Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kaštánek

14. 06. 1999
2
0
4014
Autor
castan

Gain the pain in the rain!

Sladký jako med chladný jako led, Modrých očí len, ztrácí se jak sen, tichý srdce hlas, kruté zimy třas, Jemných rukou hmat myšlenky chtíc psát, při vědomí ztěží, hlava padlá leží, nemájíce sílu, odhodlat se k dílu. Přišel jsem slávu přát, radosti trochu dát, smutek všech nacpat do sebe, nenasytný pro vás, pro tebe, všechno to pohltit, krkem si zakroutit. Na bolest vzpomínat hlavu si utínat, srdce své probodnout, smrt svoji uhodnout, tělo své uškrtit, myšlenky usmrtit, do prachu zašlapat, po dechu zalapat, vykřiknout naposled, zmrznout jak chladný led, snad to býval sen, oči jako len a sladký jako med býval tenhle květ....
AHED
29. 08. 2002
Dát tip
Ach jo...super...

ikarka
09. 08. 2002
Dát tip

Bibša
16. 01. 2000
Dát tip
Smutek všech? Kam bys ho dal, víš co ho je v nás? Děkuji... skladovací prostory máš už tak přeplněny nabízím místo kam je všechny přesunout ... " v moři je místa dost" ... a kdyby náhodou nějaký zůstal, pošli ho bez zpáteční adresy za mnou, já už vím jak na něj! :-))))

Saša
14. 01. 2000
Dát tip
Na počátku byla geniální myšlenka
dotažená do konce až do tenka
všechen smutek v celém světě vzít
a někam pryč od lidí s ním jít
bohužel však zakopl jsi asi
a smutek měl zas príma časy
:c))))))))

Merle
15. 06. 1999
Dát tip
Přestat se zabíjet, přestat se trápit,
k životu mezi nás, pěkně se vrátit.

Print
15. 06. 1999
Dát tip
Když dovolíš, trochu jsem si to jen pro dnešní den přivlastnil... V.

AHED
15. 06. 1999
Dát tip
Doufám, že to nebude tak zlý jak to vypadá, a i když to možná vypadá zle...jsou lidi, kteří tě do toho dostanou ještě víc...není to moc povzbuzující, ale pravdivé:-))))

Kombajn
15. 06. 1999
Dát tip
Doufam, ze to je tak zly, jak to vypada... Protoze jedine pak je to peklo, bolest a utrpeni.
Roztrousene slzy na tváři reality, jez mrtva padla k zemi... Miluji deprese, jsou tak inspirujici...

castan
15. 06. 1999
Dát tip
Přebíjení depresemi, vážně nechápu co mě na tom baví?

Jákob
14. 06. 1999
Dát tip
Duši tvou pohladit a políbit
a nový život žít

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru