Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krása okamžiku

09. 09. 2004
4
0
2028

Věnováno těm, kteří umí nespěchat.

Utíkám po mracích až k zářícímu slunci,

cítím, jak mě hladí svými paprsky

a ve vlasech mi profukuje vítr,

který přináší voňavé pozvánky

z exotických dálek.

 

Zavírám oči a před sebou vidím barvy,

zlatou, červenou, hnědou...

kolem mě zavoní spadané listí

a šustí kroky lidí, kteří netuší,

že čas se zastavil...


Candy
01. 03. 2005
Dát tip
Naučit se tak vnímat krásu každýho okamžiku a pořád někam nespěchat - to bych se chtěla víc naučit, ale pracuju na tom...,básnička je milá a příjemně se čte...

Milly
02. 12. 2004
Dát tip
avi.... .-) sama zatím nevím........ líbí se mi, jen nesednou "voňavé pozvánky z exotických dálek"..

Celebrian
19. 10. 2004
Dát tip
Každému se už určitě někdy zastavil čas. Zažil tu nádhernou chvíl, zvláštní chvíli. Mě se to stalo už hodněkrát. Miluji ten pocit...uplně sem se do tvé básně vžila. Moc krásné a tip!

synáček
17. 10. 2004
Dát tip
"a šustí kroky lidí, kteří netuší, že čas se zastavil..." Ale celá je krásná... (asi máš hodně ráda vítr... ne...?) T*

Noe1
07. 10. 2004
Dát tip
Jsem nenáročný čtenář, protože zaujalo. Nevidím žádné ohrané fraze.

Azathe
27. 09. 2004
Dát tip
Plno ohraných frází, nic co by náročnějšího čtenáře zaujalo.

Pokusák
11. 09. 2004
Dát tip
Je to milé...;-) hezký obrázek

Waawe
09. 09. 2004
Dát tip
yes začátek dobrý, popis okolností atd... docela hezké obrázky, teplé, barevné, prosluněnné.... možná mi tam vadí trochu rytmika...asi bych si pohrál s textem a rozházel jednotlivé slova pod sebe a tím zdůraznil jednotlivosti a atributy celé básně.... hm....trochu jsem na tom ujel, možná zase kecám a ještě ktomu neprůhledně, ale báseň se mi líbí... a obrat : utíkám po mracích (až k zářícímu slunci) je vynikající... rozhodně bych nad textem ještě trošičku zapracoval, ale sám za sebe musím říct, že mi zvedl náladu a prosvětlil tělo i duši.... líbí a moc.... měj se fajn a jen tak dál... TIP* m.

arthamir
09. 09. 2004
Dát tip
já to vím... čas se zastavil :-) a jenom pár lidiček si toho umí všimnout :-)

Waawe...jsem začátečník, zapracovat se možná pokusím, ale psala jsem to jen tak pro radost. Důležitý pro mě je, že tě to potěšilo. Díky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru