Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žena

26. 08. 2004
1
1
3455
Autor
A_je_to

...rád bych získal větší popularitu u nežnější poloviny písmáků :-)

Žena - je jako strom...

 

... útočiště pro ptáky a lze ji přeříznout...


1 názor

Pisces
28. 08. 2004
Dát tip
Tím si chceš získat srdce žen? :) Fajn, je to dobře poskládaný...ale teda teda... :)

adrift
27. 08. 2004
Dát tip
ten prolog je drsnýýýý ;c)))) hlavně v kontrastu s tím citátem. ale jinak souhlasím s swandrow. i když nejsem něžnější pohlaví, takové řeči se mi nelíbí.

papouch
27. 08. 2004
Dát tip
mně se to nelíbí a nelíbí. 1) docela bytostně už nesnáším obrat "něco je jako..." 2) je to obscénní a navíc neoriginální. :-(

Waawe
27. 08. 2004
Dát tip
kontroverzní...

Sid
27. 08. 2004
Dát tip
prastarý a dávno ohraný... to už zní líp: Není divu, že jsou sličné panny jak plaché laně oč jsou přece stromy vyšší, o to těžší vylézt na ně... Marigold, Křest ohněm Swandrow: Jo, do průvanu s ním - ale pověsit za... uši :).

Odeta
27. 08. 2004
Dát tip
Tak tímhle si dobrou reputaci u "písmaček" nezískáš...

pozorovatel
27. 08. 2004
Dát tip
Moc se mi to líbí. Myslim, že je jasné, že autor citát myslí jako vtip (a vtip je vždy na úkor někoho) a že je to parafráze, parodie na citáty a aforysmy tohoto typu. Proto to je velmi povedené. Nechápu, že tak reagujete, když autor nám jasně napovídá v samotném prologu.... Jsem poněkud zklamán. TIP!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru