Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křížová cesta jedním létem

13. 08. 2004
0
0
2580
Autor
racek

Ze života.

Křížová cesta jedním létem

 

Květen

-         Tak se prosímtě opatruj a napiš mi, žes dobře dojela…Nebreč, zas se uvidíme…- -Já bych mohla přijet ještě příští sobotu…

-         Ale…ale to už skoro odjíždím. Vždyť v neděli jedu domů…

-         -No právě, jeli bychom spolu…

-         No, já…já…uvidíme, víš, to se ještě domluvíme.

-         Ty nechceš, abych přijela???

        Ne, ne, tak to není…ale zbytečně bys cestovala…

        Aha, ty tu budeš mít jinou…

        Ale prosímtě!Já těžko.

        Tak proč? Hele, to už je ten vlak….Uvidíme se v Praze.

 

Červen

VŠECHNO NEJLEPŠÍ!!!

-Jé, moc díky, jsi první a zatím jediný, kdo si vzpomněl,  že mám narozeniny…Ten koncert odpoledne je, půjdeš teda se mnou?

- Nevím, Hani, já teď spal, není mi moc dobře. Psychicky i fyzicky. Jak mi bude, uvidíme. Já vím, že máš narozeniny.

 

Červenec

…kocour se schoulil na tvůj klínmelodie zaniká v hluku motoru. – Teď jsem dostal milou sms…tak už můžem…cvak…u nohou spí ti dalmatin… Proč to dáváš najednou tolik nahlas? To kůli té sms? Touží po tobě, aspoň?

-Možná.

 -Já to myslela jako legraci!

-Vždyť já taky!

 

-Dobré ráno. Já jsem vůbec nespala…

-Proč jsi nespala?

-Pořád jsem v duchu slyšela tu písničku…Jak je to …a po tvé krajce od spodničky už bych nerad sáh…a jak jsi to zesílil…

-Ale jdi ty.

-Ty nějakou máš? Jestli je nějaká na obzoru, řekni mi to prosímtě, teď hned. Já nebudu dělat scény, neboj se, nic takovýho. Chci předejít nedorozumění..

- Copak já vím, co bude? Na obzoru vždycky něco je, ale já musím nejdřív vyřešit to doma…co já vím, co bude…

- Řekni mi: neboj se a já ti budu věřit…Řekni to a já ti uvěřím…

- Neboj se…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Kdybych byla nějaká divná, tak to je z nevyspání, víš, že celou noc jsem nespala…Tak kdybych se chovala nějak divně, ani to nejsem já…

- Tak pojď rychle, ať jsme v domečku, ať můžeš jít spinkat…

- Jestli se mi podaří.

- Tak já tě budu kolíbat…

- Ty si děláš srandu, ale já bych něco takovýho potřebovala…

- Nedělám si legraci!...šss,spinkej…

- Nemůžu.

- Proč…?šššš.

- Já potřebuju, abys mi to udělal…usnu v minutě, znám se. Díky, já už spím…

 

- Jak vy dva to spolu máte? Vy spolu žijete?

- Ne, to ne.

- A jak to teda je? Patříte k sobě, ne?

Dlouhé ticho přeruším já: - Patříme k sobě…

On dodá:  - Pracovně určitě.

 

-…co se děje, nic o tobě nevím už 14 dní? Kdy půjdeme tancovat, jak jsi chtěl?

- To nevím, Hanko. Řeším důležitý věci, životně důležitý, zatím se mi nechce o nich mluvit. Mám tě rád a posílám ti pusu.

 

 

Srpen

 

- Pojeď se mnou k Tereze, je volný víkend…

- Hanko,  už na neděli program mám. Vždycky se věci mění, ale zatím je to takhle.

 

- A co se děje? Tři neděle tě prosím o rozhovor. Přestávám ti věřit.

 

- Jedeš za tou Terezou?

- Nejedu, kašleš na mě, tak ne.

- Nekašlu na tebe, jen řeším.

- Co řešíš?

- Nemám ani chuť, ani důvod ti to říkat…

 

- Máš nějakou ženskou? Odpověz mi prosím popravdě, já to unesu.

 

- Kdybych to jasně věděl, tak ti to napíšu. Nevím.

 

 

-         ...jak ti je?

-         Hezky, moc, po tak dlouhý době. Jsem ráda, že jsme spolu.Nech to zvonit. -- Počkej, tohle nemůžu…: Ahoj, já jsem viděl, žes už jednou volala…Taky jsem ti chtěl volat.  Hlas doznívá na chodbě: Co dělám? Já, já jsem teď spal…

 

/12.8.2004, 8:18hodin, from life/


Beepee
30. 08. 2004
Dát tip
někdy chlapi ani netuší, jak moc bolí nejistota... někdy víc než ta nemilá jistota - ta aspoň osvobozuje

Neverlost
20. 08. 2004
Dát tip
Kdyby se dopsaly ty věci vesměs nedořčené (aspoň některé), asi by to bylo nezasvěcenému čtenáři jasnější. Pokud to sloužilo jako ventil, pevně doufám, že už žiješ bez přetlaku.

racek
17. 08. 2004
Dát tip
Ze života.

Dandelion
16. 08. 2004
Dát tip
Tu píseň znám, moc příjemná věc. Líbilo se mi, věrohodné, docela dobře zpracované...

marcela
13. 08. 2004
Dát tip
To nie je chlap, ale papuca /pantofle/, ked nevie povedat do oci ako sa veci maju.

wazzup
13. 08. 2004
Dát tip
trošku zmateční, ale jinak to ujde:) bohužel to takhle v životě chodí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru