Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ťik-tak, ťik-tak, ťik-tak,

10. 09. 2004
1
0
2190
Autor
Rumco

napadlo mne to ,při jedne moji porozchodové depce.

     Čas není věčnost...

 

...věčné je srdce

   a

      láska je věčná...


SilverArrow
13. 10. 2004
Dát tip
To sou takový kecy kolem dokola, žádná velká pravda v tom není....

StvN
16. 09. 2004
Dát tip
To rozhodně.

KayTee
14. 09. 2004
Dát tip
K

Soptík
11. 09. 2004
Dát tip
výtvarné zpracovánií se mi líbí také.....chápu, jak jsi to myslel...podobný pocit mám v některých dnech...je krásně,většinou Slunce,teplý,nebo chladný vítr,vidíš až kamsi lesy v povzdálí,jsi volný,buď máš takovou nějakou bezstarostnou náladu,nebo je Ti naopak příšerně mizerně a už už máš pocit, že objevíš to tajemství života, proč tu vlastně jsi,jeho smysl či co...už už máš pocit, že jen stačí otevřít oči a budeš ho mít vepsané ve dlani..ale pak ty oči skutečně otevřeš,a víš, že je tu jen ten studený či teplý vítr,nálada kterou jsi měl předtím - jen taková klidnější, smířenější, a někde i víš, že čas je přeci jen věčný, srdce také,ale láska ne...

Dero
10. 09. 2004
Dát tip
Promiň, to není příliš nové ... Ale je krásné, že jsi na to přišel.

vesuvanka
10. 09. 2004
Dát tip
Zajímavé... zaujalo mě výtvarné zpracování... tip

_Daddario_
10. 09. 2004
Dát tip
Ehm... No... Další dráťák! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru