Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pohadka

07. 09. 2000
1
0
927
Autor
Marianka

Pohadka na dobre odpoledne! Aneb tragedie v lese!

Okolo se snasel husty dest. Uprostred hlubokeho lesa se ale svitilo. Budulinek sedel ve vane plne teple vody pod improvizovanou strechou byvaleho krmelce, momenttalne promeneneho na vanu teple vody v niz sedel Budulinek uprostred hlubokeho lesa, kde se svitilo. Okolo se snasel husty dest. Cernooka srnka se zvedave nad Budulinkem naklonila. "Nestrkej svuj zasranej rypak do my vany?" zajecel hystericky Budulajz a majznul srnu zlutou plastikovou kachnickou prez cumak. Srnka uskocila a z leknuti se promenila na neprilis hezkeho ani chytreho prince. Ten nevahal a v okamzeni udelil tomu debilovi blokovou pokutu, pricemz ustoupil skodolibe z vyhledu na ceduli s napisem "Zakaz mlaceni srn zlutyma kachnama pres cumaky pod pokutou udeleni blokove pokuty!"
blazinek
27. 09. 2000
Dát tip
ňéčemu tak dokonale stupidnímu se nelze neskouleti pod stůl v záškubech míchu :-)) ŤUP

Zdravim Budulinky! :-)))

he_man1
09. 09. 2000
Dát tip
jo blbůstka opravdu

JiKo
07. 09. 2000
Dát tip
Blbůstka... fakt

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru