Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po čem ženy touží

19. 06. 2004
22
0
13636
Autor
Empty

Venca se právě připravuje na rande se svou okouzlující polovičkou Vločkou. Tuší, že je opět něco v nepořádku. Zažil to už mnohokrát. Tentokrát se snad jeho obavy nesplní. Obleče si svojí nejlepší saténovou košili, úhledně učeše vlasy na patku a vydá se do baru U vyschlé žáby.
Vločka tam již čeká, kouří z dlouhé špičky tenkou cigaretu opatřenou parfémem a vyfukuje kroužky. Tohle Vencu pokaždé dostane. Vytáhne svojí balenou užmoulanou cigaretu a také si zapálí.
Přisedne k Vločce a spustí: „Ahoj kotě, máš se?“ Vločka ho probodne neutrálním pohledem a chladně pronese: „Ujde to Venco...“ Vencovo neblahé tušení nabývá na intenzitě, nedá však na sobě nic znát, objedná si ruma se zelenou a pokračuje v konverzaci. „Slyšel jsem dobrý vtip!“ snaží se Vločku rozptýlit. „Jsem celá žhavá,“ ozve se opět otrávený hlas. „Víš jak se jinak dá říct anální terorista?“ zeptá se Venca dychtivě. „Pedpokládám, že řitíř,“ řekne Vloka ještě otráveněji, než kdy předtím a obrátí oči v sloup. „Jak to víš?“ optá se Vencův zklamaný hlas. „Tenhle debilní fór si mi říkal už nejmíň stokrát,“ připomene Vločka.
Venca se zastydí a aby napravil svojí reputaci, vydá se k jukeboxu a pustí své dívce nejnovější hit od své oblíbené skupiny Vypité mozky. Poté se vrátí zpět k baru a prohlásí: „Ta je pro tebe zlato. Jejich nejnovější hit. Strašně se mi líbí. Perfektně dokazuje, že v jednoduchosti může být přímo ďábelská síla. Všimni si, jak ta původní melodie velice plynule přechází v úplně jinou melodii. Jo, tenhle přechod na bicí je úplně skvělej! Ta jiná melodie pak zase pozvolna přechází v další, zcela nečekanou melodii a všechno to pak završej tím, že tahle melodie se najednou zvrhne v tu úplně původní melodii. Poslouchej ten smutnej text. Vypráví to o traumatech chlápka, který kydá hnůj v kravíně, ale od života čeká víc.“ Když Venca skončí se svým monologem, povšimne si, že se Vločce klíží oči, proto ji plácne po zadku, aby se probrala.
„Už tě mám plný zuby ty pako!“ oboří se na něj najednou jeho polovička. „Seš úplně nemožnej!“ Venca posmutní, kopne do sebe panáka rumu se zelenou a objedná si dalšího. „Co ti na mě vadí? Dělám co můžu...“ optá se zklamaně. „Co?! Úplně všechno! Ty tvoje hnusný smradlavý levný kolínský, pořád nosíš ty svoje trapné ulítlé komunistické košile, vlasy načesaný na idiotskou patku! Kouříš hnusný užmoulaný smradlavý cigára, ze kterejch mi je na blití, piješ snad ten nejhnusnější chlast co existuje, vyprávíš stále dokola tytéž trapné a debilní vtipy, stále zapomínáš, posloucháš trapné vidlácké odrhovačky, vydáváš to za umění, ještě mi o tom dlouhosáhle vykládáš a plácáš mě po zadku!“ vyčte mu Vločka některé z jeho nedostatků. „Ale to jsem dělal i předtím,“ namítne Venca opatrně. „No právě, myslela jsem, že tě dokážu změnit a udělat s tebe normálního chlapa, ale ty si stále stejný hňup a moje pokusy o tvojí nápravu neustále ignoruješ,“ řekne Vločka na vysvětlenou.
„Tak proč se mnou teda jsi?“ zeptá se Venca podrážděně. „Právě proto jsem se s tebou sešla. Mám tě plné zuby! Mezi námi je konec!“ oznámí Vločka rezolutně. „Ale v sexu jsem nejlepší!“ snaží se Venca zachránit situaci. „Ale jenom tohle nestačí! Jinak si naprosto hroznej! Našla jsem si jiného. Jmenuje se Jindra. Na rozdíl od tebe je vzdělaný, voní, nosí pěkné moderní značkové oblečení, má vybrané způsoby a poslouchá soudobou taneční scénu. Nesáháš mu ani po kolena blbečku!“ řekne Vločka naštvaně a odejde.
Venca sedí smutně u baru, objednává si dalšího panáka a je opět bezradný. Věděl to. Kolikrát už tohle zažil? Je to stejné jako vždy. Bude muset opět nejméně týden čekat.
Celý týden popochází po svém bytě a hledí na telefon. Ke konci týdne už přestává věřit, když najednou zazvoní telefon. Je to jasné, volá Vločka. „Venco, já se ti strašně moc omlouvám! Vracím se k tobě! Jindra je v posteli úplně nemožnej! Miluju tě!“
Než stačí Venca jakkoliv reagovat, Vločka zavěsí. Věděl to. Kolikrát už tohle zažil? Je to stejné jako vždy...

ArtRoza
07. 01. 2006
Dát tip
Zaujalo. Dobre zvlaadnute rozpravanie. Citalo sa samo. Dobra nadsaazka, vykreslenie postav. Je to s nadsazkou, ze? :) A skoda toho nazvu, ktory vnucuje ze sa to tyka len zien. A nehovorim to preto aby som branila zeny....mozno trosicku :))...Lebo mam pocit ze to aj Vencu aj Vlocku dava do rovnocenneho postavenia. Obidvaja su v tom vztahu kvoli rovnakej veci. Tazko povedat kto je ku komu milosrdny (ci velkorysy?) *t

koukám že jdu zas s křížkem po funuse...:-) *, tak trošku jsem to čekala... kdypak vydáš knihu?:-)

Empty
23. 10. 2005
Dát tip
poslední: Rˇikal sem si, že bych jí mohl vydat tak pozejtří, uvidim:-)


Ariela
16. 08. 2005
Dát tip
co uz, sex je dolezity....:))) *

Mannaz
12. 03. 2005
Dát tip
Je to sprosté, sexistické a uráží to ženy - ale je to taky legrační a ze života, takže tip*

Ja byt Vencou tak na nanu Vlocku kaslu... Chudak Venca... Ale Vlocka neni normalni -uplne vypatlana,namistrovana ... ! To sem ji to dala:)?....

Už nevím, co jsem ti kritizovala a co ne ... Je to stejné jako vždy. Nemyslím tvé psaní, ale tenhle příběh. Fajn.

AudreyR
31. 12. 2004
Dát tip
Jo....

Skvělé a má to pravdu (jako vždy :o)) ***

sidonia
20. 12. 2004
Dát tip
ale no jo, krutá realitka, hmmm *t

Solitary
09. 12. 2004
Dát tip
To ani neni reálný..

ondrech
13. 11. 2004
Dát tip
hmmm zajímavé...

Vaud
04. 11. 2004
Dát tip
Bylo to čtivý a ze života. I pointa se mi líbïla. U některých povídek za chvíli přeskakuju odstavce. Tady jsem si to pěkně vychutnal. Tip

Crowley
10. 10. 2004
Dát tip
Tak tohle mě dobře pobavilo a ta debata potom s těhotnym hrochem...:-) Dlouho jsem se na tebe nedíval, protože se mi ty tvoje povídky fakt zdály jako trochu víc rozepsaný vtipy a to se mi nelíbilo, ale teď ses dost zlepšil, je to vidět. T*

Kyslik
15. 07. 2004
Dát tip
ak som zabudol, tak tak robim teraz :-))

sicco
14. 07. 2004
Dát tip
empty: ty nemůžeš být normální koneckonců se říká, že nejlepší jsou autoři s nejuchylnějími depresemi a ty rozhodně špatný autor nejsi

sicco
12. 07. 2004
Dát tip
jsou věci mezi nebem a zemí, kterým ani radši nechci rozumět, jinak bych si musel hodit mašli.

Empty
12. 07. 2004
Dát tip
sicco: To jo... Ženský sou divný:( a chlapi taky:( Nebo to sem já?:((((

jo ;)

Nicollette
27. 06. 2004
Dát tip
Mě to přijde spíš groteskní... a můžu..?? .:)

Nicollette
26. 06. 2004
Dát tip
Máš stejný název povídky jako je jedna báseň tuším od Roweny.. Empty, se zototžňuješ s Vločkou?... ou jé :) Hezkej vyprávěcí talent, ale Empty.... ono to neni smutné... tys mě zklamal:-))) vracíš mi to?.-)

Empty
26. 06. 2004
Dát tip
Jaktože to není smutné?? Mě to smutné docela přijde... Nebo jako myslíš že to není veselé? Ne! Už to mám! Ty mi zas chceš vymejt mozek, že jo?

Kyslik
25. 06. 2004
Dát tip
uz sa tu toho napisalo nmnoho... tak strucne - TIP

Empty
25. 06. 2004
Dát tip
Kačírek: Klidně zvracej Kyslik: Dík, ale zapomněls:)))

Kačírek
24. 06. 2004
Dát tip
...Teda jestli tohle je ze života, tak zvracím...

Empty
20. 06. 2004
Dát tip
Pro tebe je možná konec laciný a trapný, nicméně se bohužel nikterak nevzdaluje od reality, bohužel...

závěr na jedničku. a díky tomuhle sem pochopil moc věcí. třeba jako větu: přece nebudu žít s nějakým hňupem co má jen střední. dostáváš tip*

cmukina
20. 06. 2004
Dát tip
hmm...

Agáta_212
20. 06. 2004
Dát tip
Tak nevim, kdo je větší vůl - Venca nebo Vločka? :) Jinak mi dílko nepříšlo vysloveně špatné, ale nezaujalo :(

j_i_r_i_k
20. 06. 2004
Dát tip
Empty: Já to tušil, protožes to její chování vystih nějak moc realisticky, no jo, vlastní deníček se píše snadno :)))...

j_i_r_i_k
19. 06. 2004
Dát tip
:) Opět mě pointa překvapila, lepšíš se :)...

Abyss
19. 06. 2004
Dát tip
to je jako nejaka moderni povidka? :)) chmm je to legracni :) dam ti tip

jooooo tak ten konec je hafo dobrej...a sakra..i dyz sem zenska..musim priznat ze je to docela realny...ne samozrejme do dusledku...ale tak nak uz to je:*))))..jinak napsany docela dobre..:*))))fajnee

Empty
19. 06. 2004
Dát tip
Musím se přiznat, že to zčásti osvětluje můj názor na ženy:))) Ale bez urážky:)))) Díky! malilililinko sem čerpal i ze svých zkušeností...

no jaxi neprimo mas trosku pravdu...ono to vazne takhle nekdy je:*)))))...se priznam..tak nejak jsem prozila jednou neco podobneho..velmi akorat ta proluka nebyla tyden ale rok a pul:*)))))

StvN
19. 06. 2004
Dát tip
Dobrej závěr. Jinak u chlapů to bude asi stejný, ne?

ze by z toho jen zensky nevylezly jako kravy???:*))))))))

StvN
19. 06. 2004
Dát tip
To víš, že ne. Spokojenost musí být oboustranná.

:*))))))))no tak od tebe me to tesi dvojnasob:*))))))

Empty
19. 06. 2004
Dát tip
je to tak, ale myslím, že co se týče sexu, tak my chlapi nejsme až tak moc nároční jako ženský, ale máme zase trochu jiný mouchy, co se týče výběru partnerky, ale to raději ponechám bez komentáře:))))

no jo vam staci matrace ...neee..uznavam zni to jak podpasovka..oo boze to neni nic bez vedlejsiho vyznamu:*)..ale obcas mi to tak prijde ze fakt jo... a proc?..rada bych se zase dozvedela neco noveho:*))))))treba vam pak budu rozumet:*)))))))

Empty
19. 06. 2004
Dát tip
s tou matrací nepřehánět, zas tak nenároční nejsme. Nesnáším, když si ženská lehne do postele, roztáhne nohy a "makej", ale je mi v podstatě jedno, jakou má třeba výdrž, což ženským určitě jedno není:))))))

noo ja jen tak rejpala:*))))))taky doufam ze to s vama este tak hrozny neni ;*))))))...no to nam teda jedno neni..pokud si ani nestihnes uvedomit ze Aha to uz je ono a je konec tak je to blby:*))))))

Dero
19. 06. 2004
Dát tip
Jahááá ... ehm ... *** Něcož na tom bude, to si přeznejme. ;o)

Empty
19. 06. 2004
Dát tip
Takové problémy měl, aspoň v začátcích, každý chlap. Když jsem byl šíleně nadržený puberťáček, mohl jsem lámat rekordy v rychlosti, pár sekund stačilo:)))) Chce to čas a cvik, když je příležitost hodně cvičit, dá se to zvládnou takřka na povel:)))))

Petym
19. 06. 2004
Dát tip
Empty , chci s Tebou mluvit na gigachatu

nooo bohuzel z vlastni zkusenosti vim ze jsou i starsi chlapi s timhle problemem..ono uz pak ani nejde se nesmat:*)))))))a to je aspon kopnuti co ega co?:*)))))

Dero
19. 06. 2004
Dát tip
Empty: Šiškote, Ty už seš tak starej dědek? To by se jeden nenadál. ;o)))

chicoria
19. 06. 2004
Dát tip
No super, fakt mě to pobavilo.-)),tip

Abyss
19. 06. 2004
Dát tip
Dero_ vypada to na rozmluvu starych paprdu o casech davno minulych :)

StvN
19. 06. 2004
Dát tip
Já myslim, že náročný jsme docela dost.

j_i_r_i_k
19. 06. 2004
Dát tip
Empty: Tak malililinko z vlastní zkušenosti? A která postava příběhu že si? :)

Empty
19. 06. 2004
Dát tip
jirik:Vločka:))))))

Začátek je hodně dobrej. Je z toho cítit, že máš talent na popisnost a přitom neubíráš na slušnym tempu vypravěče, což je super vlastnost. Ale pak v průběhu děje to spadá do patosu obyčejnosti a nápad se vytrácí. Krom toho konec je lacinej jak vietnamský botky...takže škoda.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru