Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všenadšené Perseidy

13. 08. 2004
9
0
5295

já tam ten toustovej chleba musel dát..pokud to někomu vadí tak ať ho ignoruje..ale prostě taková byla nálada

Místo čarodějnic mají rej cvrčci

Zašlápnout ještě světlušky cigaret

Snad mraky neschovají padající hvězdy

Bude dost přání pro všechny

Jablka s ořechy a medem

A přesladká slova nezradí vílu

 

( a toustový chléb navěky )


Jinovata
28. 08. 2004
Dát tip
jsi hezky prdlá :o)

:*)))))))to doufam:*))))))))

Noe1
27. 08. 2004
Dát tip
;-) *t

ámen!

vidím, že s tím ámenem nésu první

Noo: kujiiiik NP: nejsi...apson de videt ze lidickove si sou podobni:*)))))i dyz..ty to mas pomerne v popisu prace to amen ne?:*)))))))

aramis
16. 08. 2004
Dát tip
ty by si ma plesla...? buuuuu.... :((((((((((( ;o))))

no esli ces kourit tak dostaneeeeees ;*))))))))))))

dik:*)))))))))))))

gabio
15. 08. 2004
Dát tip
amen:) t

:*))))))))))))dikyyyyyy

dikyyyyyy:*)))))))))zvonici madam:*))))))

Craerassy
14. 08. 2004
Dát tip
ty smíšku jeden:-)))

ja musim dyz je tak krasneeee:*)))))))))

Fouckault
14. 08. 2004
Dát tip
.... dobrá :-) T*

aramis: opovaz seeeeee:*)))))))))bych si zajela na Slovenko a pleskla te do cumacku...a vis ze ja mam silu:*))))))))) Rowi: to je skoda...u nas zas byl vcera naaaaadherne ispirativni dest a bourka...tak sem si trosku zablbla a cela mokra cosi napsala:*)))) Natasha: diky:*)))))))a radsi tous nez netoust:*))))))) Waawe: chezkyyy...dikyyyy....Trutnov naveky:*))))))))

Craerassy
13. 08. 2004
Dát tip
chlebíček je super a vůbec celá!:-)) tip

aramis
13. 08. 2004
Dát tip
:) nemal som rad cigarety, ale clovek sa meni a teraz mi to chyba :) asi zacnem fajcit :))) dielko mile :)

Rowenna
13. 08. 2004
Dát tip
Bohužel - byly mraky, a bylo jich hodně. Ani jedna hvězda, natož padající, vidět nebyla. :-)

Natasha_
13. 08. 2004
Dát tip
Povedená, toust netoust.

Waawe
13. 08. 2004
Dát tip
a blesky se odrážejí od vodní hladiny... krájejí je... hezký moment... TIP*¨ a hurá do Trutnova... měj se fajn m.

Barny
12. 08. 2004
Dát tip
nejdřiv se mi to moc nelibilo, ale jak sem to přečet pdruhy tak pěkný:-))

dik brasko...a esce jendno tam je...:*)))))

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
a mě se to líbí :-) to je dobře, že bude dost přání pro všechny, já bysem si taky nějaké zamlouval, pěkně prosím... snad se na mě dostane. snad mi ho nějaká pěkná vila přitancuje rovnou za víčka :-) a na závěr heslo naší doby: s toustovým chlebem na věky a nikdy jinak! :-)))

Seregil
12. 08. 2004
Dát tip
Výborný... ten toustovec je geniální...***

arthamir: kujiiiiik...no vily plni prani rady...jakepak bude?:*)))))) Seregil: dik...sme rada ze se vam dvou libi:*))))))))))))))

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
tajné :-)))

:*))))to uz tak byva..ale vila by ho mela znat at vi co ma plnit:*)))))...ja si vcera u Perseidu taky prala...a taky tajne..pac ta padajici hvezdicka vedela:*))))))))

ondrech
12. 08. 2004
Dát tip
indispozice.:) skvělé.***

Kelis
12. 08. 2004
Dát tip
Také jsem si chtěl včíra večír něco přřát, ale nihc jsem na obloze neviděl. Asi to lítalo jiným směrem. P.S.Ty si prostě ty cigarety neodpustíš!

ondrech: diky:*))) kelis: ja sem rposte strasna a furt kourim:*)))))))))...asi musis z mesta a nebo napnout ocicka a koukat...u nas se honily mraky ale stejne slo videt hvezdicky:*)))))))

Kelis
12. 08. 2004
Dát tip
k tomu kouření - ten smailík měl být takto :*((((((((( no a k těm hvězdičkám - něž bych se trmácel někam za město, tak si je raději představím ve své fantasii. Prostě mám staré, nemocné, vyčerpané, zubožené tělo. (stručněji: líné)

ale mit hvezdicky v hlave je taky hezky:*))))))))))... nojono...co uz se mnou..ale slibuju ze az bude motivace kourit prestanu:*))))))))na holej tehotnej pupek..

Kelis
12. 08. 2004
Dát tip
Hezké to je, pokud to není zrovna od úderu o trám na půdě! (Stalo se nedávno) Motivace ke kouření by mohlo být např.: ZDRAVÍ!

tak fouk na bouli at neboliiiiiiii:*))))))))) sem mekka...zdravi jako duvod nestaci...:*(

Kelis
12. 08. 2004
Dát tip
Co jiného by mohlo být důležitější? Třeba.... no nebudu se do toho vrtat. To si mušíí každý sám. (Aha.. třeba kvůli ozónové vrstvě)

neboj az se budu pokouset o odvykani budes prvni komu to reknu...ale ted netrap neboheho hrocha:*)))))))))))))))

Kelis
12. 08. 2004
Dát tip
Nehci trááápit! Ale já nemááááám rád cigááárety. (Nejhorší jsou odnaučený kuřáci. A je to fakt. Už asi dvacet let.)

no tak vidis tak aj jednu budu taky nejhorsi..ted sem jen nejhrosi:*))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru