. 05. 2004
Dát tip
:) jak myslíš...

Fouraix
20. 05. 2004
Dát tip
Hezké možná to v sobě přecijen něco má.., je to asi trochu móda shazovat Voloďovy věci už předem. Já se v jeho básni poznal v celé své tragikomičnosti.. ***

Puta
20. 05. 2004
Dát tip
Dobrý. Dal bych ti tip, ale nevím jak. Píšeš nejlíp tady.

Voloďa
20. 05. 2004
Dát tip
Puta: No nejlíp snad ještě né, Rowenna má některé díla lepší, pár i Elyn a Vissel a taky.. ale stejně díky! Je to pro mě velká podpora. Ale ty tipy se nauč dávat a nezapomeň mi ho pak přijít dát dodatečně!

Puta
20. 05. 2004
Dát tip
Kam se na tebe hrabou jmenované! Ty jsi klasa jako prase. Asi vstoupím do redakce a dám tě do výběru, ty jedinej si to zasloužíš!

Voloďa
20. 05. 2004
Dát tip
Puta: To by bylo dobrý, mít v redakci aspoň někoho, kdo mým dílům opravdu rozumí. U ostatních redaktorů zatím musím o výběr hrozně bojovat, víš? Dej někomu avi ať mi přijde napsat kritiku, Dík

Puta
20. 05. 2004
Dát tip
Až budu ten šéfredaktor, tak ti zaručuju, že k tvým dílům se budou chodit lidi klanět, to ti řikám, a tipy ti budou dávat tak dobrovolně, jak jen budu chtít. Mě už ten despotizmus pod křídly monarchy Lyryka dusí! Vezměme cepy a pojďme na Hrad!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru