Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smutná Pravda

29. 07. 2004
6
0
4007
Autor
racek

Seděla u baru Pravda

a byla tak smutná...

Smutně se na mě koukla,

smutně popíjela...

 

- Proč jsi mě říkal - nebyla jsem nutná!

Zas bude v Blesku: Pravda zabíjela.

 

/31.1.2003/


Sadaf
13. 09. 2004
Dát tip
Netřeba slov a racíčku Ty dobře víš jak to myslím.... *T*I*P*

bohus
01. 08. 2004
Dát tip
smutné, ale pravdivé............. (Billy Childish má ako motto v knihe DRUHOVIA V MŔTVOM ČLNE tieto -východné - slová: "Pravdivé slová nie sú krásne. Krásne slová nie sú pravdivé." ... súhlasiť nie je nutné, na zamyslenie stačí........ ) tvoje slová sú možno smutné, ale tak akosi veselo........

Nicollette
30. 07. 2004
Dát tip
Neexistuje žádná pravda - a to nemá být ta jediná pravda, ale filosofie.... a vlastně ani neexistuje žádná filosofie, žádný činy, žádný svět.......... neexistuji.......... jsem n(N)ic .... dělam trochu do buddhismu, viš:)

pozorovatel
30. 07. 2004
Dát tip
Pravda se snaží zachytit objektivno. Míníš tím, že objektivno neexistuje? Tohle je buddhismus??? Se mi nějak nezdá. Čtu Rinpočheho i Dalajlámu, ale tohle jsem tam nevyčetl.

Nicollette
30. 07. 2004
Dát tip
Jo, tohle přesně je buddhismus... nihilismus je základem.... poznání "pravdy" že neexistuje nějaké Já, nějaký svět nebo snad dokonce nějaká pravda..... přečti si knihu speciálně o buddhismu, tam to vyčteš...

... dost dobrý.... řízek... (tip a avízko)

Seregil
29. 07. 2004
Dát tip
... parádní ...** dík za avi...

Natasha_
29. 07. 2004
Dát tip
Hezká hříčka.

Nicollette
29. 07. 2004
Dát tip
hmm... pěkné... btw:žádná pravda neexistuje.-) *

pozorovatel
29. 07. 2004
Dát tip
Hezké* Nicollette: Ba naopak. Pravda existuje, ale s ní i mnoho dalších. Takže vlastně neexistuje - pravda je to:-))))) Teď mě napadá, že pokud pravda neexistuje, tak není pravdou, že pravda neexistuje. Jasný, ne? Možná, že i objektivní pravda existuje, ale my vidíme jen kus její objektivity (čímž na objektivitě ztrácí). Kurňa, já jsem dneska chytrej jako to rádio!:-))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru