Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Setkání s moudrým starcem

18. 08. 2004
4
2
3660
Autor
Repulsion

Tuhle jsem zase mrdal v parku, když ke mně přišel postarší chlápek a prej:
"Chlapče, proč mrdáš?"
"No, přece… mrdám, abych zapomněl…"
"A na co?"
"No, to už jsem právě že zapomněl…"
"Tak proč pořád mrdáš?"
"No… mrdám, protože se snažím si vzpomenout…"
"Ale před chvílí jsi říkal…"
"Já vím, říkal, neříkal… zapomenout, vzpomenout… to máte jako nalej - vylej. Věčnej návrat, chápete? Nebo taky snaha promrdat se skrz. Někdy se taky mrdá jen tak. Někdy ze setrvačnosti - mrdalo se včera, tak proč ne taky dneska, že… Taky se mrdá na něco… třeba když máte narozeniny, je třeba je pořádně zamrdat - ale to určitě znáte - neříkejte mi, že si sem tam taky rád nezamrdáte…"
"Ne, já rozhodně nikdy nemrdám. A nikdy jsem nemrdal. Mrdání se mi hnusí."
"Aha, takže vy jste antimrd. To ale - proč lidem kecáte do něčeho, o čem víte prd?"
"Protože je mrdání je metla lidstva!"
"No a? Metel je potřeba. Jak byste jinak zametal, hm?"
"S tím na mě nechoď, to jsou jalové kydy! Mrd je prostě zhouba!"
"Víte co, pane?"
"Co?"
"Už mě pěkně serete. Jdu vás omrdat!"
"Cože? To snad… pomóóóc… ach… ouvej… uch… olalalalá!"
"No vidíte, pane - vy jste měl žízeň, a ne hlad!"


2 názory

pekylau
28. 03. 2006
Dát tip
Bavil jsem se báječně a při tom zapomněl, že bych se měl patrně také zamyslet. Jen ted nevím nad čím, protože si najednou opravdu nemohu vzpomenout... . Na zdraví. Líbilo. T.

Vitex
22. 11. 2005
Dát tip
hmmm... připomíná mi to trochu moje Už nechci (chválně srovnej)(jestli chceš) * petranděl : myšlenka tam je

Havranka5
01. 06. 2005
Dát tip
P.S. Pes mrdal chvostom = pes vrtěl ocasem :-) Profesorstvu LA se jistě mrdací povídka zalíbí :-) Přihoď tam ještě Kulíňata z Hambiny di Praga (či vagíny di Praga..?) a úspěch zaručen... :-)

petr(angel)
20. 08. 2004
Dát tip
Uh ...bud to ma vazne hlubokou myslenku, kterou jsem neodhalil, nebo je to podombne, jako dnesni novodobe umeni: Splacame neco dohromady, jeste nejlepe kdyz jsme naprosto mimo a pak se na to podivame a najdemem v tom hlubokou myslenku. To tedy vazne neni muj styl.

StvN
18. 08. 2004
Dát tip
Super. Nevim, co na to říct.

chicoria
18. 08. 2004
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru