Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kouzelník

26. 05. 2004
8
0
2979
Autor
ajlla

Objevil se
zmizel
schoval v dlani
chodník pod sprchou lamp
spící macešky
dva páry studených uší
opilou noc
a mě
ajlla
10. 06. 2004
Dát tip
dapler, děkuju ti moc.o)to povzbudí...;o))

ajlla
06. 06. 2004
Dát tip
paleček, to je moc krásné, děkuju:o) Rumco, děkuju ti moc .o)

dapler
06. 06. 2004
Dát tip
Jen piš a nenech se odradit. Mě se líbí. t

Rumco
03. 06. 2004
Dát tip
no neda se nic delat ,krytika je krytika ,ale sleeping beauty ja a verim tomu ,ze i mnoho nasich pismaku takto psat neumi. Krasne si myslim,ale je ,ze tu jsme a snažime se vyjadrit sve pocity jinou cestinou nez je bezna konverzace. O klesajici urovni ...tezko rici ,kazdy ma prece jinou latku a me se libi beanty ne vse co ty pises a presto nemam pocit ,klesajici urovne...nejsem expert na basnickou tvorbu ,ale jsem rad ,ze si muzu precist o citech a pocitech druhych ...kdyz se mi podani nelibi tak ho proste nectu... jsem rad ,ze tu jsme...

paleček
01. 06. 2004
Dát tip
kdáká vrána kvočna kráká a zlobí se na Písmáka proč tu píšou cizí tvory když jenom já krásu tvořím Písmák ajlla radši tvojí kráse dvoří_:-)

Noe1
31. 05. 2004
Dát tip
Hmmmm, pěkná, lehoučká *t

adrift
26. 05. 2004
Dát tip
celkem fajn. takové melodické.

Líbí se mi, melodická, pěkné obrazy TIP

zvedavec
26. 05. 2004
Dát tip
napíš nám ešte tých ďalších deväť, čo si v tej minúte napísala (keď desať za minútu), táto je milá sleeping beauty: veď už nerýp a nezhadzuj, nejako si sa (podľa mňa na Tvoju škodu) rozbehla smerom neľútostného a vševediaceho kritika... ja napr. mám aj v tomto prípade naozaj iný názor. tip

zvedavec
26. 05. 2004
Dát tip
čiže TY vidíš, hodnotíš ROZHODNE správne? dobre, MOŽNO sa budeme musieť prispôsobiť Tvojmu súdu, keď ten jediný zaručuje objektivitu. (naozaj?) Takže mám prosbu: klesajúcu úroveň Písmáka by si mohla zachraňovať bez aj bez invektív, ktorými (podľa Teba nezaujímavého) autora podceníš, zhodíš. Naši autori vedia už i čítať, aj písať... asi už nie sú posmievační škôlkári a tento štýl sa takisto do Písmáka nehodí. Chráňme úroveň Písmáka i v časti KRITIKY. Je mi ľúto, ale už dlhšie sa niečo podobné derie zo mňa von.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru