Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Případ Slop

Výběr: Print
07. 09. 2004
12
0
7093
Autor
hermit

báchorka taková

Případ Slop

 

Na samotě poblíž Zabinoh žil muž jménem Oldřich Slop , který byl známý svou velkou láskou ke zvířatům. Tento osaměle žijící někdejší číšník karlovarského hotelu Pupp byl natolik zaujat přibývajícími hrůznými případy napadení dospělých lidí a zvláště dětí psy, že se rozhodl svým dílem přispět ke zlepšení tohoto neblahého trendu. Na své samotě si zřídil útulek na převýchovu psů, kteří napadli člověka, a to nejen těch, kteří byli obdařeni zjevnou agresivitou a vlčím pudem, ale i těch mírnějších, u nichž by až do okamžiku jejich útoku na člověka nezvladatelnou touhu trhat maso a cítit sladkou lidskou krev nikdo nečekal. Útulek na převýchovu psů, kteří zradili své pány a postavili se proti nim, zřídil Slop nejprve z bývalé králíkárny, prkenné kůlny, rozdělené na malé kóje; její dřevo bylo už tolik prostoupené králičí močí, že se téměř nedalo spálit a likvidace králíkárny byla tedy problematická; nyní ji začali obývat psi. Prvním z nich byl zdánlivě neškodný černý kříženec Míša, který ošklivě na obličeji pokousal tříletého chlapce, jenž psa znal od prvních měsíců svého života. Dalším byl tmavý německý ovčák, který utrhl a sežral kůži z ramene poštovní doručovatelky, jež přinášela invalidní důchod. Slop zastával názor, že vedle koně i pes má duši, blízkou lidské; tuto duši je třeba pochopit - a nejlépe někoho pochopíme tak, když se dostaneme takříkajíc do jeho kůže. Slop se rozhodl snížit se na psí úroveň, stanu se dobrým psem, říkal, a pak svým psím bratrům vytrhnu skryté vlčí sklony z těla. Říkalo se, že se psy běhá výběhem po čtyřech a vyráží skřeky. Údajně ve své snaze přiblížit se psům šel tak daleko, že jedl psí konzervy, rozvařoval granule, na prach drtil kosti z výseku, z nichž si pak vařil polévku. Jednoho dne od Zabinoh přijel městský strážník z Mihlavy a v autě s emblémem psí hlavy do útulku přivážel dalšího psa na převýchovu. U tepané a rzí už zubaté branky bez kliky a zvonku Slop strážníkovi prokousl krční tepnu. Na zahradě za jeho domem o hodinu později policie Slopa zatkla a útulek uzavřela.


Elyn
17. 10. 2004
Dát tip
No potěš...

Pája
15. 09. 2004
Dát tip
juj!...*** tak to se těšim jak se zacyklusuju ;)

Pája
14. 09. 2004
Dát tip
tak mně to přijde jako taková splácanina novinovýho článku, šármse a líkoka (páč on má ještě navíc velkého detektýva který se převleče za psa a vyhraje výstavu - taky si vleze pod nějakou kůži...dostat se tak pod hermitovu! juj! to by byly jinačí výhry!) a atd. ale zasmála jsem se ;-)))*

hermit
14. 09. 2004
Dát tip
Pájo, to tak má bejt, je to splácanina něčeho-jako-novinovej- článek s pointou absurdní, v podstatě trapnou. vlastně je to jakoby bez tý pointy, mám v hlavě pár podobnejch, něco už mám napsáno, měl by to bejt každopádně cyklus, nejen tendle jeden kousek & díky všetkejm...:-)

Vyjan
13. 09. 2004
Dát tip
ahoj hermite! Chce to proškrtat, zahustit, sv. Bernhard buď ti vzorem. Myslím ale, že tohle není tvá cestička. :-)

hermit
13. 09. 2004
Dát tip
Vyjane, díky že ses ozval po letech zase, po čertech bych rád věděl, která cestička je vlastně moje....;-)

Marthin
12. 09. 2004
Dát tip
Šílenče..:-)

Bacil
10. 09. 2004
Dát tip
Dokonalé!

pozorovatel
10. 09. 2004
Dát tip
Nicollette má pravdu. A mám dojem, že se tomu chlápkovi i podařilo najít psí duši. Povídka je moc dobře zpracovaná, ale už méně nápaditá a vtipná.

arthamir
10. 09. 2004
Dát tip
úsměvná povídečka, škoda jen, že pointa je tak moc tušená...

unseen
09. 09. 2004
Dát tip
:o) *

Black_Bart
09. 09. 2004
Dát tip
Pobavil jsem se. Tip.

StvN
08. 09. 2004
Dát tip
Pointu jsem od jisté chvíle čekal, a proto mi udělala radost. Bezva věc.

hermit
08. 09. 2004
Dát tip
Nicol: fakt?? já sem to slyšel vyprávět, myslel sem, že je to jen taková pověst :-))) no to neva..

Nicollette
08. 09. 2004
Dát tip
tce, dybys ho viděl, jak cenil zubiska :-)

Nostradamus
07. 09. 2004
Dát tip
psí život výborné! *

a2a2a
07. 09. 2004
Dát tip
škoda, téma slibovalo mnohem více, ale budeš-li mít chuť, vrať se kněmu, nápad výborný a dá se s ním dost udělat

egil
07. 09. 2004
Dát tip
*** !

hermit
07. 09. 2004
Dát tip
a2a2a: nevím, shlídl jsemse v Bernhardově sbírce anekdotických mortalit Imitátor hlasů, tohle je tím stylem inspirováno, zřejmě už se k tomu vracet nebudu, život je krátký, jako tahle povídka. :-) all: díky

angel1
07. 09. 2004
Dát tip
jo, já bych taky někdy měla k něčemu takovému chuť - líbí se mi

Armand
07. 09. 2004
Dát tip
:)

vyo
07. 09. 2004
Dát tip
poznám Ťa trochu presnejšieho...

fungus2
07. 09. 2004
Dát tip
To není špatné. TIP

hermit
07. 09. 2004
Dát tip
vyo: to víš, není každý den (p)osvícení....;-))

stromovka
07. 09. 2004
Dát tip
poučení nasnadě:)

hermit
07. 09. 2004
Dát tip
ale dík za připomínku, budu to chvíli převalovat na patře

Nicollette
07. 09. 2004
Dát tip
to bylo v Na vlastní oči....až na toho prokouslýho policajta....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru