Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ztráta iluzí

31. 07. 2004
8
0
6919
Autor
Lancelott

Déšť trpkých slz neuhasí plamen hořkosti,

 

          jenž zachvátil mou duši,

 

                    ani bolest nezchladí

 

 

Poslední svítání před tisícem soumraků

 

 

Dnešního rána krev naposledy byla krví

 

 

Řečištěm mých žil pulzuje voda

 

                         - špinavá

                         - kalná

                         - bahnitá

 

Svými jedy

 

          otravuje mou mrtvou mysl

 

 

Hnilobným dechem líbám svět

 

Můj svět

 

          upadá se mnou

 

                    na skládku rezavého štěstí

 

 


Pixty
09. 10. 2005
Dát tip
Velice, velice zajiiiimaveeee a pekneeeeeee..! Taky se musim ucit, mami!!! Tip

andromeda
13. 10. 2004
Dát tip
-a zase jsem se nezklamala, je to krásné a tip

Anomis
06. 09. 2004
Dát tip
*t.....

Candy
22. 08. 2004
Dát tip
Déšť trpkých slz neuhasí plamen hořkosti, ...to sice neodplaví, ale možná odnese prvotní napětí a možní jasněji myslet...snad už je ti teď líp,doufám, že jo... A soumrak může být mnohdy krásný jako svítání a kalná a bahnitá voda v tvých žilách se znovu ustálí - bahno a kal se pomalu usadí na dně a zase bude líp...uvidíš...

Lancelott
22. 08. 2004
Dát tip
Madlen, vesuvanka, Candy: Děkuji mnohokrát:o)) Opravdu moc!

Madlen
22. 08. 2004
Dát tip
Už jsem Ti dala T!P ??? Jestli ne, tak to snad teď napravím :o) Děkuju a není zač :o)

vesuvanka
20. 08. 2004
Dát tip
Pěkná a myslím, že i grafická úprava vystihuje smutek dík a tip

Madlen
11. 08. 2004
Dát tip
Je tam velmi pěkně povyužíváno (ješkovy, to sem zase něco vymyslela :o) přídavných jmen a ... líbí se mi to.

Lancelott
08. 08. 2004
Dát tip
Hele...jen klidně piš...kritiky potěší... a když píšeš jen tak...nebo třeba jen plácáš...tak aspoň bavíš...protože Ty bavit umíš:o)

výbornááá..... jen tak dááál!!! jj, tak tohle fakt možu..... obrazy budou jenom hezčí.... ten prolog smaž, zbytečně to ruší a není to oprávněný.... :-)) t!!!

Lancelott
06. 08. 2004
Dát tip
Kouzelná: Smazán:o) All: Díky všem za kritiky...nečekaně pozitivní. Na půdě neveršované poezie si opravdu nejsem příliš jistý:o( Korovjev: taky nemám rád, když je báseň příliš graficky upravovaná, ale tohle jsem tak napsal už na nečisto, takže jsem to tak i přepsal...je to uspořádání, které činí báseň přehlednější. Ukazuje, co k čemu patří. Snad to není přehnaně příliš rušivé.

Tě normálně kopnu.... :-)) každému se všechno nelíbí a většinou, když to zaujme, napíše se k tomu nějaká kritika.... a když nezaujme, tak se buď něco napíše bo ve většině případů nenapíše nic... :-)) tak.

Lancelott
06. 08. 2004
Dát tip
Koukám, že jsi opět nabyla svá ztracená slova:o))

Lancelott
06. 08. 2004
Dát tip
...a plošim plošim nekopej:o(( Kopání bolí (kopání brambor bolí v kříži a kdybys kopla mně, mohlo by tě to taky bolet). A kopat někoho vůbec není slušné:o) Jsem rád když píšeš...ať už kritiky, nebo třeba jen tak:o)

jasně, že nabyla.... :-)) moc dlouho nezůstávám zticha.... nedělá mi to dobře... :-) dobře tedy, kopat nebudu ani brambory.... ty už vůbec nee... :-) mno, až Ti to přijde jako plácání a nejen tak, řekni, půjdu se "vykecat" jinam... :-))

dadik
31. 07. 2004
Dát tip
proč??není špatná......pesimistická.....ale ne zas až donekonečna zdá se..

Déšť trpkých slov neuhasí plamen radosti... Dneska mám výbornou náladu, takže: Mně nedostaneš, Batmane. Smutné texty jsou dnes bez šance...

Notreal
31. 07. 2004
Dát tip
!! skvělá, a ty kecy v prologu si nech - když to jde z tebe, tak to přece nemůže být nejisté!*klub

Aleya
31. 07. 2004
Dát tip
pěkné...moc mi tam nesedí ty dvojité mezery, ale už jen za tu skládku rezavého štěstí *t!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru