Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odrazy

22. 09. 2000
1
0
2365
Autor
jahudka

Můj první pokus o báseň, proto prosím o shovívavost... Věnuji ji své neteři Monice, pro kterou je dnešní den tím svatebním.

Podíval jsem se do tvých očí. Neviděl jsem v nich však nic z toho, co tak krásně opěvují básníci. Podíval jsem se znovu. Oči se ti zaleskly a já jsem celý udivený v nich zahlédl … sebe. Usmála ses. V tom úsměvu bylo něco tajemného, kouzelného. Usmál jsem se taky. Jako bych se v tvém úsměvu zahlédl. Mlčky jsme se na sebe dívali. Kdysi jsem viděl známý obraz od ještě známějšího malíře. Zůstal mi v paměti. Rudé slunce se odráží v modravé vodě. Žhavý oheň touží po chladném živlu. V tvém srdci hoří láska a touží po mém všeobjímajícím já. Nebo je to naopak? Odrážíme se jeden ve druhém. Jsme my dva a zároveň jen jeden. Kdykoli se na tebe podívám, vzpomenu si na ten obraz. Tak, jako jsou slunce i voda věčné, ten odraz naší lásky v nás navždy zůstane.
Jákob
05. 11. 2000
Dát tip
Je to vážně hezké

Miracleion
29. 09. 2000
Dát tip
Shovívavosti není třeba. I pod kritickým pohledem nejeví tvá báseň trhliny. Je to krásné, láskyplnné, s nadhledem. Je z toho cítit cit. Slova pomáhají vyjádření tohoto citu, plynou lehce a ladně. Romantika a intimita krátké chvíle, asociace obrazu pro to co představuje, to vše se mi točí myslí při čtení tvé básně. Dávám tip a řadím mezi své oblíbené.

jahudka
29. 09. 2000
Dát tip
Díky vsem za krásná slova a uznání. Tahle básnička byla opravdu moje první. Neteři se líbila moc, protože je od srdce. Ten obraz byl svatební dar, byla v tom i jistá symbolika.

Sarken
28. 09. 2000
Dát tip
je v tom něco kouzelného, tajemného...

Anonym
25. 09. 2000
Dát tip
Nám se to líbí. medvídci

Anonym
25. 09. 2000
Dát tip
super žížala

Anonym
25. 09. 2000
Dát tip
pěkné jahudko neteř měla radost, že.

zirafka
23. 09. 2000
Dát tip
Libí :-)

Janis
22. 09. 2000
Dát tip
no jestliže je to opravdu první pokus,nechám tě žít.. A jestli ne,tak...ale to snad příště.-))

Ber
22. 09. 2000
Dát tip
trošku bych to osekala a pro mě by to bylo dobrý

pauper
22. 09. 2000
Dát tip
To je sladke a optimisticke :-) No, nemuze byt kazdy depresivni :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru