Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O Floydoch a pálivých ilúziách

09. 08. 2004
16
6
9723
Autor
aramis

opäť len okamih ;)

Zbalil som si gitaru a s trochu stŕpnutými nohami som sa zdvihol od Michalskej brány. Okoloidúci boli dnes štedrí, hlavne jeden Nemec, ktorý evidentne nemal o hudbe ani poňatie, lebo mi uveril, že Pre Elišku napísal američan Brahms. Keď mi povedal, že nenávidí Bacha, skúšal som ho ešte viac, zahral jedno prelúdium od Bacha a nakecal mu, že to bola pieseň od Armstronga. Nadšene mi zatlieskal a odišiel. Ale hlavne jeho obmedzenosť spôsobila, že dnešné hranie mi vynieslo necelé štyri stovky. Slušné. Kúpil som pár lístkov, lebo cestou na intrák som si chcel ušetriť nohy - po dnešnej drine - a trochu poskúmať ľudí v autobusoch a električkách.
Autobus bol takmer prázdny. Sadol som si k oknu a slúchadlami do uší strčil Meddle od Pink Floyd.
Na prvej zastávke si oproti sadol mladý párik. Pohľad mi spadol najprv na ňu. Bola fakt príťažlivá a mala rozumné oči, to bolo vidno na prvý pohľad. A tá úžasná tvár, až mi foťák v ruksaku kopal do boku, aby som ju odfotil. Rozumnú ženu spoznám na hneď - má také vyžarovanie, ktoré sa jednoducho nedá prehliadnuť. A táto ho každopádne mala. Fascinovala ma, len mi nesedel ten blbeček vedľa nej. Biele tričko s veľkým logom Nike a zlatá reťaz na krku zvýrazňovali jeho holú hlavu s okuliarmi na zátylku. Vyšpotrovaný bezmozog - jediné čo mu chýbalo, bolo čierne auto s hlasitou hudbou pripomínajúcou kameň v miešačke.
Ale aj tak som myslel, že ona je rozumná ženská, veď to poznám... je s ním určite len pre peniaze a tajne hľadá svojho galantného rytiera s vlasmi vlajúcimi vo vetre... a gitarou, to je predsa určite romantickejšie než ten svalovec...
Otočila hlavu ku mne a prešla ma pohľadom až po päty. Čakal som, ako sa zatvári... zavrtela nosom, znechutene odo mňa odvrátila oči a pobozkala svojho holohlavého blbečka.
Je to obyčajná úbohá krava bez vkusu, to poznám na prvý pohľad. A navyše aj škaredá.

6 názorů

Lakrov
22. 12. 2007
Dát tip
Líbilo se mi přirovnání 'kamen v míchačce'. A myslím, že poslední věta, vyjadřující tu zásadní změnu názoru na předtím opěvovanou dívku, by měla vypadat jinak. Nejspíš by měla být taky (jako předchozí text) napsaná v minulém čase, protože je-li napsána takhle, v čase přítomném, vypadá to, jako bys i ten předchozí odstavec psal už s vědomím, že ta holka je ošklivá kráva.

Najmladšia
12. 04. 2007
Dát tip
ahahah dlhý nos:-) tipos*

Syd Barret
12. 12. 2006
Dát tip
to vieš... zicher je zicher... :)

aramis
12. 12. 2006
Dát tip
syd: a rovno dvakrat? :)

Syd Barret
11. 12. 2006
Dát tip
ach... One of these days I´m going to cut you into little pieces... poznám tie pocity... :)

Syd Barret
11. 12. 2006
Dát tip
ach... One of these days I´m going to cut you into little pieces... poznám tie pocity... :)

Rabb
06. 02. 2006
Dát tip
"A tá úžasná tvár, až mi foťák v ruksaku kopal do boku, aby som ju odfotil." - tohle nemá chybu.. "kameň v miešačke" - ostatní tomu říkají techno. Když se nám někdo líbí a na první pohled nás okouzlil, tak v něm vidíme samu dokonalost. Ale když zjistíme, že se o její sympatie snaříme zbytečně, začnou se objevovat první vady na kráse i povaze.. *

aramis
08. 09. 2004
Dát tip
joh: dakujem :)

johanne
07. 09. 2004
Dát tip
sorry, že se vám pletu do hovoru, ale "presne take su zenske" :))? "...to poznám na prvý pohľad" a takoví jsou zase chlapi :D... je to příjemný čtení, nic víc k tomu nemám ;)

Anomis
01. 09. 2004
Dát tip
*t...

aramis
13. 08. 2004
Dát tip
wazzup: praveze presne take su zenske :))

wazzup
11. 08. 2004
Dát tip
heh:) přesně takový jsou chlapi:)

aramis
10. 08. 2004
Dát tip
kawa: ano, kuzelna :) minim: dakujem :)

a2a2a
09. 08. 2004
Dát tip
Je příjemně nedlouhá, dobře napsaná, ale vadí mi ten Němec, nelíbí se mi, když národnost ztotožňujeme s nějakou nedobrou vlastností. Naopak pointa je vtipná a vtipně uzavřená.

chicoria
09. 08. 2004
Dát tip
že by kyselé hrozny?:-)))*

Barman
09. 08. 2004
Dát tip
Ten konec mě dostal ,t

kawa
09. 08. 2004
Dát tip
:-) úplně Tě vidím *

fungus2
09. 08. 2004
Dát tip
Výborné. TIP

vyo
09. 08. 2004
Dát tip
aramis ešte stále ti zostali tie ľahko zarobené štyri stovky... keby som mohol dam si v mlynskej doline do nosa (veľkého)... :c), tam by možno boli pekné baby s múdrymi očami aj bez bodyguardov a nemcov...musím niekedy navštíviť môjho brácha...

aramis
09. 08. 2004
Dát tip
maia: ani nahodou :) a2a2a: ja za to nemozem, ze ten nemcur bol taky neznaly, inak proti nim nemam vobec nic :) ale fakt je to tak :) chicoria: jo, aj tak je to hrozno kysele... :)) barman: mna tiez ;) kawa: :)) este spominas? :) fungus: dakujem vyo: evidentne znalec... :) v Mlynoch su fakt pekne baby s inteligentnym pohladom, ale aj tie maju obcas blby vkus a neberu na rytierov :)) ale nie vzdy :) jo a tie styri stovky potesia :) nove struny a hor sa zas pod Michalsku branu :)

vyo
09. 08. 2004
Dát tip
prídem Ti prispieť, najskôr tak v piatok dufam, že zo mna niečo vytlčieš, nerozoznám Brahmsa od Maťa Ďurinu...

aramis
09. 08. 2004
Dát tip
vyo: :)) jo tak to bude fajn, takych posluchacov mam najradsej... nepoznaju ked sa pomylim a ked nieco zahram aj treti krat :))

aramis
09. 08. 2004
Dát tip
len ci budes aj taky stedry :))

kawa
09. 08. 2004
Dát tip
:-) jestlipak si mícháš čaj stejnou lžičkou?

aramis
09. 08. 2004
Dát tip
kawa: ta lyzicka sa stala mojou najoblubenejsou :)

kawa
09. 08. 2004
Dát tip
:-)) věřil bys, že tu svoji tahám všude s sebou? Dokonce i na dovču nebo do práce, když chci aby se mi dařilo... ranní káva bez ní by mi nechutnala:-)

aramis
09. 08. 2004
Dát tip
kawa: to ti verim, ta lyzicka je proste uzasna :)

kawa
09. 08. 2004
Dát tip
musí být kouzelná:-)

bezchyby;) si tiez len clovek ;)

aramis
08. 08. 2004
Dát tip
maia: ne v mladosti, zas az tak davno to nebolo :))

maia
08. 08. 2004
Dát tip
Zavadzas a zavadzas... :-)

Seregil
06. 08. 2004
Dát tip
.. parádní...

aramis
06. 08. 2004
Dát tip
hroch: ten :*)))))) ti pristane ;) dakujem! :) perchta, seregil: dakujem za citanie :) maia: prdlajz pozitivne myslenie, ten pribeh je uz starsi, len som ho teraz zverejnil :)

ajlla
06. 08. 2004
Dát tip
jo chlapče, prachy jsou prachy:o))*t

maia
06. 08. 2004
Dát tip
Aha! Takze v mladosti si mal pozitivne myslenie... :-)

machal
05. 08. 2004
Dát tip
Jo chlape takovej je život :) Tip - to se mi líbí

Arien
05. 08. 2004
Dát tip
:) zký takhle včera jsme potkali takovou partičku dvanácti děcek (mohlo jim být tak čtrnáct, patnáct, možná i třináct), ohromně drsní a dělali kravál přes celou tramvaj a domlouvali se, kam půjdou zahulit aspoň vidíš, kam ta dnešní mládež neska spěje...*

aramis
05. 08. 2004
Dát tip
arien: no vidis, parchanti :) hroch: dakujeeeeem :)) aj za to s toymi prozami a rozhovormi ;o) dakujem vsetkym :)

:*))))))))...sem se musela aspon usmat:*))))))))

Perchta
05. 08. 2004
Dát tip
**

maia
05. 08. 2004
Dát tip
Z tejto poviedky aspon vidno, ze mas pozitivne myslenie. :-)

cmukina
04. 08. 2004
Dát tip
ehm.. :-)

:*))))))...super Miu...pripomina mi to nase rozhovory..kouzelny konec a vubec...tvoje prozy jsou fajne...takze t*

a jeste i klubik...Pisne ze zivota:*)))))))))

Suprový... dávám řízek... (tip a avízo)

tanganika
04. 08. 2004
Dát tip
:)

maia
04. 08. 2004
Dát tip
:-)))) * Poulicnik.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru