Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slepá ulička

05. 09. 2000
2
0
4218
Autor
zirafka

Zase jsi vlezla do slepé uličky zas sbíráš po zemi rozseté kuličky jedna je naděje druhá pochopení... třetí je pláč co s Tebou dávno není klečíš a mlčíš ač křičíš bez přestání a marně si nalháváš že v srdci máš jasno Tak doufej! snad kuličku láska vezmeš z té správné ruky
3/5 ze života ?.....

Prokletí
28. 11. 2000
Dát tip
*Slepá ulička: tak teda nevím, co si mám myslet ... nejdřív dáš kategorii Bln, pak začne levně rýmovat bez ustání a v konci je zas veškěrá struktura rýmů zapomenuta ... já jsem asi moc náročnej čtenář, ale myslím, že důležitý je nejen obsah, ale i forma, jejíž pomocí ho chceme vyjádřit ... nechápu proč by měla být Láska v kuličkách ... máš na víc, tohle se mi nelíbí m.

Carodej
22. 09. 2000
Dát tip
Něco v Tobě bude, holka:o) Jen to dostat pořádně na světlo.....

Mahoney
19. 09. 2000
Dát tip
báseň se mi líbí - hezká metafora, čitelnost podle mne není vůbec na škodu, jen si tu někteří zvykli luštit hádanky :-))

Jákob
18. 09. 2000
Dát tip
viz Bibša

CZlovek
18. 09. 2000
Dát tip
Na konci by možná bylo logičtější místo "vezmeš z té správné ruky" spíš "vezmeš do té správné ruky" (nebo "sevřeš do správné dlaně" apod.). Ale jinak se mi to moc líbí!!! Máš ho mít :o)

zirafka
18. 09. 2000
Dát tip
CZlovek: z te správní ruky, neboť byla možnost výběru...

Bibša
07. 09. 2000
Dát tip
jo jo jo, v jednoduchosti není jenom krása, ale taky pravda, "klečíš a mlčíš ač křičíš bez přestání ". Hezká myšlenka.

Merle
06. 09. 2000
Dát tip
deš si cvrnknout? jo? já jdu udělat ďůlek...

Tynic
06. 09. 2000
Dát tip
Tohle je příliš jednoduché... Zkus trochu jiný pohled... Zkus v nést do básně svůj pohled a nehleď na čitelnost veršů.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru