Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozpočítavadlo pro radost

07. 09. 2000
5
0
3595
Autor
Sadaf

Čistá stránka, bílý list kdo to bude někdy číst? Píšu prostě jenom tak ryba, řeka, mlok a rak. Slova plynou jako voda pod kormidlem lodivoda řeka plyne, voda teče snad mi někam neuteče. Lesy šumí, slunce pálí pero moje nezahálí píšu prostě jenom tak ryba, řeka,mlok a rak.
cloviecik_3
13. 03. 2001
Dát tip
jeeeeeee taky hele ty tydle veci pises jen tak z hlavy nebo na ty prirozeny hravostimusis makat?

Šminka
02. 01. 2001
Dát tip
jééé :-)) tip

Bix
01. 12. 2000
Dát tip
Sadaf, toto by možno tiež zapadlo do našej vysnívanej kategórie "Písmák deťom"...je to pekné a za nápad a rytmus, ktorý ma stále unáša a unáša...Ti dávam...no, veď Ty vieš, čo...:o)ryba, řeka, mlok a rak...mmm :o)

mike
20. 10. 2000
Dát tip
Tohle by šlo okamžitě dát do nějaké čítanky. Je to moc hezký. Jseš talent.

Naja
05. 10. 2000
Dát tip
Tak tohle bych rozhodne nedavala do Blbustek, vzdyt je to dokonce , dle meho nazoru, i dilo. Zarazeni do blbustek mi tedy prijde spise jako podceneni sama sebe. Libi se mi to ty kluku jedna usata ;=)))

Mahoney
27. 09. 2000
Dát tip
jó, z toho prostě dýchá pohodička, pohodá džezzz :-)) skoro na tipa

papouch
12. 09. 2000
Dát tip
Na nic vážného si nehrající radostná rýmovánka, myslím, že bez chybky :-)

Rastin
09. 09. 2000
Dát tip
Jé, to je hezký. To bych ani nedával pod blbůstky, vždyť je to dobře napsaný a radostný. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru