Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Denní nekromantika

22. 09. 2000
3
0
7314
Autor
Merle

malá obměna té mojí noční... nic moc, ale nějak to ze mě muselo ven BTW: znovu podotýkám, že s nekromancií to nemá nic společného

Po noci jsem s duchy procit. umrtvený vážně žiju? Rozpitvaný - zkapal pocit. Zmatek kapek nedopiju. Prasklinami tenkých krytů, na samet jsem ocel navlík. Nízký kvíkon v koloritu. Mezi svaly - slabý cvalík Neoplotá ta mněkota. Ambrózii - chci se smát. Uvnitř duhy tuhá nota - - šancí. A já nemám hlad.
Merle
21. 11. 2000
Dát tip
Mike :-))))))))) nebuď smutnej, v tuhle chvíli je jen jeden člověk, co tohle dílko chápe, a to sem já. Tohle bylo psaný pro nepochopení.

mike
20. 11. 2000
Dát tip
Mike : Tak tohle čtu po Noční nekroromantice a zase nic. Merle : Seš s tím trapnej. Mike : Já tomu vážně nerozumím a mrzí mě to. Merle : Už mě ani nebaví ty tvý trapný kritiky. Mike : Co mám udělat ? Chceš, aby na scénu přišel beduín s baťůžkem ? Merle : (prosebně) Ano prosím. (na scénu přichází beduín s batůžkem)

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
Uvnitř duhy tuhá nota - - šancí. ... báječný Zdá se mi. žes něco jako perlorodka, která právě dorostla dfo věku, kdy začíná plodit perly... chválím, silně tipózní.... m.

Sarken
04. 10. 2000
Dát tip
bráško: šak mě to bylo jasný (a zase nic :-)))

Merle
29. 09. 2000
Dát tip
Květina: věř nebo ne, já ne. Sarken: hň hň hň, netěš se, umírat nehodlám ;-D

Sarken
28. 09. 2000
Dát tip
tohle se mezi moje nejoblíbenější nedostane, ale taky se mi nemůže přece líbit všechno chláchoychlách bráško, copak se děje? a trošku života do toho umírání!!!

Mámalibor
28. 09. 2000
Dát tip
po noci vem cvalíka na WC ať se vycíká .

Kvetina
27. 09. 2000
Dát tip
Vážení, to jste se vážně nikdy neprobudili opilí?

Merle
25. 09. 2000
Dát tip
Omouvám se, tahle básnička nebyla určená k vašemu pochopení (ikdyž smysl má), stejně jako ta denní... měl jsem to do prologu napsat. PB: kvíkon je opravdu výkon, ale krysí (dle slova kvík)

Klárka
23. 09. 2000
Dát tip
... nepochybný vliv toho, co čítáváš ... :-) Vnímám žertérně ... obzvlášť díky závěru.

Janis
22. 09. 2000
Dát tip
Větší Nesmyslnost Ti na Jazyk nepřišla???? Ne ne ne palec nesmířlivě visí dolů

Tynic
22. 09. 2000
Dát tip
Nic pro Tynice...;)

Carodej
22. 09. 2000
Dát tip
Hi hi hi...ale pozor "měkota"! Jinak prostě: hi hi hi:-)

Vio
22. 09. 2000
Dát tip
T(ak)y nic pro mne... ;-)

Ber
22. 09. 2000
Dát tip
bohužel Merlíku já taky nee

Stínovlas
22. 09. 2000
Dát tip
Tak to jsem zmatená jak lesní včela. Jo, ještě: měkkota :o)

pauper
22. 09. 2000
Dát tip
Ocenuji obzvlaste zvukomalebnost a rytmus..

Hackman
22. 09. 2000
Dát tip
Nízký kvíkon v koloritu. Mezi svaly - slabý cvalík tim jsi me dostal: jsi velky basnik a sklanim se pred tebo Ó velky Merle )))))))))))))))

PetrViP
22. 09. 2000
Dát tip
Já hlad mám.

Dědouch
22. 09. 2000
Dát tip
fajn,rytmus a spousta nápadů...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru