Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pocity_32

21. 05. 2004
3
0
1628
Autor
kaktusik

.. pri písaní emailu :-)

Vo víre neposedných myšlienok sú slová zámotkom učupeným v tichej rose dňa; iba ak ich pohladíš, usmejú sa a uletia ako motýľ do diaľky.


KayTee
24. 05. 2004
Dát tip
;o))*

kaktusik
24. 05. 2004
Dát tip
zvedavec - to sa stáva aj mne niekedy :-)

zvedavec
23. 05. 2004
Dát tip
:-) iba keď myšlienky vložíš do slov, v sebe upraceš, stanú za niečím, čo v Tebe (či vo mne) niečo vyjasní, iného, možno i Teba poteší... tip Ale ešte tak na zasmiatie: minule som sa zobudila a zrazu som zistila, že to, čo som tu zverejnila, má i iné významy. Napodiv celkom iné, ako som do textu vkladala ja sama. Vtedy som vstala s pocitom, že som SVOJU báseň konečne pochopila... realita je taká, že pri písaní som si uvedomovala jediný, celkom iný význam...

Havana
21. 05. 2004
Dát tip
Jééé, to je vážně pro radost, díky :-) Motýlky myšlenek mám ráda.

cmukina
21. 05. 2004
Dát tip
aaaale.....vies,.......email...nemozes pohladit.. :-)

kaktusik
21. 05. 2004
Dát tip
cmukina - pri písaní emailu ma tieto vety napadli, vznikli, boli napísané .. email pohladiť nevieš, to naozaj nie, ale slová áno :-) .. je to myslené zmyslovo, vnútorne v sebe, srdcom navzájom, nie fyzicky :-) Havana - :-) díky

maia
21. 05. 2004
Dát tip
Je to tak, co by som ti protirecila. :-) * cmukina, ty si pekne zopakujes poucky z literatury. :-)

cmukina
21. 05. 2004
Dát tip
kaktusik: ja viem...myslel si to ako personifikaciu....ale mne to hned ako som si to precitala tak nepripadalo.. :-)) maia: no jasne! haha! ja viem vsetko z litiky! ved som dostala 1! :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru