Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sonet pro Sonatinu

06. 09. 2000
6
0
6974
Autor
Merle

Následujících 14 veršů je pro Lyryka/Krytyka zdravotně závadných, a vzhledem k jeho (i mému) zdraví by bylo záhodno, aby se jim vyhnul standartním karanténím způsobem. Konec hlášení

V lese jsme se sešli - se Sonatinou, za svitu mesíce, ve stínech větví. Už nemám myšlenky na žádnou jinou. Co bych si moc přál, to ona hned ví. Luskla si prsty, a hned zněl jazz nožičkou ladnou si do taktu dupla, pak houpla tělem, až se chvěl vřes. V pár krůčcích tanečních až ke mě cupla. Potom mě chytla. To byl fakt tanec!! Lítal jsem paloukem jak hadrů ranec. Moci tak být někde schován... Fakt jsem si zasloužil takový osud? Něco tak krutého nebylo dosud. Jazz-rusalkou utancován...
mike
22. 11. 2000
Dát tip
Ne, to štěstí jsem zatím neměl, nějak se na srazech porád míjíme.

Merle
21. 11. 2000
Dát tip
Mike: zatím je to v pohodě... vždycky se to týká toho konkrétního člověka. (asi si neviděl Sonatinu tancovat, že?)

mike
20. 11. 2000
Dát tip
Pokud budeš v psaní sonetů pokračovat a chtěl bys vědět, nějaké další originální způsoby smrti, tak vřele doporučuju knihu Gargantua a Pantagruel (jo, 16. století !), tam je asi 600 nejoriginálnějších způsobů smrti :-))). Bez keců. Možná si časem vzpomenu, kdo to napsal, v případném avízu dám vědět.

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
hahahahhahaha ... jazzová smrt ... mňamózní, smrteklná nemorbidita ... rozesmáváš mě Zolii: poleno-skvostné to koleno

zolli
14. 09. 2000
Dát tip
Jsem dost netančící poleno. :o)

Merle
11. 09. 2000
Dát tip
zoll: no troška licence... já tancuju dost rád, ale jen když chci ;)

zolli
09. 09. 2000
Dát tip
Chtěl krokodýla dostal náhrobek! :oDDD S nápisem: Odpočívej Merle v pokoji, nechoď na Lyryka s rozbroji. /Jedině oblečen ve zbroji :o)/ :o) Já nevěděla, že Sonatina je jazz! A ty z tance tak country!

Merle
07. 09. 2000
Dát tip
Soni, já bych nejradši tu.... ehm ahoj Lyryku... krokodýla... jo krokodýla bych.... chtěl...

suva
07. 09. 2000
Dát tip
To mu budeme tak akorát vjeřit!!!

Bambulka
07. 09. 2000
Dát tip
jooo, to jsi cely Ty! :-)))

Tynic
06. 09. 2000
Dát tip
Jazz rusalka ! Skvělé :o))) Žeby to vystihovalo Veroniku v její pravé podstatě ??? ;o))) Parádní název ! :o))) P.S. - Lyryk tě uškrtí !!! :o))))))

suva
06. 09. 2000
Dát tip
dudák co na dudy hrál svůj osud protancoval vezmi si po tanci berle ubohý zchvácený Merle pořád jsi však na tom líp - a za tohle zasloužíš típ

Adelan
06. 09. 2000
Dát tip
Moc pěkný...

Ber
06. 09. 2000
Dát tip
tak jo,tak to tedy típnem

jorel
06. 09. 2000
Dát tip
tomu se neda nez ten tip dat. dostalo me to slovni spojeni. jazz rusalka. ps: a co treba Jazz-Rus-Alka ;o)))

Vio
06. 09. 2000
Dát tip
Sonetový Merle chichi Aby si toho později nelitoval :-p Jazz-rusalka hň hň hň (c)

Cid
06. 09. 2000
Dát tip
Merle mám na Tobě rád, že tancuješ stejně skvěle jako já. Tedy jako pytel hadrů. Mě drsňáci říkají pytel hoven, ale to je jedno.

papouch
06. 09. 2000
Dát tip
neboj, LyKrytyk blbůstky nečte. ZATO JÁ JO :-))) a já Tě neuškrtím, naopak, chválím. Je to bez chyby. Píp.

+ a tip

3Kolik
06. 09. 2000
Dát tip
Taky by se mi líbilo, aby mi někdo napsal básničku.

Zbornik
06. 09. 2000
Dát tip
Mas smysl pro melodii a cit, vyborny, Merle ...

Jim_Page_LZ
06. 09. 2000
Dát tip
Zbornik: Merle má cit i pro ženský ... viď Merle :o)))

Lyryk
06. 09. 2000
Dát tip
Soniíííííí!!!!!!! Poď domu!!!!!!!!!! :-) Celej den mu tady usilovně ubírám tipy a ty mu to snad chceš vynahradit????

Stevenson
06. 09. 2000
Dát tip
Kruci, kdybych věděl že bude Sonatina takhle rozdávat.. napsal bych to drív.. a lepší..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru