Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Meziklubovní písmácký srazík na konci školního roku

25. 05. 2004
0
0
8310
Autor
ashentree

Milé písmoňky a vážení písmoni :-) Pro některé se blíží konec dalšího školního roku a tak mne napadá, že než se všichni rozprchnete na prázdniny, mělo by se to náležitě oslavit :-) A jak jinak než-li doma - tedy v rodině písmácké ;)
Tímto bych chtěl tedy vyhlásit diskuzi o dvoudenním srazíku ve Skácelově městě, kde bych ji rád zorganizoval ;)

Prvně mi dovolte nahodit pár myšlenek, ju? :-)

Navrhovaný termín: sobota-neděle 3.-4.7.2004

Lokalita: Brno - mám tu několik oblíbených míst (pominu-li ÚH, ale tam si to ještě užiju víc než dost :-)) no, nejspíš jedna z variant Obřanský lom, Bílá hora či Stránská skála ;) rozhodně bude dostupno MHD i v nočních hodinách, pro případné opozdilce :-))

Program: čtení, hudba, djembe, zátiší s ohněm a noc v trávě ;) časem sem něco přesnějšího nadhodím, podle počtu zájemců ;)

Takže kdo by uvažoval o účasti, budu rád, když se sem zvěční :-)
sidonia
29. 05. 2004
Dát tip
hehe:)))))

Petr_Pan
29. 05. 2004
Dát tip
Růženka> Mno - nevím - ale - já za to nemůžu :-))

child
28. 05. 2004
Dát tip
white wine and sleeping pills :)

ashentree
28. 05. 2004
Dát tip
:-)) fitter, healthier, more productive no sleeping pills needed and if they were try to say...try to say... try to say that to sleeping beauty ;) Rats and children will follow me out of town...Come on kids...Come on...:-)

child
28. 05. 2004
Dát tip
mardou : no já vím - ale která je asi tak lepší? :)

sidonia
28. 05. 2004
Dát tip
ÚH??? To asi nebude UH (čili Uherské Hradiště, hehe:))))))))))))))))))))) Což je ovšem škoda, to bych se i zúčastnila ráda:))))

ashentree
28. 05. 2004
Dát tip
Ale v UH je určitě někde ÚH, ni? Někdy se stavím :-) Přijeď, my se tu o Tebe postaráme ;) Pokud potřebuješ nějaké jistoty vyšší kategorie, určitě by s tím šlo něco udělat :-)

ashentree
27. 05. 2004
Dát tip
lidi lidi, cílem není se ožrat :-))

děvče
27. 05. 2004
Dát tip
Možu jet také? Děvče :-)

ashentree
27. 05. 2004
Dát tip
To víš, že možeš, milé děvče...Když Ty ráda Vášu, tak sem rozhodně patříš :-)) On sice nepřijde nebo že bychom mu nějak doručili taky avi? :-)

child
27. 05. 2004
Dát tip
není -li účelem se ožrat může to být aspoň zpestření já se bez alkoholu ani nepohnu jsem totiž prokletej básník

child
27. 05. 2004
Dát tip
není -li účelem se ožrat může to být aspoň zpestření já se bez alkoholu ani nepohnu jsem totiž prokletej básník

ashentree
27. 05. 2004
Dát tip
je to jen jednou z plánovaných nápní programu :-) či spíš vedlejší efekt ;) rád bych splašil buď beču či demižon...když mi někdo helfne, bude :-)

child
27. 05. 2004
Dát tip
jéjda, to já jsem myslel že si v batůžku přivezu svoje krabice of wine, ale bude -li demižon, korunu přihodím! ( jakože pivo mi nevadí, ale víno je přece jenom - líp se po něm zvrací )

Petr_Pan
27. 05. 2004
Dát tip
Co nemá víc než 40%, to neuznává a je mi k zblití jen na to pomyslím, takže - pivo nepiju vůbec a víno? Je to trochu barbarské, ale jen s odporem - mé vzpomínky nejsou valné :-)) Růženka> My co nemáme talent na to vypsat se z depresí z toho, že nejsme dokonalí musíme držet dietku (v mém případě se pokusím přesvědčit tělo k víkendovému půstu) - měj se pěkně a... Jak můžeš postřehnout, nejen napít, ale ani vycpat se jít nemohu - smutné...:-))

ashentree - chystáš se snad na Špalek?

ashentree
27. 05. 2004
Dát tip
child: red or white? já zásadně white, když už wine :-)) a v duchu sním o sudech tokaje :-))) igor: nebudu mít bohužel čas se na něj stavit :( ale moc rád bych, má tam být BellX a ještě cosi z mých oblíbených končin :-) škoda :(

Waawe
26. 05. 2004
Dát tip
Wow !!! super...pokud nepojedu pracovat do Francie a Španělska, tak bych určitě přijel.... super nápad měj se fajn m.

Tož, zní to zajímavě. Esi nebudu někde jinde a vzpomenu si, tak dondu. Tato akce se totiž překrývá s Magorovým fesťákem v Prostředním Vydří (2. - 5. 7. 04). viz: www.abudehur.cz/magorovovydri

ashentree
26. 05. 2004
Dát tip
Nikita: dycky se to s něčím bude bohužel krýt...o týden dřív je zas třeba valašský špalíček ;) s_b: to budeš tak moc pařit? ;) budu rád, když se stavíš...

no brasko na Magora jsem se taky chystala ale sem bych radsi..bylo by to kouzelne:*))))))))

ashentree
26. 05. 2004
Dát tip
takže to bude sraz odpadlíků z Magora...chbooooože ;)

Petr_Pan
26. 05. 2004
Dát tip
Pravděpodobně NE - jestli nebudu muset vynakládat fyzickou slu k získání finančních prostředků, budu z kraje prázdnin na Festivalu fantazie, po případě na akci Literární Vysočina - přeji příjemný průběh akce všem zůčastněným :-)

Dero
26. 05. 2004
Dát tip
Ale P_P ... to se ani trochu nestydíš napsat zúčastněným s "ů" ... ? ;o)))) Ale mohl bys přijet, vážně bychom byli rádi ... ;o))

Petr_Pan
26. 05. 2004
Dát tip
Nestydím - počkej - jo - až teď :-)) Alkoholu příliš nepropadám a dívat se na potácející se Růženku mě příliš neláká :-) Ještě uvidíme, ale - spíš opravdu ne...:-(

Dero
26. 05. 2004
Dát tip
P_P: Já jsem abstinent - a jedu. ;o)) A potácející Růženku vidět chci - budu si z ní moct utahovat. ;o)) Okej, nech si to rozležet v hlavě. ;o) (BTW: Jede aj Perlino a možná Paclík ...)

Petr_Pan
26. 05. 2004
Dát tip
To je lákavější - ještě uvidíme, jak to všechno dopadne...:-)

Dero
26. 05. 2004
Dát tip
P_P: Skvěle. ;o)

ashentree
25. 05. 2004
Dát tip
já se tu necentruju, chroustisko...ten apel je čistě organizační ;)

ashentree
25. 05. 2004
Dát tip
ale mohlo by to tak vyznít, máš recht...to bych fakt nerad...dík Ti za upozornění, máš to u mě! ;) co pijí chrousti?

child
25. 05. 2004
Dát tip
já urrčitě!!!

sjuuu
25. 05. 2004
Dát tip
tuzzzze ráda bysem, ale ešče nevím... tó dobó už mě asi budou čekat v robotě daleko předaleko na divokém západě...

Prokletí
25. 05. 2004
Dát tip
tou dobou jsem f čudu ;o))) majte se ;o) m.

Yossarian
25. 05. 2004
Dát tip
já si počkám na ten sraz vo prázdninách, co tu byl avizovanej už dávno

ashentree
25. 05. 2004
Dát tip
jen abyste to dobře chápali, tohle vůbec není konkurence megaakci...kdo donde, donde ;)

ashentree
25. 05. 2004
Dát tip
já tam budu určitě :-))

Dero
25. 05. 2004
Dát tip
Dondu? Dondu, pokud to pude. ;o) To je vůbec pudová věc - buď to pude, nebo to nepude. ;o))

ashentree
25. 05. 2004
Dát tip
kdybych chtěl obohatit hantec novotvarem, i řekl bych "punde!" :-)))

Dero
25. 05. 2004
Dát tip
Jo, ale to se taky říká ... ;o) Ještě uvidím, ale snad jo ... ;o)

ashentree
25. 05. 2004
Dát tip
tož su prd brňačisko :-) tady je všecko možný ;) a to jsem vyrůstal na blekfildu, šmajdal jsem tam ráno do bódy a večír s klofnó do lidušky...jojo, už je to dávno v kakáču ;)

Aj já dondu rád když bude kde spát

ashentree
25. 05. 2004
Dát tip
jsi vítán v plné síle ;-) místa bude v trávě dost :-) kdyby mělo hrozit vlhké počasí, nějak to vygómu (pak bude záležet taky na počtu přihlášených)...zatím se snažím na všecko myslet ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru