Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cmukině

22. 07. 2004
7
0
7632

Voloďa píše svojí Jiřině (ze Slovenska) a já napíšu zase Cmukině. (taky ze Slovenska)

 

Viděl jsem tě na www
zahleděl jsem se hned do tebe
A ač žiješ v hrozné dálce
drtíš mi srdce jako parní válce.

 

Nechci dělat žádne sprostoty
jenom tiše snít, že jednou já a ty
se spolu vezmeme za ruce
do očí se koukat budem hluboce.

 

A když nám to Maia a naší dovolí
a když budeme mít oba napsané úkoly
půjdeme spolu do lesa na procházku
a s sebou vezmeme našeho Zora na provázku.

 

Budeme si spolu dlouze povídat
arašidové tatranky pojídat (ty já rád)
a pokud budeme chtít a vše se zadaří
jednou snad dojdeme až k oltáři.

A Voloďa s Jiřinou nám půjdou za svědky.


JeanJoche
06. 06. 2005
Dát tip
avi, pánové, tohle je evidentně další Komrc...

Amanda
31. 07. 2004
Dát tip
:-)) dok za usmev...

Amanda
31. 07. 2004
Dát tip
:-)) dik tam melo puvodne byt...

Arien
29. 07. 2004
Dát tip
(úsměv) - to na diskuzi a cmukina je prej někde daleko, říkala maia, ach ta vzdálená láska a rostlinky sou hnus hlavně koláčky fuj, neberte drogy

cmukina
29. 07. 2004
Dát tip
no Učedník_velkého_mistra nemozem sa s tebou zosobasit lebo ta nepoznam.....ani sme spolu nekecali.....ehm....mozno...ak niesi samozrejme taky papouch alebo niekto iny....inak dakujem za tuto krasnu basnicku...uz si sa ale na to pytal maii??? :-)))) myslis zeby s tym suhlasila? dakujem

ahoj cmukino. chtěl jsem se zeptat, máš ráda Voloďu?

ofčátko: děkuju.

dobre

díky, doufám že se to bude líbit i JÍ

ofčátko
25. 07. 2004
Dát tip
to je kraaaaasneeeeeee!

Mrcho beatrice a childe, taky nemám pihy a taky je miluju !!!! Cmukína je určitě má taky. Hezky jste si u mne popovídali, ro se cení, zvyšujete mi čtenost, díky.

child
24. 07. 2004
Dát tip
správně! já jsem taky mírumilovnej vůči rostlinám

machal
23. 07. 2004
Dát tip
Vetsinou vse co souviselo s Voloďou melo hlavne uspech v tom co se odehravalo pod tim :)) Elyn: rozhodne souhlasim - takovy prizivnici jsou nejhorsi - to ja bych taky mohl prohlasit ze sem Voloďova sestra :)

child
23. 07. 2004
Dát tip
no..pihy jsou ale nejhezčí, fakt

Aerotik
23. 07. 2004
Dát tip
Básnička je po literární stránce hrozná, ale diskuse pod ní super! Co se týká pih, souhlasím s Milanem Kunderou: Nádherná piha po tváři ti pluje! Ach ne, ach ne... To tvoje krása zlatý talíř nad krám vyvěšuje.

child
23. 07. 2004
Dát tip
milan kundera - monology:) nebo ne? tyhle se mi moc líbily a pihy jsou taky moc dobrý

child
23. 07. 2004
Dát tip
třeba má pihy i kundera! nebo bob dylan! nebo jan tleskač!

child
23. 07. 2004
Dát tip
nemám pihy.. ale mám veliký znamínko na krku moc krásný, vystouplý do prostoru

machal
23. 07. 2004
Dát tip
Treba kdyz ma Voloda pihy a Kundra taky -- a ted to bude slozitejsi Tak treba je Kundera taky Voloda :)

machal
23. 07. 2004
Dát tip
Bea: Jak si můžeš být tak jistá -* nejsi náhodou Voloďa když to o něm tak jistě tvrdíš, neutváříš ty náhodou někde za tmavoui oponou Voloďuv chrakter, pro nás tak tajemný a ... skrátka tajemný. Co - přiznej se nebo to z tebe vytlučem telefoním seznamem ty mrcho. (Tady sem dlouho váhal zda napsat celé to ošklivé poslední slovo ale nakonec sem si řekl, že se snad neurzazíš a vemeš to s humorem, nic méně buď to dementuj nebo buď Voloďa - máš na výběr - to spousta lidí ani nemá :)) )

Posílám avízo pár lidem, kteří jsou tady na Písmákovi fajn.

navážeč
22. 07. 2004
Dát tip
Takže já nejsem fajn. Dobře, bez tipa.

Ale, né jseš fajn, já to tak fakt nemyslel, jenom ti někdy asi nerozumím, jako s tou Elyn.

A když budu mít tipy, třeba si mě cmukina všimne.

navážeč
22. 07. 2004
Dát tip
Ale avízo nebylo, takže se nedá nic dělat. To nenapra, víš?

Jako že si nedostal avízo? Já ho posíla tobě, childovi, Karásnoočkovi a Elyn, jo a maie. Fakt ti nedošlo?

navážeč
22. 07. 2004
Dát tip
Nesnaž se, jsem stráááášně uraženej.

Jestli si to nedostal, tak to byla fakt nešťastná náhoda. Já ještě asi přesně nevím, kjak poslat aviza víc lidem najednou. Nbuď uraženej.

Kimísek
22. 07. 2004
Dát tip
Roztomilý, ale máš tam pár chyb. Většinou se tu dají číst spíše lyrické a tohle je milá a příjemná změna :o) *

Elyn
22. 07. 2004
Dát tip
:) šmankote, ... mi taky nedošlo avízo - musíš je hromadně posílat takhle: maia, navážeč, cmukina (oddělovat čárkou...) tam mohla být chybka :)

Elyn
22. 07. 2004
Dát tip
jo a ty chyby tam jsou... a ty rýmy nebudou tak zlý...;)

Elyn: no to sem snad dělal. Tak já to zkusím ještě jednou. To avízo. Myslíš, že se bude cmukině líbit?

Já jsem tam objevil jednu chybu v když, je tam ještě něco jiného, abych to když tak opravil, a dostala si to avizo? Mně ještě napadlo, že jestli chyba není v mezerách co mezi těma jménama dělám.

Kimísek: děkuju, jseš moc hodnej. Tak už mím tip u všech děl.

Kimísek
22. 07. 2004
Dát tip
Mno to nevím, ale když už, tak jsem hodnÁ .o)

Jejej, to jako že si holka? Promiň. A jak je to s těma chybama, prosímtě?

A jejda :)))). Dám ti to teda do klubu, když chceš.

child
22. 07. 2004
Dát tip
mně taky nepřišlo avi:) ale dílko je geniální, to zase jo! ale se cmukinou bych teda já osobně nic mít nechtěl vůbec nic

Já nevím, třeba je to má české rodiče, já jen vím, že Voloďa píše Jiřině, a zároveň má dívku na slovensku, tak jsem si to spojil. taky bych chtěl, aby si mně cmukina všimla, ona je tak nádherná, viděls její fotky? A tip mi nepřidáš? Třeba bych pak u ní měl větší šanci.

child: to je fajn, že s cmukinou nechceš mít nic společnýho, přece jenom si ještě pořád lepší básník než já, určitě by si vybrala tebe, kdybychom o ni stáli oba. Jen si říkám, jestli to u tebe není jakože ten generační problém. Mě připadá fakt super. A taky je krásná. Díky moc za tip.

Kimísek
22. 07. 2004
Dát tip
Třetí sloka, druhý řádek - kdyŽ a čtvrtý řádek - a S sebou .o)

Bea: to by Voloďa přece neudělal, mít dvě dívky najednou, tomu nevěřím. A díky za tip, jsi skvělá. Kimísek: díky, už jsem opravil.

Bea: Ještě mne napadlo, že by to mohl někdo přeložit do slovenštiny, aby líp tomu rozuměla, co ty na to?

Už jsem psal do klubu slovenskejch písmáků, tak se mi třeba někdo ozve, ty jsi napůl slovenka? A na kterou půl?

Nééé, ja myslel jako jestli po mamince nebo tátovi.

Aha, tak to budeš vís jako ze slovenska, holky sou prý víc po mámách, i když miožná to úplně není tak, protože ségra je asi po koze co máme u babičky.

child
22. 07. 2004
Dát tip
beátka je králík, s tou bych chodil daleko radši než s cmukinou :)

child: dyž beatrice je moc stará, nevím jestli bych jí vyhovoval, a cmukina je moc krásná.

child
22. 07. 2004
Dát tip
uvědom si že cmukina má 32 kg - až s ní budeš chodit tak se jí nebudeš moct ani dotknout, jinak se ti rozbije

child: já myslí, že na vážné chození máme ještě tak rok čas, a třeba za ten rok přibere, a taky nevím jak je beatrice vysoká, aby nebyla vyšší než já. A ty ji znáš osobně?

child
22. 07. 2004
Dát tip
jeden můj kamarád s beatricí souložil, ale jinak ji osobně neznám :)))

teď teda nevím, co na to říct. O těchhle věcech já se nerad bavím. Teda na veřejnosti. A myslíš, že jí nevadí, když to takhle napíšeš? Třeba že se s ní milioval mi připadá lepší.

child
22. 07. 2004
Dát tip
mně se to slovo strašně líbí, totiž je takový anatomický skoro až, sterilní :) a kecám, on s ní stejně nesouložil ale viděl se s ní :)

souložit samo o sobě je pěkné slovo, s tím souhlasím, vlastně to asi bylo být s někým společně v posteli, že

zapoměl jsem avízo

child
22. 07. 2004
Dát tip
jo..jako třeba s někým spát, přetlačovat se o místo v posteli a navzájem si krást polštář - to je taky moc dobrý avi odborníkovi který se nám pokusí povědět jaký je přesně původní význam slova "souložit"

přetlačovat se o místo v posteli a navzájem si krást polštář - to děláme se ségrou, a moc dobrý mi to nepřipadá, je jí už skoro sedmnást a dycky mne přepere.

child
22. 07. 2004
Dát tip
to se máš dobře, když spíš v jedné posteli se sedmnáctiletou sestrou, myslím :)

my spolu spíme jenom někdy, třeba když je u nás někdo na návštěvě, tak to spím u ségry v pokoji, má širší postel. A ty máš ségru? Je to docela blbý, hlavně protože se mi posmívá a tokdyž jsou u nás její kámošky.

child
22. 07. 2004
Dát tip
já mám dvojče který je zároveň moje sestra a domů si žádný kamarádky nevodí, ale to neva protože já jsem stejně doma vždycky jenom na noc :)

tak to máš lepší zkušenost než já, mou ségru bych ti nepřál.- Sice za ní kluci docela pálej, ale fakt nevím co na ni viděj.

Hele, udržíš tajemství? Potřeboval bych se s tebou o něčem poradit.

child
22. 07. 2004
Dát tip
pošli zprávu, kluku! :)

machal
22. 07. 2004
Dát tip
Jo tak jako rymy jsou tam hezký ale protože si o mě jako o fajn člověku ani nepřemýšlel tak taky bez Tipa :- /

child
22. 07. 2004
Dát tip
to je fakt, nic takovýho vlastně neříkal - já si to jenom myslím mýlím se? nejsi vysoká? ...chodil bych s tebou, to neva že nejsi vysoká, máš aspoň pihy? jestli ne tak je to úplně ztracený ( ale zase by jsi mohla chodit s Učedníkem Velkého Mistra )

Craerassy
22. 07. 2004
Dát tip
tohle je prostě kouzelný dílko..já musím dát tip, protože je tady láska a svatba a taaak...:-))))) child...hele, já bych pár pih měla, ale nesmíš mi je obtahovat fixkou:-)))

child
22. 07. 2004
Dát tip
beatrice : achich, ty máš fakt pihy?? mmmmmmm

Nevím jak vy, ale já dávám TIP!

machal
22. 07. 2004
Dát tip
Tak tohle už je přehnaný - Voloďa tu má bratra :)

Elyn
22. 07. 2004
Dát tip
já vím, já přestávám sledovat. Uznávám Voloďu, ale příbuzný už se jen vezou a to e e e ...

Noe1
22. 07. 2004
Dát tip
Dílo? No .... dílo. Poměrně zdařilé přiblížení Voloďovu stylu. Ale všem doporučuju si přečíst diskuzi pod ním, super :-)))))))))))))))

child: osulozim ta aj ked ta osobne nespoznam ... mnam ;)

maia
22. 07. 2004
Dát tip
Dielko je genialne tazkopadne, az sa na nom clovek zabavi. * Este sice nepoznam cmukininu reakciu, ale tie su tak nepredvidatelne, ze sa uz teraz bavim. :-) child, si klasa! :-)

child
22. 07. 2004
Dát tip
minim : klidně maia : jsem! beatrice : jsi šťastná žena, že máš pihy, opravdu - mně se strašně líbí :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru