Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nahota

11. 09. 2004
4
0
4483
Autor
Lotoska

Slova zašedlá

na patníku

ve světlech aut

    odráží samotu

stojící stromy opodál

skrývají svými větvemi

náhle odhalenou

    nahotu


Andulka
26. 11. 2004
Dát tip
nahotu - samotu.....to ne....nalada je to z toho citit, ale vyjadreni je takovy prumerny...:-)

Lotoska
26. 11. 2004
Dát tip
kdyz ono slo o ty patniky, ne o me:-) ale dik, i takovy nazor se ceni a potesi:-)

Lotoska
18. 11. 2004
Dát tip
shrnuto, podtrzeno...tak to je moc fajn, zase se nekdy zastav :-) taky fajn den.

podezdívka
09. 11. 2004
Dát tip
Je z toho cítit atmosféra okamžiku. *tip

Lotoska
09. 11. 2004
Dát tip
No když si to někdo v ten okamžik představí tak ano :-) kuju moc za pozastaveníčko a típek:-)

Lotoska
01. 11. 2004
Dát tip
Luky_0001 : nejde mi o típky, takže vážně neva. Mě tak napadlo, nic víc. Každý tu píše pořád takový to ohraný téma, tak jsem si vybrala patník, abych taky vložila něco jinýho. Jen hrátky se slovy. Kuju :-)

Luky_0001
29. 10. 2004
Dát tip
No je to zajímavý. Neřekl bych, že to je kýčovitý, ale takový nepřirozený. Ale jako zachycení pocitu je to celkem dobrý. Ale na tip asi ne.

Noe1
23. 09. 2004
Dát tip
Bacil: Efekto - kýčová??????? Proboha proč????? Ani jedno z těch označení mi k té miniaturce nesedí ... jasně, každej vidíme věci jinak. Naopak, hezký náladový obrázek. Zachycení chvíle. *t

Lotoska
21. 09. 2004
Dát tip
No možná jo, já jen kdysi při noční jízdě autem poskládala pár slov vypovídajích o těch osamělých patníkách ponořených do tmy...kvantum projíždějících aut, každý ten svůj děj a okolo ty spásný stromy.

Bacil
17. 09. 2004
Dát tip
Tahle je možná moc efekto-kýčová na můj vkus, ale jistý půvab jí nelze upřít.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru